Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Hodgkinson, Tom --- Omer, Haim --- Dolto, Françoise --- Böszörményi-Nagy, Iván --- Kohn, Alfie --- Rousseau, Jacques --- Steiner, Rudolf --- Malaguzzi, Loris --- Montessori, Maria --- Freire, Paulo --- Piaget, Jean --- Vygotski, Lev --- Freinet, Célestin --- Gordon, Thomas --- Picasso, Pablo --- Bowlby, John --- Dewey, John --- Korczak, Janusz --- de Winter, Micha --- Gardner, Howard --- Petersen, Peter --- Pikler, Emmi
Choose an application
Deze handleiding helpt organisatoren, verantwoordelijken en pedagogische coaches in de kinderopvang om samen met kinderbegeleiders het eigen ouderbeleid in de kinderopvang verder uit te werken, te verdiepen en te verfijnen.Alleen met een duidelijke visie op ouderbetrokkenheid kun je verschillende acties uitwerken. In alle hoofdstukken, van wennen tot ouderactiviteiten en van het tevredenheidsgesprek tot dagelijkse communicatie, staat dat de opvang moet ‘weten waarom’. Omdat een doordachte visie zo belangrijk is, zijn er twee basishoofdstukken die als een rode draad doorheen deze publicatie lopen. Wat betekent precies dat partnerschap? En hoe krijg je je team daarin mee? Met deze hoofdstukken in het achterhoofd kun je alle andere hoofdstukken afzonderlijk lezen. Het hoeft niet in een bepaalde volgorde.
ouderparticipatie --- kinderopvang --- Social policy and particular groups --- Kinderopvang --- Opvoeding --- Ouderparticipatie ; kinderopvang --- Ouderbetrokkenheid
Choose an application
Choose an application
Didactics of religion --- Didactics of social education --- Didactics of primary education --- maatschappelijke vorming --- welzijnswerk --- armoede --- religieuze opvoeding --- lager onderwijs
Choose an application
Didactic strategies. --- Quantitative methods in social research. --- Social policy and particular groups. --- kinderopvang. --- kwaliteitsverbetering. --- leermethoden. --- praktijkonderzoek. --- supervisie.
Choose an application
Quantitative methods in social research --- Social policy and particular groups --- Didactic strategies --- kwaliteitsverbetering --- praktijkonderzoek --- kinderopvang --- leermethoden --- supervisie
Choose an application
Didactic strategies --- praktijksituatie --- praktijkonderzoek --- kinderopvang
Choose an application
Choose an application
WANDA is een transnationaal project van de Arteveldehogeschool Gent en het VBJK, gericht op de sector van de kinderopvang. Het biedt begeleiders in de kinderopvang een houvast om kinderopvang kwaliteitsvoller te maken; meer bepaald om kortgeschoolde medewerkers en potentiële medewerkers vanuit een waarderende en reflectieve methodiek te ondersteunen. Experten bestempelen dit product als zeer werkbaar. Het biedt een goed theoretisch kader en ook doeners hebben er heel wat aan. Uit meer dan 200 projecten werd Wanda geselecteerd omwille van de bruikbaarheid, de toegankelijkheid, de innovatiekracht en de overdraagbaarheid naar meerdere sectoren
Kinderopvang --- Begeleiding --- Professionalisering --- Kwaliteitszorg --- Waarderend onderzoek
Choose an application
Een praktisch mapje met handleiding, Wanda-tools en werkschrift. Met dit pakket kan je als begeleider aan de slag met de Wanda-methodiek van waarderende praktijkanalyse.
Kinderopvang --- Kinderbegeleider --- Professionalisering --- Praktijkles --- Waarderend onderzoek --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Onderzoek Arteveldehogeschool
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|