Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by

Periodical
Milieuzakboekje : leidraad voor de milieuwetgeving in Vlaanderen
Authors: ---
ISSN: 07747446 Year: 1986 Publisher: Antwerpen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Statutenzakboekje overheidspersoneel
Author:
ISSN: 13774204 Year: 2001 Publisher: Mechelen Wolters Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Review of cognitive linguistics
Authors: ---
ISSN: 18779751 Publisher: Amsterdam


Periodical
Mediazakboekje
Author:
ISSN: 07780796 Year: 1990 Publisher: Diegem

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Doing : Red Dot design yearbook 2016/2017
Author:
ISBN: 9783899391862 9783899390841 9783899390971 9783899390988 9783899391459 9783899391855 9783899391879 9783899391893 9783899390902 9783899391008 9783899391091 9783899392135 9783899392142 9783899392159 9783899392166 Year: 2016 Publisher: Essen : Red Dot,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"Doing" showcases products from activity and lifestyle oriented areas such as garden, leisure, sport and games, babies and children, fashion, lifestyle and accessories, as well as watches and jewelery . Additionall, the design team of the year, as well as designer and jury portraits will be shown.


Book
My Dutch design : 2008-2009.
Author:
ISBN: 9789063691813 Year: 2008 Publisher: Amsterdam : Bis,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

A Dutch design classic; the reference work for customers in search of a designer.


Book
Armoede en sociale uitsluiting. Jaarboek 2017. Tijd voor sociaal beleid : armoedebestrijding op het lokaal niveau
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789463442237 Year: 2017 Volume: jaarboek 2017 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ik hunker regelmatig naar een andere stad, levend in de vele kamers van dit stenen hart.?Met deze woorden opent Maarten Ingels, de huidige stadsdichter van Antwerpen, zijn eerste stadsgedicht Proloog. Deze dichtregels weerspiegelen waar het in dit boek, de 26ste editie van het Jaarboek Armoede en Sociale Uitsluiting, over gaat. Ze raken het idee van de utopie, het maakbare van de samenleving en de verbondenheid met het lokale. Het Jaarboek bundelt een bonte verzameling van bijdragen over lokaal sociaal beleid. De auteurs beantwoorden vragen zoals:Wat verwachten mensen in armoede van het lokale beleid?Welke stemmen moeten in de ontwikkeling van het beleid meegenomen worden?Welke veranderingen brengt het nieuwe decreet Lokaal Sociaal Beleid met zich mee?Wat is het potentieel van lokale netwerken in de bestrijding van complexe sociale problemen en welke rol kunnen lokale besturen daarin spelen? Hoe beoordelen gebruikers de hulpverlening die voortvloeit uit lokale netwerken?Wat zijn de succesfactoren voor een meer interdisciplinaire samenwerking in de uitvoering van lokaal sociaal beleid?Welke impact hebben fenomenen als individualisering, vermarkting, privatisering en commercialisering op de ontwikkeling en de effectiviteit van lokaal sociaal beleid?Tijd voor sociaal beleid verkent bezorgdheden en opportuniteiten, duidt recente veranderingen en geeft aanbevelingen voor de toekomst. De bestuurskracht van lokale besturen, samenwerking in netwerken, vermarkting en participatie van mensen in armoede staan daarbij centraal.Bron : https://www.uantwerpen.be/nl/onderzoeksgroep/oases/jaarboek-armoede-oases/

Advertising now : online
Author:
ISBN: 9783822849569 3822849561 Year: 2005 Publisher: Hong Kong : Taschen,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ads in cyberspace: the best campaigns on the web today This second installment in TASCHEN's advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial communication in the world today. Divided into chapters by subject (from food and beverage to electronics, clothing, and more), this tome examines the most effective and important online ad campaigns by exploring the work of the globe's top award-winning agencies, including DM9, Tribal DDB, OgilvyOne, LOWE Tesch, and 2020 London. With each chapter containing an article from one of the agencies, you?ll learn not only what the biggest campaigns are, but also what it takes to create them. From Nike to Coca Cola, FIFA, and the WWF, these are the ads that are defining the face of online advertising. The book will come with a DVD featuring the navigation of most of campaigns as well as interviews with creative directors and films produced for the internet. The editor: Julius Wiedemann was born and raised in Brazil. After studying graphic design and marketing, he moved to Japan, where he worked in Tokyo as art editor for digital and design magazines. Since joining TASCHEN in Cologne, he has been building up TASCHEN's digital and media collection with titles such as Animation Now!, Web Design: Best Studios, and TASCHEN's 1000 Favorite Websites..

Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by