Narrow your search
Listing 1 - 10 of 10
Sort by

Book
De transformatie van een karikatuur : over de ontwikkeling van het consumentenbeeld in de psychologie van de reclame.
Author:
Year: 1989 Publisher: Tilburg : s.n.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
De transformatie van een karikatuur : over de ontwikkeling van het consumentenbeeld in de psychologie van de reclame.
Author:
Year: 1989 Publisher: Tilburg s.n.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Trends in marketing.
Authors: ---
ISBN: 9014061331 Year: 1999 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom


Book
Welzijn en sociale zekerheid : een theoretische verkenning.
Authors: ---
ISBN: 9072429125 9789072429124 Year: 1989 Publisher: Tilburg Katholieke universiteit Brabant. Studierichting sociale zekerheidswetenschappen


Book
Consumentengedrag.
Authors: ---
ISBN: 9789001782535 Year: 2010 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers


Book
Consumentengedrag.
Authors: ---
ISBN: 9020732471 Year: 2003 Publisher: Groningen Stenfert Kroese

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Consumentengedrag bespreekt de belangrijkste aspecten van de invloed van marketing op het gedrag van consumenten. Exclusief uitgangspunt is de functie van de marketeer die de juiste initiatieven moet nemen. Steeds wordt vanuit zijn positie het perspectief en de belevingswereld van de consument centraal gesteld. Het boek volgt het planningsproces van de marketeer en geeft een beschrijving van de juiste denk- en werkwijze.


Book
Consumentengedrag
Authors: ---
ISBN: 9789001886844 9789001886851 9001886841 Year: 2018 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten. Daarbij komt ook de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag aan bod. In deze herziene editie is vanzelfsprekend aandacht voor nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en sociale media, maar ook onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping komen aan de orde. De hoofdstukken 'Toekomstig consumentengedrag' en 'Maatschappelijke ontwikkelingen en trends' zijn volledig geactualiseerd, en in het hele boek zijn voorbeelden, cases en afbeeldingen geactualiseerd. Consumentengedrag volgt het planningsproces van de marketeer en legt uit hoe goed gefundeerde beslissingen genomen moeten worden. Een eigentijds studieboek dat de student psychologisch inzicht geeft in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. Het boek start met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is gevisualiseerd.


Book
Strategic marketing and the future of consumer behaviour : introducing the virtual guardian angel
Authors: ---
ISBN: 1843767724 9781843767725 Year: 2007 Publisher: Cheltenham : Elgar,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Milieu en consumentengedrag : een literatuuronderzoek
Authors: --- ---
ISBN: 9065730532 Year: 1987 Publisher: Den Haag Stichting wetenschappelijk onderzoek konsumentenaangelegenheden

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Consumentengedrag
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789001886844 9789001886851 9001886841 Year: 2018 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten. Daarbij komt ook de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag aan bod. In deze herziene editie is vanzelfsprekend aandacht voor nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en sociale media, maar ook onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping komen aan de orde. De hoofdstukken 'Toekomstig consumentengedrag' en 'Maatschappelijke ontwikkelingen en trends' zijn volledig geactualiseerd, en in het hele boek zijn voorbeelden, cases en afbeeldingen geactualiseerd. Consumentengedrag volgt het planningsproces van de marketeer en legt uit hoe goed gefundeerde beslissingen genomen moeten worden. Een eigentijds studieboek dat de student psychologisch inzicht geeft in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. Het boek start met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is gevisualiseerd.

Listing 1 - 10 of 10
Sort by