Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Building from waste : recovered materials in architecture and construction
Authors: --- ---
ISBN: 9783038213796 9783038215844 Year: 2014 Publisher: Basel : Birkhäuser,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Construire à partir de déchets, ce livre offre un regard théorique et pratique sur les matériaux et produits qui utilisent des déchets comme ressources renouvelables pour l'architecture, l'architecture intérieure et le design industriel. Un répertoire présente matériaux et projets en fonction de leurs utilisations fonctionnelles.


Book
Het Datawarehouse, een duizendpoot ! : perspectieven van het Datawarehouse Arbeidsmarkt en Sociale Bescherming
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789038222868 Year: 2014 Publisher: Gent Academia Press


Book
Leren zichtbaar maken. : Nederlandse vertaling van Visible Learning for Teachers
Authors: ---
ISBN: 9789461182043 Year: 2014 Publisher: Sint-Niklaas Abimo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat werkt daadwerkelijk in het onderwijs? Hoe kunnen we het leren zichtbaar maken? Waarom is dat belangrijk? En hoe kunnen we op basis daarvan de prestaties van de leerlingen op school verbeteren? Met dit boek keer je terug naar de oorsprong, naar de essentie van de onderwijspraktijk. Vertrekkend vanuit een evidence-based principe toont John Hattie, een van de meest toonaangevende onderwijswetenschappers ter wereld, wat daadwerkelijk effect heeft in het onderwijs en waar de leerling baat bij heeft (Visible learning). Aan de hand van 9 concrete hoofdstukken laat John Hattie zien hoe belangrijk een leraar is en hoe je als leerkracht kritisch kunt omgaan met je eigen rol en invloed. De auteur geeft bondige en goed te begrijpen samenvattingen van de succesvolste methoden en biedt een stap-voor-stap begeleiding voor een geslaagde invoeren van ‘Visible learning’ in de klas. Dit baanbrekende basiswerk richt zich op de essentie van het beroep van leerkracht: je leerlingen begrijpen, weten hoe zij gemotiveerd raken en inzien hoe zij tot leren komen. ‘Leren zichtbaar maken’ plaatst het leren in een betekenisvolle context: het krijgt pas echt effect door de interactie van de leerkracht met zijn leerlingen. Het is dan ook een basiswerk voor studenten, voor beginnende leerkrachten, maar vooral ook voor ervaren onderwijzers. Dit boek legt uit hoe de principes van Visible Learning in elk klaslokaal kunnen worden toegepast. De auteur biedt stap-voor-stapbegeleiding voor een geslaagde invoering van Visible Learning en Visible teaching in de klas.

Listing 1 - 3 of 3
Sort by