Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Consumer behavior --- 339.320 --- 380.53 --- AA / International- internationaal --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- #SBIB:309H2812 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme
Choose an application
Consumer behavior --- 339.320 --- AA / International- internationaal --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie --- #SBIB:309H2812 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme
Choose an application
Choose an application
Consumentengedrag bevat een brede, levendige, actuele en praktische introductie tot het vak consumentengedrag. Het boek laat zien hoe onderzoek van consumentengedrag en concepten kunnen worden toegepast bij diverse strategische marketing issues. De structuur van het boek gaat van micro naar macro niveau. Het boek begint met issues die gerelateerd zijn aan de individuele consument en breidt zijn focus uit totdat het uiteindelijk het gedrag van grote groepen mensen in hun sociale setting behandelt. Daarnaast bevat het boek vele didactische kenmerken die de student helpen en de materie concreet en bestudeerbaar maken (cases, voorbeelden, samenvattingen, belangrijke begrippen). Nieuw in deze editieBij de ontwikkeling van deze editie is extra aandacht besteed aan de leesbaarheid, waarbij het taalgebruik vereenvoudigd is. Daarnaast is er meer nadruk gelegd op de toepasbaarheid van de stof, waardoor de student eerder het verband kan leggen tussen de aangeboden theorie en de toepassing in de dagelijkse praktijk. Bovendien sluit de casuistiek nog beter aan bij de Nederlandse en Vlaamse situatie. Ten slotte is er meer aandacht voor de invloed van social media en duurzaam consumentengedrag en kan de student aan de slag met aanvullende ondersteuning via Pearson XTRA Bron : http://www.pearsoneducation.nl
Consumer behavior --- consumentengedrag --- consument --- 366.1 --- 369.1 --- consumenten --- In- en verkoopsorganisatie en -techniek --- PXL-Business 2014 --- marketing --- marketing, marktonderzoek --- Consumentengedrag --- Consumentisme --- Marketing --- Koopgedrag --- Psychologie van de consument --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen
Choose an application
Choose an application
Now in its seventh edition, Consumer Behaviour: A European Perspective provides the most comprehensive, lively and engaging introduction to the behaviour of consumers in Europe and around the world. The new slimline edition has 13 chapters, maintaining its breadth of coverage and making it ideal for second- and third-year undergraduates as well as Master's students.
Consumer behavior --- consumentengedrag --- Consumentengedrag.
Choose an application
Consumer behavior --- consumentengedrag --- Social Sciences and Humanities. Consumer Studies --- Consumer Behaviour --- AA / International- internationaal --- 339.320 --- 380.53 --- 658.81 --- 658.89 --- Consumentengedrag --- Marketing --- case studies --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Purchasers as objects of sales effort. Prospective customers, clients --- 658.89 Purchasers as objects of sales effort. Prospective customers, clients --- Consumer Behaviour. --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing
Choose an application
Consumer behavior --- reclameboodschappen --- 659 <4> --- Publicity. Information work. Public relations--Europa --- 659 <4> Publicity. Information work. Public relations--Europa --- Consumentengedrag. --- Consumer behavior. --- 658.89.013 --- Consumentengedrag. Koopgewoonten. Psychologie van de consument --- #KVHB:Consumenten --- #KVHB:Marketing --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- reclamepsychologie --- consumentengedrag --- Consumer behavior - Europe.
Choose an application
Now in its sixth edition, Consumer Behaviour: A European Perspective provides a fully comprehensive, lively and engaging introduction to the behaviour of consumers in Europe and around the world. This text offers a cutting-edge overview of consumer behaviour and is ideal for second and third year undergraduates as well as master's students.
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|