Narrow your search

Library

AP (2)

Arteveldehogeschool (2)

EhB (2)

KU Leuven (1)

UGent (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2023 (1)

2022 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Brand activism
Author:
ISBN: 9789076802749 9076802742 Year: 2023 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie


Book
Brandr: Kroniek van het ontstaan en de ontwikkeling van merken
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789076802374 Year: 2022 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

?Everything a brand does, and sometimes what it does not do, sends a message?, schreef Giep Franzen. Met ?Brandr: Kroniek van het ontstaan en de ontwikkeling van merken? staan we stil bij het laatste werk van onze oprichter Giep Franzen. De ontwikkeling van merken heeft Giep tot op de laatste dagen van zijn leven beziggehouden. Zijn laatste teksten zijn door MarketingTribune gepubliceerd in 19 afzonderlijke columns. Het werk van Giep was echter nog niet klaar. SWOCC heeft daarom de teksten gebundeld en aangevuld met de visies van merkprofessionals van nu. In deze publicatie neemt Giep Franzen ons mee op een reis langs merken in de vroege oudheid tot merken tijdens de industriële revolutie. Giep gaat onder andere in op het ontstaan van reclame en reclamebureaus, de introductie van de merkenwet, theorieën van reclamewerking, positionering en het begin van merkmanagement.In Brandr heeft Giep enkele open einden nagelaten waarop een aantal merkprofessionals in deze SWOCC-publicatie voortborduren. Deze merkprofessionals, allen op hun eigen wijze geïnspireerd door Giep, geven hun visie op het merkdenken anno nu. Zo leggen we in deze publicatie de verbinding met het verleden en vandaag.www.swocc.nl

Listing 1 - 2 of 2
Sort by