Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Aangezien vele onderdelen, om de wagen te bouwen, elders vervaardigd worden, bij andere Ford plants en/of leveranciers en aangezien de grote variëteit aan opties onder éénzelfde model, is de hoeveelheid aan verpakkingen enorm gestegen. Bij Ford Genk kan men verpakkingen opsplitsen in: duurzame; semi-duurzame; wegwerp. Elk van deze drie hebben hun eigen voor -en nadelen. Afhankelijk van die eigenschappen heeft Ford een aantal doorvoeringen gedaan. De bescherming van het leefmilieu is een belangrijk onderdeel in de besluitvorming van het bedrijf en is volledig geïntegreerd in de strategie, hetgeen inhoudt dat materialen die een risico inhouden voor de gezondheid of het leefmilieu moeten vermeden worden. Daarom probeert Ford Genk het gebruik van wegwerpverpakkingen tot een minimum te herleiden. Bij de start van de productie van de Mondeo in 1992, werd er voor 80 % gebruik gemaakt van eenmalige en voor 20 % van duurzame verpakkingen. In mijn eindwerk heb ik de huidige situatie beschreven.
Choose an application
De impact van sociale media op organisaties - en HR in het bijzonder - is groot. Organisaties waarbij sociale media een geïntegreerd onderdeel van de werkzaamheden zijn, maken het verschil. Zij weten zich op duurzame wijze te onderscheiden en zich tijdig aan te passen aan de veranderende omgeving. 'HR & Social Media' is het eerste boek dat laat zien wat de rol van HR hierin is en hoe belangrijk deze rol is.Zodra organisaties 'iets' met sociale media gaan doen, krijgen zij te maken met een organisatie- en gedragsverandering en een essentieel andere manier van communiceren, samenwerken en organiseren. Organisaties die sociale media succesvol inzetten, vertalen de essentie ervan door in de manier waarop zij werken. HR speelt hierbij een belangrijke rol als gebruiker van sociale media, business partner en change agent.'HR & Social Media' is voor HR-professionals, managers, studenten en andere geïnteresseerden die zich willen verdiepen in hoe je met sociale media een organisatie kunt verrijken. Het boek reikt handvatten aan als het gaat om waar te beginnen, hoe te implementeren en welke rol HR kan vervullen. Het uitgangspunt is de waarom-vraag: waarom zet je organisatie social media in? De vele praktische voorbeelden over nut en toepasbaarheid, adviezen en tips maken het een onmisbaar naslagwerk en inspiratiebron!Bron : http://www.managementboek.nl
sociale media --- personeelsbeheer --- Personnel management --- Sociale media --- Personeelsmanagement --- Veranderingsmanagement --- Teamwerk --- Gedragsverandering --- Gedragscodes --- arbeidspsychologie --- human resources --- Gedragscode
Choose an application
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|