TY - BOOK ID - 349168 TI - Het conversity model : winst maken met social media PY - 2011 SN - 9789020995718 PB - Leuven LannooCampus DB - UniCat KW - Online marketing. KW - Sociale media. KW - Marketing KW - sociale netwerken KW - marketingcommunicatie KW - sociale media KW - Mass communications KW - Internet marketing KW - Social media KW - Economic aspects KW - Online social networks KW - Massacommunicatie KW - 658.8 KW - 004.738.5 internet KW - 007 communicatie KW - 654 media KW - 654.1 sociale media KW - 658.8 marketing KW - 691 Informatiebeleid, Internet KW - marketing KW - information KW - communicatie KW - 369.1 KW - 658.8 )* MARKETING KW - online marketing KW - online netwerken KW - Marketing Marketing KW - Réseaux Netwerken KW - 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution KW - Marketing. Sales. Selling. Distribution KW - informatie KW - communication KW - marketing, marktonderzoek, marktanalyse KW - social media KW - marketing - marktonderzoek - marktanalyse KW - marketing, verkoop, distributie KW - departement Beeldende Kunst 11 KW - sociale marketing KW - Sociale communicatie KW - Internet KW - Cybermarketing KW - Virale marketing KW - Sociale netwerken KW - Marketingstrategieën KW - Online KW - Sociale media KW - #SBIB:309H2812 KW - #SBIB:309H250 KW - #SBIB:309H1713 KW - Marketing, consumentengedrag, consumentisme KW - Interne en externe communicatie: algemene werken KW - Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) KW - Sociaal netwerk KW - Marketingstrategie KW - Financiewezen KW - Onlinemarketing UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:349168 AB - Winst maken met Facebook, LinkedIn en Twitter Eindelijk een boek dat zegt hoe social media kunnen opbrengen Het Conversity Model is nieuw, revolutionair en effectief. Het is een concept dat marketeers handig van pas komt om hun weg te vinden in de social media. Leer hoe u de conversaties van uw consumenten stuurt zonder ze te verstoren of naar u toe te trekken. Met tal van cases, praktische tips en talloze links naar tools die u inspireren bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw nieuwe marketingplannen. Bron : http://www.boekenbank.be ER -