Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek bevat een inspirerende verzameling van sprankelende maar ook duurzame businessconcepten op het vlak van eten en drinken. Ondanks de uiteenlopende mix van merken is er een duidelijke rode draad: elk merk toont een diep respect voor de wereld waarin we leven. Dit respect uit zich onder meer in gezonde producten of in ingrediënten die alleen uit de buurt komen, maar ook in bijvoorbeeld architectuur of zelfs logo's die worden aangepast aan de buurt. Het boek is ingedeeld in 4 delen: winkels (fabulous to shop), producten (fabulous to buy), restaurants (fabulous to go) en urban farming projecten (fabulous to farm). In totaal worden er 30 merken voorgesteld via inspirerende foto's en een interview met de oprichters achter het bedrijf. Enkele voorbeelden van geselecteerde merken: Willem&Drees (NL), Lindy&Grundy (USA), Unpackaged (VK), Leon (VK), Bee Raw Honey (USA), Marqt (NL), Outstanding in the field (USA), The People's Supermarket (VK), Mutterland (D), Allotinabox (VK), de Dakboerin (NL), Fishes (NL)....
Aliments--Industrie et commerce --- Food industry and trade --- Food preparation --- Food preparation industry --- Food processing --- Food processing industry --- Food trade --- Gestion des produits --- Industrie agro-alimentaire --- Product management --- Productenbeheer --- Produits--Gestion --- Voedingswaren--Industrie en handel --- 628.9 --- 772.9 --- conceptueel design --- ecologie --- eetcultuur --- marketing --- productdesign --- restaurants --- verpakking --- voedselcultuur --- winkelinrichting --- Voeding; Overige onderwerpen --- productdesign, afzonderlijke voorwerpen --- food design --- Food --- Marketing
Choose an application
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|