Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (4)

Hogeschool Gent (2)

LUCA School of Arts (1)

PXL (1)

Thomas More Kempen (1)

UAntwerpen (1)

UGent (1)

VIVES (1)


Resource type

book (5)


Language

Dutch (4)

Multiple languages (1)


Year
From To Submit

2019 (1)

2017 (1)

2016 (1)

2011 (2)

Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Book
Great to cool : braincandies met een bite !
Author:
ISBN: 9789461560124 Year: 2011 Publisher: Z.p. Bertram + De Leeuw Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

René C.W. Boender (1958) was amper twintig toen zijn internationale carrière in marketing en advertising begon. Het Amerikaanse McCann gaf hem de kans van zijn leven! Hij werkte aan grote campagnes van Goodyear tot Coca-Cola, van Ola tot L'Oréal, van Nestlé tot H&M. Begin jaren '90 begon hij zijn eigen bureau, BBCW. Sinds 2000 geeft hij keynotes, gastcolleges en adviseert hij als brainagent, innovatiefuturist en trendteller grote internationals en CEO's. Great to Cool is het boek dat hij zijn publiek heeft beloofd te schrijven en waarin hij met veel energie zijn kennis, ervaring en visie deelt als braincandies met een bite. Het vergroten van business happiness is wat René Boender met zijn keynotes en dit boek voor ogen heeft. Je wordt er pagina na pagina gelukkiger van. 100% sure! Bron : http://www.boekenbank.be

Keywords

Marketing --- Trend --- Trendwatching


Book
Generatie Z : ken ze, begrijp ze en inspireer ze voor een beter leven
Authors: ---
ISBN: 9789461560254 Year: 2011 Publisher: Amsterdam Bertram + De Leeuw Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Tik, tik, tik, voor je 't weet is het zover!Vanaf 2020 is Generatie Z aan zet. Ben je er klaar voor? Of sta je straks schaakmat?Motiveren kunnen we Generatie Z niet, maar inspireren des te meer. Lees maar....De nieuwe Generatie Z is aanstormende en stroomt in 2020 de werkvloer op. Jos Ahlers en René C.W. Boender beschrijven in hun spraakmakende boek de opkomst van deze onstuitbare, digitale generatie. Op basis van nieuw onderzoek wagen zij zich aan een voorspelling van het gedrag van deze hele nieuwe generatie. Een generatie die altijd en overal online is. Voor wie sociale media geen ontdekking, maar een noodzaak zijn. Wat zijn hiervan de consequenties op maatschappelijk gebied? Het resultaat van hun onderzoek is een baanbrekende en totale inzage in hoe Generatie Z denkt: over geloof, sport, ouders en ouder worden, de zorg, lust en liefde, de pil, extremisme, tolerantie etcetera


Book
Generatie Z en de vierde (industriële) revolutie : generatie Z over de toekomst van geld, leren, werken, geloof, hoop, dood, liefde, seks, de nieuwe politieke werkelijkheid, het internet of things en de vierde industriële revolutie
Authors: ---
ISBN: 9789461562166 Year: 2016 Publisher: Z.p. Bertram + De Leeuw Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

TIK, TIK, TIK, TIK... verlies geen tijd! Voor je het weet is het zover. Ben je er klaar voor? Je kunt nu alles vooraf bezien en dat is beter dan 'achteraf bekeken'. Generatie Z is nu aan het opgroeien en vanaf 2025 zal ze de maatschappij overnemen. Hoe denken deze jongeren over de wereld? Over politiek en (af)leren ? Over de Vierde Industriële Revolutie ? Jos Ahlers en René Boender beschrijven in dit spraakmakende en uiterst leesbare boek de opkomst van deze onstuitbare netwerkgeneratie. Op basis van uitgebreid onderzoek wagen zij zich aan een serie voorspellingen over het gedrag van deze jonge digitale generatie. Een generatie die altijd en overal online is. Voor wie sociale media geen ontdekking zijn, maar noodzaak. Wat zijn hiervan de consequenties op maatschappelijk gebied? Dit boek is onmisbaar voor iedereen die Generatie Z wil leren kennen. Motiveren lukt niet meer, maar inspireren des te meer. Op naar een leukere wereld! Bron : http://www.bol.com


Book
Gen Z : verlangen naar verandering : nieuwe braincandies over Generatie Z en hun opvolgers : Generatie Alpha : kom alles te weten over : geluk, leven, gamen, zorg, geloof, hoop, relaties, marketing, branding, communicatie en nog veel meer...
Authors: ---
ISBN: 9789461562562 Year: 2019 Publisher: [Amsterdam] Bertram + De Leeuw Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het is 2 voor 12! Kom nu in actie...Niemand kan de toekomst tegenhouden, maar je kunt nu alles vooraf bezien en dat is beter dan 'achteraf bekeken'. Gen Z (geboren tussen 1995 en 2012) verlangt naar verandering en stroomt nu de werkvloer op. Zij gaan stap voor stap de maatschappij overnemen en vormgeven. Maar hoe denken ze over de wereld? Hoe kijken ze naar voorgaande generaties? Welke keuzes gaan ze maken? Hoe maak je contact met ze? En hoe gaat Generatie Alpha straks worden?Jos Ahlers en René Boender schrijven in dit alweer 3de spraakmakende boek over deze niet te stuiten netwerkgeneratie. Op basis van uitgebreid onderzoek wagen zij zich aan een serie voorspellingen over het gedrag van deze jonge digitale generatie. Een generatie die altijd en overal online is. Voor wie socials geen ontdekking zijn, maar een noodzakelijkheid.Wat zijn hiervan de consequenties op maatschappelijk gebied? Op het gebied van marketing? Of sport? Gen Z is een boek dat midden in het leven staat. Het is voor iedereen die Gen Z beter wil leren kennen. En wil begrijpen hoe je met moreel verantwoord handelen deze generatie kunt inspireren. Op naar een leukere wereld!


Book
Foxie! : Príhody lisky bystrousky

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 5 of 5
Sort by