Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Marketing --- marketing --- marketingcommunicatie --- verkoopmarketing --- PXL-Business 2014
Choose an application
Wat drink je bij het begin van de dag? Melk, sap of koffie? Neem je een bad of een douche? Doe je weleens mee aan een kansspel? Speelt je zoon voetbal? Ga je op reis naar Italië of naar Denemarken? Jij kiest! Wat zegt dat over jezelf? Wat zegt dat over jezelf? En hoe maken 'marketingjongens' en 'reclamemeisjes' daar gretig gebruik van? Ontdek wat je keuzes en aankopen verraden over je identiteit. Alle producten die je in je leven gebruikt, komen aan bod : zeep, ten, drank, cadeautjes, je gsm, je auto, je huis en je levensverzekering. In dit frisse en vaak humoristische dagboek van de consument ontdek je wat je doet en waarom.
reclame --- consument --- Social Sciences and Humanities. Consumer Studies --- Consumer Behaviour. --- Consumers --- Psychology --- 693 Handelsreclame --- 341.6 --- consumentengedrag --- consumptie --- economie --- 366.1 --- consumentenpsychologie --- Consumentengedrag --- Marketing --- Reclame --- 316.63 --- 658.8 --- Consumenten --- 339.4 --- C3 --- consumenten --- marketing --- verbruik (zie ook 658.114.8) --- Kunst en cultuur --- Psychologie van de consument --- Koopgedrag --- Consumentisme --- Consumptiegedrag --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen
Choose an application
Het handboek Marketing toegepast – Klant- en Marktgericht Ondernemen is ontstaan door het samenbrengen en confronteren van vele jaren marketing- en verkoopmanagementervaring met de marketingtheorie en recente inzichten in marketing, communicatie en verkoop. Het handboek benadert het marketingvak vanuit een holistische visie: de marketing ten dienste van de onderneming. Er wordt een werkbaar stappenplan aangereikt, dat toelaat op een beproefde praktijkgerichte manier het inzicht in ‘marketing denken én doen’ meteen toe te passen. Op die manier kan iedere verantwoordelijke medewerker bijdragen aan een betere marktprestatie van de organisatie. Dit handboek is bestemd voor studenten in bacheloropleidingen en voor niet-bedrijfseconomen die een grondig inzicht in marketing willen. Ook de ondernemer en alle bedrijfsmedewerkers niet-marketeers kunnen met dit handboek meteen aan de slag. (flaptekst)
Marketing. --- Marketing --- marketing --- Klantgerichtheid --- 658.8 --- Klantgericht ondernemen --- Marktgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Marketing Toegepast zet de lezer op weg om op basis van een helder stappenplan een gefundeerd marketingplan en verkoopbeleid uit te stippelen. Bedrijfsvisie, missie, doelstellingen en strategie krijgen heel wat aandacht. Een stevig conceptueel kader en praktische toepassingen maken van dit boek een bron van inspiratie.- Met beproefd stappenplan 'Marketing denken en doen'.- Verkozen door de Belgian Association of Marketing als handboek voor de basisopleidingen marketing.- Bestemd als handige leidraad voor practici en als grondige inleiding voor studenten.www.intersentia.be
Marketing --- Klantgericht ondernemen --- Marktgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Branding --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Positionering --- 658.8 --- Klantgerichtheid --- marketing --- Marketingstrategie --- Merkstrategie --- Financiewezen --- Consumer behavior --- Applied marketing --- klantentevredenheid --- marketingstrategie
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|