Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
In Alles voor NIMA A. Marketing vind je alle informatie om de volgende NIMA-examens te halen: basiskennis Marketing, basiskennis Online Marketing, A1 Marketing en A2 Marketing.De modules vormen samen de basis voor het vakgebied marketing. Door de toegankelijke schrijfwijze, de heldere indeling, het vaktermenregister en de duidelijke context bij abstracte thema's is het makkelijk om de theorie te onthouden en te verwerken. Zo kun je je optimaal voorbereiden op de examens en een goede start maken in de marketing. Optimale voorbereiding op het NIMA A-examenAlles voor NIMA A. Marketing biedt alle informatie om de volgende NIMA-examens te halen: - Basiskennis Marketing;- Basiskennis Online Marketing;- A1 Marketing;- A2 Marketing.Alles voor NIMA A. Marketing is onmisbaar voor deelnemers aan het NIMA-A Nima-examen en een goede basis voor hbo-studenten van opleidingen als Marketing en Commerciële Economie. Praktische voorbeelden en oefeningen- Uitstekende voorbereiding op het NIMA A-examen; - Makkelijk te begrijpen en overzichtelijk; - Zeer geschikt voor zelfstudie;- Veel en unieke opgaven op de bijbehorende website. Exclusief studiemateriaal op de bijbehorende website - Opgaven met uitwerkingen;- Oefentoetsen en -examens met feedback en eindscoreBron : http://www.bolcom
Marketing --- marketing --- verkoop --- direct mail --- Marketingmix --- Onlinemarketing --- Sociale media
Choose an application
Choose an application
Didactics --- portfolio's --- POP (Persoonlijk Ontwikkelingsplan) --- projectonderwijs
Choose an application
Bij competentiegericht leren staat het ontwikkelingsproces van de deelnemer centraal. Het gaat dan niet alleen om wat je leert, maar vooral ook hoe je kunt leren. Met dit werkboek raakt de deelnemer thuis in competentiegericht leren en vindt een antwoord op vragen als: Wik ben ik? Wat kan ik? Wat wil ik? Dan begint de invulling van een persoonlijk ontwikkelingsplan (POP), waarin de deelnemer zijn of haar profiel, leerdoelen en activiteiten omschrijft. Met dat POP kan de deelnemer het eigen leerproces managen: Wat heb ik tot nu toe bereikt? Beschik ik over de vereiste competenties? Wat voor bewijzen heb ik verzameld? Moet ik mijn POP bijstellen of een nieuwe POP maken voor de volgende fase van mijn studie?
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|