Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Meertaligheid --- Meertalig kind --- Kleuteronderwijs --- Peuter --- Kleuter --- Taalbeleid --- Taalopvoeding
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Op grond van de bestudering van een aantal praktijksituaties geeft deze brochure handreikingen om Taalplan Kleuters in te zetten in heterogene groepen.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Kinderen ontwikkelen hun taalvaardigheid voor een groot deel in interactie: via gesprekken met volwassenen en kinderen in hun omgeving. Die taalontwikkeling begint thuis en zet zich voort in de kinderopvang, de peuterspeelzaal en op school. Maar niet iedere interactie is vanzelf geschikt voor taalverwerking. Vaak bieden gesprekken op de basisschool en in peuterzalen minder kansen voor taalverwerving dan de spontane gesprekjes thuis. Daarom is het van belang dat leidsters en leerkrachten ervoor zorgen dat gesprekken in de kinderopvang, de peuterspeelzaal en op school zo goed mogelijk de taalontwikkeling stimuleren. CombiList is daarbij een hulpmiddel. (Bron: voorwoord)
Taal en verbale expressie. --- Taalonderwijs; Nederlandse taal. --- Nederlands voor anderstaligen. --- Gesprekken met kinderen. --- Interactief taalonderwijs. --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie). --- Lager onderwijs. --- Mondelinge communicatie. --- Nederlands als tweede taal. --- Taalontwikkeling. --- Taalvaardigheid. --- Kleuterschool: taal. --- Didactics of Dutch --- taalverwerving --- Didactics of Kindergarten --- 471.41 --- 475.2 --- Nederlands 838.5 --- Gesprekken met kinderen --- Interactief taalonderwijs --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Lager onderwijs --- Mondelinge communicatie --- Nederlands als tweede taal --- Taalontwikkeling --- Taalvaardigheid --- 472.1 --- Taalverwerving --- 051336.jpg --- Kleuterschool: taal --- Taal en verbale expressie --- Taalonderwijs; Nederlandse taal --- Nederlands voor anderstaligen --- Kleuteronderwijs --- Taalontwikkelingsstoornissen --- Linguïstiek --- Basisonderwijs --- Taalontwikkelingsstoornis --- Taalonderwijs --- NT2 --- Interactief onderwijs --- Taal --- Kleuter --- Geschiedenis --- Anderstalige --- Spraaktechnologie --- Therapie
Choose an application
Kinderen ontwikkelen hun taalvaardigheid voor een groot deel in interactie: via gesprekken met volwassenen en kinderen in hun omgeving. Die taalontwikkeling begint thuis en zet zich voort in de kinderopvang, de peuterspeelzaal en op school. Maar niet iedere interactie is vanzelf geschikt voor taalverwerking. Vaak bieden gesprekken op de basisschool en in peuterzalen minder kansen voor taalverwerving dan de spontane gesprekjes thuis. Daarom is het van belang dat leidsters en leerkrachten ervoor zorgen dat gesprekken in de kinderopvang, de peuterspeelzaal en op school zo goed mogelijk de taalontwikkeling stimuleren. CombiList is daarbij een hulpmiddel. (Bron: voorwoord)
Taalverwerving ; kinderen (0-12 jaar) --- Taalverwerving ; kinderen --- Taalverwerving --- Kleuteronderwijs --- Basisonderwijs --- Lager onderwijs --- Interactief taalonderwijs --- Mondelinge communicatie --- Taalvaardigheid --- Nederlands als tweede taal --- Taalontwikkelingsstoornissen --- Taalonderwijs --- NT2 --- Taalontwikkelingsstoornis --- Interactief onderwijs --- Taal --- Kleuter --- Geschiedenis --- Anderstalige --- Spraaktechnologie --- Therapie
Choose an application
471.41 --- 475.1 --- Aanvankelijk lezen --- Aanvankelijk schrijven --- Basisonderwijs --- Leerlijnen(Groeilijnen) --- Ontluikend lezen (Voorbereidend lezen) --- Ontluikend schrijven (Voorbereidend schrijven) --- Ontluikende geletterdheid --- Taalachterstand --- Alfabetisering --- Handboek/cursus --- Leerdoelen --- Taalopvoeding ; kleuteronderwijs --- 472.1 --- Beginnende geletterdheid --- Leerlijnen --- Taalverwerving --- Taal en verbale expressie --- Elementaire instrumentele vaardigheden --- mondelinge expressie --- Didactics of Dutch --- kleuteronderwijs --- talenonderwijs --- Didactics of Kindergarten
Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|