Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
De uitdagingen waarvoor de welzijns- en dienstensector staat zijn niet gering. Sedert enige tijd dienen de veranderingen en nieuwigheden zich in een razendsnel tempo aan. Meer dan ooit is het belangrijk om als organisatie doordacht, consequent en duidelijk te communiceren. Zowel binnen uw organisatie als naar de buitenwereld toe. Dit is geen eenvoudige opgave. De realiteit in de meeste organisaties is dat de hoge communicatieverwachtingen ingelost moeten worden door een beperkte communicatiedienst, als die er al is.Herkent u zich hierin? Dan zal dit boek u zeker interesseren! Als geen ander maakt het duidelijk wat wel en wat niet werkt. De belangrijkste aandachtspunten worden helder en kernachtig weergegeven zodat u een heel concrete houvast heeft om uw communicatieplan uit te werken en ervoor te zorgen dat iedereen binnen de organisatie "mee is" met de laatste ontwikkelingen. Ook wordt ruim aandacht besteed aan communicatie naar de buitenwereld toe. Het boek leert u hoe u uw boodschap duidelijk overbrengt. Niet onbelangrijk hierbij is dat de tips die de auteur geeft uitgevoerd kunnen worden met een realistisch, maar beperkt budget. Goed communiceren, zo leert deze gids, is hard werken, goed plannen en doen.
Zorgsector --- Communicatie --- Communicatievaardigheden --- Sociale vaardigheden --- communicatie --- gezondheidszorg --- communicatie. --- gezondheidszorg. --- Communicatie. --- Gezondheidszorg. --- PXL-Social Work 2016 --- zorgsector --- welzijnssector --- communicatievaardigheden --- Dienstensector --- Welzijnssector
Choose an application
De omslag naar zorgbedrijven, de toenemende vergrijzing, de integratie in gemeenten, de opkomst van energiearmoede, & : de OCMWs en de ruimere welzijnswereld staan vandaag voor heel wat organisatorische en maatschappelijke uitdagingen. Een succesvolle aanpak van die uitdagingen staat of valt met een duidelijke en consequente communicatie. Alleen & Doordacht en efficiënt communiceren, zowel binnen de eigen organisatie als naar de buitenwereld, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Heel wat organisaties koesteren hoge communicatieverwachtingen maar beschikken in het beste geval over een al te beperkte communicatiedienst.
Communicatie --- Gezondheidszorg --- Zorg- en welzijnssector
Choose an application
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|