Listing 1 - 10 of 18412 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Een set van vijftig originele inspiratiekaarten én vier flow-tips helpen je op weg. Op elke kaart krijg je een startvraag, een bijvraag, een doorvraag én een tip.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Geen saaie invuloefeningen en meerkeuzevragen, maar leerlingen die actief nadenken en praten over de betekenis van woorden. Dobbelwoorden is hét spel om leerlingen op een leuke, maar vooral interactieve manier te laten oefenen met woorden die jij hebt geselecteerd binnen een thema. Op verschillende manieren gaan leerlingen in teamverband aan de slag met diverse woordgroep-woorden. Ze gebruiken opdrachtkaarten, escapekaarten en kanskaarten, om zo snel mogelijk over de finish te komen.
Choose an application
Hoe kan het dat sommige leerlingen in de klas moeilijk te motiveren zijn, maar dat ze thuis uren geconcentreerd kunnen gamen? Welke mechanismen zitten hierachter en wat kun jij hiermee in je les? Gamification houdt zich bezig met het inzetten van spelelementen in een onderwijscontext, om de motivatie voor schoolse activiteiten te vergroten. Gamification bevat 40 werkvormen waarin spelelementen verwerkt zijn. Per werkvorm wordt ook toegelicht hoe het spelelement verwerkt is. Daarmee kun je ze gerichter inzetten of eenvoudig aanpassen aan jouw specifieke situatie.
Choose an application
Listing 1 - 10 of 18412 | << page >> |
Sort by
|