TY - BOOK ID - 354486 TI - Reclame en mediaplanning PY - 2010 SN - 9789044125788 PB - Antwerpen Garant DB - UniCat KW - Reclame en media. KW - Applied marketing KW - mediaplanning KW - Advertising. Public relations KW - reclame KW - #KVHB:Marketing KW - #KVHB:Reclame KW - 369.4 KW - 658.8 KW - communicatiemedia KW - marketing KW - marketing, verkoop, distributie KW - PHL-Central Office 12 KW - marketingcommunicatie KW - Reclame KW - Mediaplanning KW - Positionering KW - Mediastrategieën KW - Reclame-onderzoek KW - Branding KW - Mediastrategie UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:354486 AB - Dit boek over de werking van reclame richt zich in eerste instantie op gevorderde studenten communicatiemanagement maar biedt tevens een exhaustief kader voor reflectie aan al wie van dichtbij of veraf geboeid is door reclame en haar werking. Reclame wordt gesitueerd binnen het bredere kader van marketingcommunicatie en daarbij herleid tot waar het om gaat: namelijk één van de communicatieinstrumenten die ingezet kunnen worden om een marketingdoelstelling te bereiken. Vervolgens komen de theorie over en de praktijk van reclame aan de orde. Inhoudsopgave : Voorwoord Voorwoord bij eerste druk Woord vooraf Historisch overzicht Reclame beschrijven Reclame: hoe werkt het? Wegwijzer in mediaplanning Communicatie- en mediadoelstellingen Segmentatie en doelgroepbepaling Positioneren Strategie Briefing Propositie: boodschap en belofte Reclameonderzoek Coda Bronnen ER -