Listing 1 - 10 of 27 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Visie op het strategisch beleid van overheid en bedrijfsleven met betrekking tot de overgang van een productie-, IT- en R & D-georiënteerde economie naar een kenniseconomie.
Planning (firm) --- Economie --- #SBIB:33H041 --- #SBIB:35H410 --- #SBIB:35H24 --- #SBIB:316.334.2A26 --- #TELE:SISTA --- #SBIB:HIVA --- #A9709A --- Economie 330 --- Economische ontwikkelingen en bewegingen --- Beleidscyclus: algemene werken --- Informatiemanagement bij de overheid --- Ontwikkeling van de industriële structuur: deïndustrialisering, diensteneconomie --- Data overload --- KNOWLEDGE --- Knowledge economy --- Knowledge economy. --- Information society --- Sociology --- Information superhighway --- Economy of knowledge --- Information economy --- KBE (Knowledge-based economy) --- Knowledge-based economy --- Economics --- Monograph
Choose an application
Planning (firm) --- Concurrentie --- informatie-economie --- #ECO:03.13:industrie en onderneming management --- #A9912A --- Economie en technologische innovatie 338:06 --- Netwerken 519.876.3 --- Technologie-indicatoren 60:311.141 --- 658.012 --- concurrentie --- kennismanagement --- organisatieleer --- management --- 366.4 --- bedrijfsprocessen --- bedrijfsreorganisatie --- bedrijfsstrategie --- informatietechnologie --- organisaties, verandering --- research & development --- 658.112 --- Planning in het bedrijf --- bedrijfsleiding, management --- Site, location, place of business --- 658.112 Site, location, place of business --- Kennismanagement --- Kennissociologie
Choose an application
Dit boek is een handreiking voor iedereen die ondersteuning zoekt bij zijn/haar rol in strategievorming binnen bedrijven en organisaties. Het biedt niet alleen een theoretisch kader, maar ook invalshoeken waarmee je plannen van anderen kunt beoordelen. Daarnaast gaat het ook en vooral om de reflectie over je eigen positie en handelen in strategievormingsprocessen. Uiteraard passeren verschillende benaderingen de revue, de P's van strategievorming, Plan, Positie, Perspectief, Patroon, Pad en zo verder. Centrale boodschap is dat er niet een weg leidt naar Rome, maar dat er veel meer wegen zijn. Diversiteit is het credo, de diverse benaderingen kunnen tegelijk en door elkaar gebruikt worden
Management --- Strategisch management --- Bedrijfspsychologie --- Strategisch management. --- Kostenbeheersing
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Economic production --- Planning (firm) --- Consumer behavior --- consumentengedrag --- consumentenmarketing --- innovation --- innovaties --- consumentengedrag --- consumentenmarketing
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
338.3 --- 658.01 --- 658.5 --- Economische productie --- Organisatieleer --- Productiebeleid --- Innovation --- Innovation.
Listing 1 - 10 of 27 | << page >> |
Sort by
|