Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
1.Communicatie 2.Het selectiegesprek 3.Het arbeidsvoorwaardengesprek 4.Het introductiegesprek 5.Het adviesgesprek 6.Het conflictoplossend gesprek 7.Het onderhandelingsgesprek 8. Het loopbaancoachingsgesprek 9.Het slechtnieuwsgesprek 10.Het exitgesprek 11.Het feedbackgesprek 12.Het functioneringsgesprek 13.Het POP-gesprek 14.Het beoordelingsgesprek 15.Het correctiegesprek 16.Het coachingsgesprek 17.Het verzuimgesprek Het voeren van gesprekken is voor de HR professional en de lijnmanager een dagelijkse bezigheid. Ieder gesprek kent zijn eigen voorbereiding, valkuilen, dynamiek, fases en emoties. Vaak verlopen de gesprekken anders dan verwacht en misschien wel gehoopt. Het is dan ook de kunst om van die gesprekken effectieve gesprekken te maken. Het boek is geschreven door professionals. Zij voeren dagelijks gesprekken over uiteenlopende onderwerpen en hebben in dit boek hun ervaringen, leermomenten, tips en tools op een uitermate praktische wijze verwoord. In dit boek komen de volgende gesprekken aan bod: selectiegesprek, arbeidsvoorwaardengesprek, introductiegesprek, adviesgesprek, conflictoplossend gesprek, onderhandelingsgesprek, loopbaancoachingsgesprek, slechtnieuwsgesprek, exitgesprek, feedbackgesprek, functioneringsgesprek, POP-gesprek, beoordelingsgesprek, correctiegesprek, coachingsgesprek, verzuimgesprek. Na een theoretische inleiding, boordevol met tips en tools, vragenlijsten, stappenplannen en voorbeeldvragen, beantwoorden lijnmanagers, (een HRD-consultant, een manager Learning & Development, een casemanager, HR-professionals, een gemeentesecretaris en directeuren) veel voorkomende vragen, sommen do's and don'ts op, wijzen op valkuilen en delen met de lezer het gesprek waar zij het meeste van hebben geleerd. (Bron: covertekst)
gespreksmodellen --- personeelsmanagement --- Personnel management --- Industrial psychology --- 658.310 --- 658.3 --- 331.115 --- 007.7 --- 65.012.45 --- 097 Personeelsbeleid --- Gesprekstechniek (onderhandelen) --- Human Resource Management (HRM) --- Communicatie in organisaties --- Onderhandelen --- Sociale vaardigheden --- Solliciteren --- Slechtnieuwsgesprek (waarheidsmededeling) --- Conversation Gesprek --- S20110141.jpg --- communicatie in organisaties --- personeelsbeleid --- onderhandeling --- functioneringsgesprek --- Personeelsbeheer en administratie --- sociaal beleid in het bedrijf - personeelsbeleid - personeelwerk - human resource management (zie ook 361.411) --- selectie van werknemers - keuze van werknemers - personeelsselectie --- communicatie - sociale vaardigheden --- communicatie in organisaties - informatie in organisaties (zie ook 361.521.81) --- 65.012 --- 007 --- 658.32 --- Provincie West-Vlaanderen --- Gesprekstechnieken --- Personeelsmanagement --- Verbale communicatie --- Functioneringsgesprekken --- Sollicitatiegesprekken --- Feedback --- Communicatieve vaardigheden --- Managementvaardigheden --- Monograph --- Gesprekstechniek --- Functioneringsgesprek --- Sollicitatiegesprek
Choose an application
gespreksmodellen --- organisatiepsychologie --- personeelsmanagement --- Personnel management --- Psychology --- PXL-Social Work 2018 --- personeelsopleiding --- HRM-beleid --- gespreksvoering --- communicatie --- aannemen van medewerkers --- sturen van prestaties en gedrag --- ontwikkelen van medewerkers --- uitstroom van medewerkers
Choose an application
Het voeren van gesprekken is voor de HR-professional en de lijnmanager een dagelijkse bezigheid. Ieder gesprek kent zijn eigen voorbereiding, valkuilen, dynamiek, fases en emoties. Vaak verlopen de gesprekken anders dan verwacht en misschien wel gehoopt. Het is dan ook de kunst om van die gesprekken effectieve gesprekken te maken. Het GROTE gesprekkenboek is geschreven door Professionals. Zij voeren dagelijks gesprekken over uiteenlopende onderwerpen en hebben in dit boek hun ervaringen, leermomenten, tips en tools op een uitermate praktische wijze verwoord. In dit boek komen de volgende gesprekken aanbod: - selectiegesprek - arbeidsvoorwaardengesprek - introductiegesprek - adviesgesprek - conflictoplossend gesprek - onderhandelingsgesprek - loopbaancoachingsgesprek - slechtnieuwsgesprek - exitgesprek - feedbackgesprek - functioneringsgesprek - POP-gesprek - beoordelingsgesprek - correctiegesprek - coachingsgesprek - verzuimgesprek Na een theoretische inleiding, boordevol met tips en tools, vragenlijsten, stappenplannen en voorbeeldvragen, beantwoorden lijnmanagers, een HRD-consultant, een manager Learning & Development, een casemanager, HR-professionals, een gemeentesecretaris en directeuren veel voorkomende vragen, sommen do's and don'ts op, wijzen op valkuilen en delen met de lezer het gesprek waar zij het meeste van hebben geleerd.
Personeelsmanagement --- Gesprekstechnieken --- Personeelsselectie --- Arbeidsvoorwaarden --- Introducties --- Conflicthantering --- Onderhandelen --- Coaching --- Slechtnieuwsgesprekken --- Exit-interviews --- Feedback --- Functioneringsgesprekken --- Beoordeling --- Ziekteverzuim --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatie --- gespreksmodellen --- organisatiepsychologie --- personeelsmanagement --- Personnel management --- Psychology --- Gesprekstechnieken. --- Human Resource Management. --- 331.3 --- Personeelsbeleid. Human resources management. Strategisch HRM --- Gesprekstechniek --- Arbeidsvoorwaarde --- Introductie --- Onderhandeling --- Slechtnieuwsgesprek --- Exitgesprek --- Functioneringsgesprek --- Evaluatie
Choose an application
Het GROTE gesprekkenboek is sinds 2010 een beproefde gids voor leidinggevenden en HR-professionals die dagelijks uiteenlopende gesprekken voeren. Gesprekken die hun eigen voorbereiding, valkuilen, dynamiek, structuur, do's and don'ts en emoties kennen. Gesprekken die wellicht anders verlopen dan verwacht en misschien wel gehoopt. Het blijft de kunst om van die gesprekken effectieve gesprekken te maken.
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|