TY - BOOK ID - 693298 TI - Sociale media AU - Van Hee, Jan AU - Smits, Gerrie AU - De Vogelaere, Nancy AU - E.a. PY - 2016 SN - 9782509026712 PB - Brussel Politeia DB - UniCat KW - Sociale media KW - Organisaties. KW - Overheid. KW - Computer. Automation KW - Mass communications KW - Informatiebeheer KW - Informatiesystemen KW - Kennismanagement KW - media KW - information KW - C4 KW - management KW - informatie KW - Media en communicatie KW - Informatiesysteem UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:693298 AB - SOCIALE MEDIA - 1. Inleiding - 2. Wat zijn sociale media? - 3. Waarom op sociale media? - 4. Welke sociale media zijn er? - 5. Hoe sociale media gebruiken? De converserende overheid gebruikt sociale media om klant centraal te zetten - 6. Conclusie - SOCIALE MEDIA STRATEGISCH INZETTEN: TIPS EN TRICKS. Je bereikt niemant, je verdient iemand - 1. Inleiding - 2. Context - 3. Er is geen socialemediawaarheid - 4. De eerste socialemediastrategie: luisteren - 5. De tweede strategie: sociale media als praatkanaal - 6. Ten slotte, culture eats strategy for breakfast - SOCIALE MEDIA IN HET BELEID VAN EEN ORGANISATIE: EEN STAPPENPLAN - 1. Inleiding - 2. Stappenplan: kunnen wij op sociale media? - 3. Stap 0: Baken je territorium af - 4. Stap 1: Bepaal de doel(groep) - 5. Stap 2: Vind je doelgroep - 6. Stap 3: Luister en verken je sociale media - 7. Stap 4: Aan de slag - 8. Stap 5: Je campagne kiezen - 9. Stap 6: Evaluatie - 10. Conclusie - SOCIALE MEDIA EN KENNISONTWIKKELING - 1. Inleiding - 2. Anders leren: actief en informeel - 3. De informatiesunami beheersen - 4. Kennis delen is kennis vermenigvuldigen - 5. Informatie organiseren - 6. Tools - 7. Aandachtspunten bij de implementatie van nieuwe tools - ONLINE REPUTATIEMANAGEMENT - 1. Inleiding - 2. Online reputatie - 3. Webcare - 4. Monitoren - 5. Software close-up - AUDIT EN RISICOBEHEER VAN SOCIALEMEDIAGEBRUIK IN ORGANISATIES - 1. Inleiding - 2. De opportuniteiten van sociale media - 3. Misbruiken van sociale media - 4. Risico's van socialemediagebruik - 5. Audit van het gebruik van sociale media in een organisatie - 6. Conclusie ER -