Listing 1 - 10 of 12 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Wat als uw gemeente de belastingen verhoogt? : leidraad voor goed ondernemen in uw gemeente
Author:
Year: 2014 Publisher: Brussel UNIZO Ondernemersvereniging.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
De opkomst van slimme mobiliteit : analyse van het marketingcommunicatieplan van Athlon Car Lease.
Authors: ---
Year: 2011 Publisher: Heverlee Katholieke Hogeschool Leuven. Departement Economisch Hoger Onderwijs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het doel van deze scriptie is een analyse te maken van het in 2010 opgestelde merketingcommunicatieplan van Athlon Car Lease. Aangezien iedere markt verandert, zijn er ook hier veranderingen nodig in het huidige marketingcommunicatieplan. In deze scriptie worden de verschillende stappen van een marketingcommunicatieplan geanalyseerd en verbeterd waar mogelijk. (Bron: auteur)

Keywords


Book
Proef : Vlaams-Brabant, straffe streek.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789081501989 Year: 2010 Publisher: Leuven Streekproducten Vlaams-Brabant


Dissertation
Hoe charmant is de Aarschotse Bruine?
Authors: --- ---
Year: 2015 Publisher: Heverlee UC Leuven-Limburg. Groep Management & Technologie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Aarschot blies in 2012 nieuw leven in hun biercultuur en opende de stadsbrouwerij van Aarschot samen met bierbelevingscentrum 't Bruine Café onder AGB Het Gasthuis. De brouwerij zorgt voor drie bieren, waarvan één de enige echte Aarschotse Bruine van vroeger, de andere zijn de Forto en de Duc. Sinds het bestaan en de verkoop van de bieren hebben ze echter te maken met de woelige economie. De verkoop kent zijn ups en downs, waarbij kleine ups en grote downs. De dienst 'Toerisme' van Aarschot weet niet hoe eraan beginnen; ze kennen de markt niet, ze hebben geen positionering, hun communicatie stelt niet veel voor etc. (Bron: auteur)

Keywords


Book
Tervuren : Vlaams-Brabant-België : toeristische infogids 2017
Authors: --- --- ---
Year: 2017 Publisher: Tervuren Toerisme Tervuren

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Uitdagingen om stedelijke distributie te verduurzamen
Authors: --- ---
Year: 2014 Publisher: Heverlee Katholieke Hogeschool Leuven. Departement Economisch Hoger Onderwijs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In deze scriptie wordt de stedelijke distributie onder de loep genomen en hoe deze kan verduurzaamd worden zodat ze minder negatieve gevolgen heeft voor de 3 P's: Planet, People en Profit. (Bron: auteur)

Keywords


Dissertation
Onderzoek naar de bekendheid en het imago van het bier 'Maneblusser'
Authors: --- ---
Year: 2014 Publisher: Heverlee Katholieke Hogeschool Leuven. Departement Economisch Hoger Onderwijs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit eindwerk wordt onderzocht welk beeld de consument van het bier 'De Maneblusser' heeft, nadat vorig jaar het etiket en het logo vorig jaar werden veranderd. (Bron: auteur)

Keywords


Dissertation
Telemarketing in de financiële sector : telemarketing bij Immotheker klanten en prospecten
Authors: --- ---
Year: 2015 Publisher: Heverlee Katholieke Hogeschool Leuven. Departement Economisch Hoger Onderwijs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Het inzetten van mediavormen bij het creëren van naamsbekendheid ter ondersteuning van een dealer netwerk.
Authors: --- ---
Year: 2013 Publisher: Heverlee Katholieke Hogeschool Leuven. Departement Economisch Hoger Onderwijs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze scriptie gaat over welke mediavormen er inzetbaar zijn wanneer we naamsbekendheid willen creëren en op welke manier deze naamsbekendheid kan dienen voor de ondersteuning van een dealernetwerk. Eerst werd een literatuurstudie uitgevoerd waarin ibesproken wordt welke onderdelen terug te vinden zijn binnen NewWorld en hoe er aan 360° Brand Activation wordt gedaan. Daarna wordt het marketingplan 2013 besproken dat wij bij NewWorld hebben uitgewerkt voor Bosch Car Service. De campagnes worden individueel besproken en er wordt bekeken welke middelen er gebruikt zijn. Vervolgens komt het onderzoek aan bod dat wij bij NewWorld hebben gevoerd bij de dealers van Bosch Car Service, namelijk hoe zij de campagnes reeds hebben ervaren en of ze tevreden zijn over de aanpak. Tot slot bespreek ik het onderzoek dat ik zelf heb gevoerd bij (potentiële) klanten van Bosch Car Service. Met dit onderzoek wou ik polsen of er al verandering in naamsbekendheid is. (Bron: auteur)

Keywords


Book
Maak van jouw bedrijf een klimaatbedrijf
Authors: --- --- --- --- --- et al.
Year: 2018 Publisher: Leuven Provincie Vlaams-Brabant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Listing 1 - 10 of 12 << page
of 2
>>
Sort by