Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
B-stroom --- Didactics of religion --- vrijetijdsbesteding --- sprookjes --- parabels --- sociale media --- internet --- vriendschap --- groepsgedrag --- groepsdynamica --- feesten --- vieringen --- kerkelijke feesten --- talentmanagement --- rituelen --- geloof --- bijgeloof --- paranormale verschijnselen --- idolen --- Godsdienst --- leerboeken --- secundair onderwijs --- godsdienst --- 371.67 --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Godsdienst ; secundair onderwijs --- 485.9 --- C6 --- religieuze vorming --- Schoolbooks - Didactic material --- identiteit --- zelfbeeld --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- geluk --- wonderen (themawoord fictie) --- heiligen --- levensweg --- groepen --- Didactics of secundary education --- wereldgodsdiensten --- levensbeschouwing --- bijbelverhalen --- Secundair onderwijs --- 1e leerjaar secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- Idolen --- Geloofsleven --- Talenten --- Talentontwikkeling --- Feesten --- Kerkelijke feesten --- Samenleving --- Groepsdynamiek --- Tijdsbesteding --- Bijbel --- Bijbelverhalen --- Christus --- Sociale media --- Digitale media --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Stilte --- Meditatie --- Gebeden --- Zelfbeeld --- Geluk --- Wonderen --- Vrije tijd --- PXL-Education 2019 --- didactiek van godsdiensten, levensbeschouwing --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene --- Bijbelverhaal --- Jezus Christus --- Feest --- Kerkelijk feest --- Muziek --- Talent --- Idool --- Wonder --- Gebed --- Pedagogiek
Choose an application
In dit leerwerkboek sta je stil bij de verschillende functies van kleren. Je beschermt er jezelf mee, maar je onderscheidt je er ook mee van andere mensen. Je kleren tonen wie je bent. Maar maken de kleren de man of gaat het eerder om een wolf in schaapskleren? Er hangt immers altijd een letterlijk en figuurlijk prijskaartje aan kleren: je broek heeft misschien niet zo'n eerlijke weg afgelegd vooraleer hij in de winkel terechtkwam. Het is belangrijk om daarbij stil te staan. Dt leerwerkboek kruipt dus zeker niet in je kouwe kleren!
Godsdienst --- Secundair onderwijs --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- C6 --- religie --- leermiddelen --- godsdienst --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Schoolbooks - Didactic material --- Didactics of religion --- armoede --- ongelijkheid --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- wereldgodsdiensten --- levenskwaliteit --- Political parties --- racisme --- vooroordelen --- territorium (mensen) --- zeven hoofdzonden --- mode --- kleding --- Godsdienst ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Godsdienst ; beroepsonderwijs ; leermiddelen --- 485.9 --- diversiteit --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene
Choose an application
Wat vinden jongeren belangrijk in een echte vriendschap? Door met elkaar in gesprek te gaan en verschillen toe te laten maken ze vrienden voor het leven. Vrienden dit hen steunen wanneer ze het moeilijk hebben en met wie ze plezier kunnen beleven.
Didactics of religion --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- wereldgodsdiensten --- ongelijkheid --- armoede --- vooroordelen --- racisme --- Political parties --- territorium (mensen) --- zeven hoofdzonden --- Evolution. Phylogeny --- paranormale verschijnselen --- schepping --- levenskwaliteit --- groepsgedrag --- vriendschap --- Didactiek van de godsdienst --- Godsdienst --- leerboeken --- secundair onderwijs --- godsdienst --- Godsdienstige opvoeding --- C6 --- religieuze vorming --- 371.67 --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- PXL-Education 2019 --- didactiek van godsdiensten, levensbeschouwing --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene
Choose an application
Sociaal-emotionele begeleiding van leerlingen is een taak die de laatste jaren door steeds meer scholen opgenomen wordt. Alle bestaande modellen steunen op de vertrouwensrelatie tussen leerling en leerkracht. Maar de uitbouw van de vertrouwensrelatie tussen leerlingen zelf , gestructureerd en opgenomen in het geheel van leerlingenbegeleiding, biedt zeker perspectieven. Vertrouwensleerlingen vormen de schakel, de stap tussen medeleerlingen en volwassenen binnen de school. Vertrouwensleerlingen zijn leerlingen die fungeren als vertrouwenspersoon voor andere leerlingen, het zijn leerlingen bij wie alle leerlingen van de school terecht kunnen met allerlei vragen en problemen. Ondersteund door het CLB en leerlingenbegeleiders en tevens opgeleid door begeleiders staan ze op school ter beschikking van hun leeftijdsgenoten.
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|