Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Velen van ons gaan gebukt onder het gevoel dat het onze verantwoordelijkheid is om naasten te helpen en hun problemen op te lossen.De auteurs vinden dat het beter is deze last niet op de schouders te nemen. Ze geven een duidelijke handleiding hoe je in moeilijke situaties helderheid, licht en luchtigheid kan brengen. Door scherp te doorgronden hoe de vaste patronen van klaaggesprekken zijn, leer je al snel hoe je anderen kunt helpen door begrijpend te luisteren en door hen de ruimte te geven zelf hun problemen op te lossen zal je eigen leven vrolijker, productiever en plezieriger worden.
607.43 --- emoties (gez) --- empathie (gez) --- gesprekstherapie (gez) --- medische psychologie (gez) --- psychotherapie (gez) --- Mondelinge communicatie: psychologie --- 433 --- communicatie (leesbaarheid) --- emoties --- gesprekstechnieken --- gezinssociologie --- kinderpsychologie --- luisteren --- ouder-kind relatie (moeder-kind relatie) --- partnerrelatie --- pedagogiek (opvoedkunde) --- (zie ook: psychologie)
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|