Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Business management --- merkbeleid --- marketingbeleid --- merkimago --- merken --- Merken --- SWOCC --- #SBIB:309H2800 --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:303H14 --- Reclame: algemene werken --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Methoden en technieken van de communicatiewetenschap --- Marketing --- Branding --- Marktonderzoek --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Evaluatie --- Merkstrategie --- Financiewezen
Choose an application
?Everything a brand does, and sometimes what it does not do, sends a message?, schreef Giep Franzen. Met ?Brandr: Kroniek van het ontstaan en de ontwikkeling van merken? staan we stil bij het laatste werk van onze oprichter Giep Franzen. De ontwikkeling van merken heeft Giep tot op de laatste dagen van zijn leven beziggehouden. Zijn laatste teksten zijn door MarketingTribune gepubliceerd in 19 afzonderlijke columns. Het werk van Giep was echter nog niet klaar. SWOCC heeft daarom de teksten gebundeld en aangevuld met de visies van merkprofessionals van nu. In deze publicatie neemt Giep Franzen ons mee op een reis langs merken in de vroege oudheid tot merken tijdens de industriële revolutie. Giep gaat onder andere in op het ontstaan van reclame en reclamebureaus, de introductie van de merkenwet, theorieën van reclamewerking, positionering en het begin van merkmanagement.In Brandr heeft Giep enkele open einden nagelaten waarop een aantal merkprofessionals in deze SWOCC-publicatie voortborduren. Deze merkprofessionals, allen op hun eigen wijze geïnspireerd door Giep, geven hun visie op het merkdenken anno nu. Zo leggen we in deze publicatie de verbinding met het verleden en vandaag.www.swocc.nl
Merken --- Marketing & Communicatie --- Consumer behavior --- Product strategy --- merken --- merkentrouw --- merkbetrokkenheid --- sociale media --- consumentengedrag --- Marketing & Communicatie --- Merk --- Merkstrategie --- Merkartikel --- Reclame --- Bedrijfsmanagement
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|