Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Het doel van deze scriptie is een analyse te maken van het in 2010 opgestelde merketingcommunicatieplan van Athlon Car Lease. Aangezien iedere markt verandert, zijn er ook hier veranderingen nodig in het huidige marketingcommunicatieplan. In deze scriptie worden de verschillende stappen van een marketingcommunicatieplan geanalyseerd en verbeterd waar mogelijk. (Bron: auteur)
Choose an application
Tourism --- Flemish Brabant --- Vlaams-Brabant ; reisgidsen --- Streekproducten ; Vlaams-Brabant --- BEL Belgium & GDL --- culinary recipes --- tourism --- Vlaams-Brabant --- viticulture --- #gsdbLOV --- Food crops --- Belgium --- Flemish Brabant (Belgium) --- Delicatessens --- Guidebooks --- Agricultural diversification --- Local foods --- Vlaams-Brabant--reisgidsen --- Streekproducten--Vlaams-Brabant --- 985.3
Choose an application
Aarschot blies in 2012 nieuw leven in hun biercultuur en opende de stadsbrouwerij van Aarschot samen met bierbelevingscentrum 't Bruine Café onder AGB Het Gasthuis. De brouwerij zorgt voor drie bieren, waarvan één de enige echte Aarschotse Bruine van vroeger, de andere zijn de Forto en de Duc. Sinds het bestaan en de verkoop van de bieren hebben ze echter te maken met de woelige economie. De verkoop kent zijn ups en downs, waarbij kleine ups en grote downs. De dienst 'Toerisme' van Aarschot weet niet hoe eraan beginnen; ze kennen de markt niet, ze hebben geen positionering, hun communicatie stelt niet veel voor etc. (Bron: auteur)
Choose an application
Choose an application
In deze scriptie wordt de stedelijke distributie onder de loep genomen en hoe deze kan verduurzaamd worden zodat ze minder negatieve gevolgen heeft voor de 3 P's: Planet, People en Profit. (Bron: auteur)
Choose an application
In dit eindwerk wordt onderzocht welk beeld de consument van het bier 'De Maneblusser' heeft, nadat vorig jaar het etiket en het logo vorig jaar werden veranderd. (Bron: auteur)
Choose an application
Choose an application
Deze scriptie gaat over welke mediavormen er inzetbaar zijn wanneer we naamsbekendheid willen creëren en op welke manier deze naamsbekendheid kan dienen voor de ondersteuning van een dealernetwerk. Eerst werd een literatuurstudie uitgevoerd waarin ibesproken wordt welke onderdelen terug te vinden zijn binnen NewWorld en hoe er aan 360° Brand Activation wordt gedaan. Daarna wordt het marketingplan 2013 besproken dat wij bij NewWorld hebben uitgewerkt voor Bosch Car Service. De campagnes worden individueel besproken en er wordt bekeken welke middelen er gebruikt zijn. Vervolgens komt het onderzoek aan bod dat wij bij NewWorld hebben gevoerd bij de dealers van Bosch Car Service, namelijk hoe zij de campagnes reeds hebben ervaren en of ze tevreden zijn over de aanpak. Tot slot bespreek ik het onderzoek dat ik zelf heb gevoerd bij (potentiële) klanten van Bosch Car Service. Met dit onderzoek wou ik polsen of er al verandering in naamsbekendheid is. (Bron: auteur)
Choose an application
Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|