Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek gaat over basisonderwijs en over ontwikkelingen die zich daar afspelen. De auteurs roeren een aantal thema's aan die gegroepeerd kunnen worden om vragen als: - waarover gaat basisonderwijs eigenlijk, of waarover zou het kunnen of misschien wel moeten gaan? - hoe gaan we tegenwoordig met kinderen om in de basisschool en wat is hun rol en inbreng precies? - hoe kunnen we nog beter dan we al doen het onderwijs zo organiseren en inrichten dat leerlingen er optimaal van profiteren en hoe maken we dat zichtbaar voor anderen? - wat is de betekenis van leraren in de hedendaagse basisschool en is hun rol nog zo als die altijd was?De auteurs beschrijven en signaleren en ontkomen hier en daar niet aan een persoonlijk accent. Dit beeld van thema's in basisonderwijs is het resultaat van literatuurstudie, gesprekken met en observaties van betrokkenen bij en in basisscholen. Het boek sluit af met een slotbeschouwing en een literatuuroverzicht.
772 Basisonderwijs --- 470 --- Basisonderwijs --- Kwaliteitszorg --- Leerlingen --- Nederland --- Onderwijsvernieuwing --- 070893.jpg --- Basisonderwijs ; Nederland --- Lager onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Leraren --- Relatie onderwijs - maatschappij --- Leerdoelen --- Lerarenopleiding --- Onderwijsfilosofie --- Leerling --- Leraar --- Leerdoel --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Directie --- Jongere --- Vlaanderen --- Emigratie --- Literatuur
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|