Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Marketing --- Trends --- Consumentengedrag --- Marketingstrategieën --- Integrale kwaliteitszorg --- Informatietechnologie --- Social Sciences and Humanities. Marketing --- Marketing (General). --- 658.8 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- retailmarketing --- bedrijfsorganisatie --- marketing --- productontwikkeling --- bankwezen --- consumentenmarketing --- Trend --- Marketingstrategie --- IT --- Financiewezen
Choose an application
Social security law --- 364.1 <492> --- #SBIB:316.8H00 --- 364.1 <492> Algemene maatschappelijke problemen --(welzijnszorg)--Nederland --- 364.1 <492> Welzijnsbegrip --(sociale zorg)--Nederland --- Algemene maatschappelijke problemen --(welzijnszorg)--Nederland --- Welzijnsbegrip --(sociale zorg)--Nederland --- Sociaal beleid: algemeen
Choose an application
marketinginstrumenten --- strategisch beleid --- Consumer behavior --- consumentengedrag --- Consumentengedrag --- Consumentisme --- Positionering --- Marktsegmentatie --- Productontwikkeling --- Gedrag --- Trendwatching --- Persoonlijkheid --- Motivatie --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- #KVHB:Consumenten --- #KVHB:Marketing --- 366 )* CONSUMENTISME --- marketing --- 366.1 --- Marketing --- Producten
Choose an application
Consumentengedrag bespreekt de belangrijkste aspecten van de invloed van marketing op het gedrag van consumenten. Exclusief uitgangspunt is de functie van de marketeer die de juiste initiatieven moet nemen. Steeds wordt vanuit zijn positie het perspectief en de belevingswereld van de consument centraal gesteld. Het boek volgt het planningsproces van de marketeer en geeft een beschrijving van de juiste denk- en werkwijze.
#KVHB:Marketing --- #KVHB:Consumenten --- 658.89.013 --- consumentengedrag --- consumptie --- economie --- 341.6 --- Consumentengedrag --- E090492.jpg --- Consumentengedrag. Koopgewoonten. Psychologie van de consument
Choose an application
Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten. Daarbij komt ook de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag aan bod. In deze herziene editie is vanzelfsprekend aandacht voor nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en sociale media, maar ook onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping komen aan de orde. De hoofdstukken 'Toekomstig consumentengedrag' en 'Maatschappelijke ontwikkelingen en trends' zijn volledig geactualiseerd, en in het hele boek zijn voorbeelden, cases en afbeeldingen geactualiseerd. Consumentengedrag volgt het planningsproces van de marketeer en legt uit hoe goed gefundeerde beslissingen genomen moeten worden. Een eigentijds studieboek dat de student psychologisch inzicht geeft in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. Het boek start met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is gevisualiseerd.
Consumer behavior --- marketinginstrumenten --- consumentengedrag --- strategisch beleid --- Consumentengedrag. --- consumenten. --- consumentengedrag. --- consumentenonderzoek. --- psychologie. --- Consumentengedrag --- consumenten --- consumentenonderzoek --- psychologie --- 658.89 --- Marketing : strategieën --- Marktonderzoek
Choose an application
Consumentengedrag. --- Consumer behavior --- Marketing --- Marketing --- Marketing. --- Strategic planning. --- Strategische planning. --- Forecasting. --- Forecasting. --- Management.
Choose an application
Choose an application
Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten. Daarbij komt ook de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag aan bod. In deze herziene editie is vanzelfsprekend aandacht voor nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en sociale media, maar ook onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping komen aan de orde. De hoofdstukken 'Toekomstig consumentengedrag' en 'Maatschappelijke ontwikkelingen en trends' zijn volledig geactualiseerd, en in het hele boek zijn voorbeelden, cases en afbeeldingen geactualiseerd. Consumentengedrag volgt het planningsproces van de marketeer en legt uit hoe goed gefundeerde beslissingen genomen moeten worden. Een eigentijds studieboek dat de student psychologisch inzicht geeft in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. Het boek start met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is gevisualiseerd.
Consumer behavior --- marketinginstrumenten --- consumentengedrag --- strategisch beleid --- consumenten --- consumentenonderzoek --- psychologie --- 658.89 --- Consumentengedrag --- Marketing : strategieën --- Marktonderzoek
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|