Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by

Dissertation
Bejaardenhuisvesting : een inventarisatie van bestaande huisvestingsvormen en voorzieningen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Praktisch onderzoek naar de behoeftendynamiek bij aankoop van bad- en kamerjassen bij vrouwen beneden 35 jaar

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Reconsidering translation and language in an international business context: beyond an instrumental approach
Authors: ---
Year: 1995 Publisher: Leuven: KUL. Departement toegepaste economische wetenschappen,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Designing a training and development policy: a knowledge creation perspective
Authors: ---
Year: 1995 Publisher: Leuven: KUL. Departement toegepaste economische wetenschappen,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
The world in two and a way out: the concept of duality in organization theory and practice
Authors: ---
Year: 1994 Publisher: Leuven: KUL. Departement toegepaste economische wetenschappen,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Coordinating global companies: the effects of electronic communication, organizational commitment, and a multi-cultural managerial work force
Authors: ---
Year: 1993 Publisher: Leuven: KUL. Departement toegepaste economische wetenschappen,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Marketing toegepast : klant en marktgericht ondernemen
Authors: --- ---
ISBN: 9789400002968 Year: 2013 Publisher: Antwerpen Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Consumentengeheimen : we doen wat we doen, maar waarom ?
Authors: --- ---
ISBN: 9789058266750 Year: 2009 Publisher: Leuven Davidsfonds

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat drink je bij het begin van de dag? Melk, sap of koffie? Neem je een bad of een douche? Doe je weleens mee aan een kansspel? Speelt je zoon voetbal? Ga je op reis naar Italië of naar Denemarken? Jij kiest! Wat zegt dat over jezelf? Wat zegt dat over jezelf? En hoe maken 'marketingjongens' en 'reclamemeisjes' daar gretig gebruik van? Ontdek wat je keuzes en aankopen verraden over je identiteit. Alle producten die je in je leven gebruikt, komen aan bod : zeep, ten, drank, cadeautjes, je gsm, je auto, je huis en je levensverzekering. In dit frisse en vaak humoristische dagboek van de consument ontdek je wat je doet en waarom.


Book
Marketing toegepast : klant- en marktgericht ondernemen
Authors: --- ---
ISBN: 9789400008175 Year: 2017 Volume: *27 Publisher: Mortsel Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het handboek Marketing toegepast – Klant- en Marktgericht Ondernemen is ontstaan door het samenbrengen en confronteren van vele jaren marketing- en verkoopmanagementervaring met de marketingtheorie en recente inzichten in marketing, communicatie en verkoop. Het handboek benadert het marketingvak vanuit een holistische visie: de marketing ten dienste van de onderneming. Er wordt een werkbaar stappenplan aangereikt, dat toelaat op een beproefde praktijkgerichte manier het inzicht in ‘marketing denken én doen’ meteen toe te passen. Op die manier kan iedere verantwoordelijke medewerker bijdragen aan een betere marktprestatie van de organisatie. Dit handboek is bestemd voor studenten in bacheloropleidingen en voor niet-bedrijfseconomen die een grondig inzicht in marketing willen. Ook de ondernemer en alle bedrijfsmedewerkers niet-marketeers kunnen met dit handboek meteen aan de slag. (flaptekst)


Book
Marketing toegepast
Authors: --- ---
ISBN: 9789400013421 Year: 2021 Publisher: Antwerpen Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketing Toegepast zet de lezer op weg om op basis van een helder stappenplan een gefundeerd marketingplan en verkoopbeleid uit te stippelen. Bedrijfsvisie, missie, doelstellingen en strategie krijgen heel wat aandacht. Een stevig conceptueel kader en praktische toepassingen maken van dit boek een bron van inspiratie.- Met beproefd stappenplan 'Marketing denken en doen'.- Verkozen door de Belgian Association of Marketing als handboek voor de basisopleidingen marketing.- Bestemd als handige leidraad voor practici en als grondige inleiding voor studenten.www.intersentia.be

Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by