Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Een boek over digitale transformatie en hoe ermee om te gaan Voor bedrijven en organisaties zijn digitale en online activiteiten vandaag niet langer een gimmick. Het digitale verandert nu de essentie van een organisatie. Om bij te blijven moeten bedrijven dit integreren in hun bedrijfsstrategie. Uitstel is gewoonweg geen optie meer. De laatste jaren hielpen Jo Caudron en Dado Van Peteghem talrijke organisaties om zich klaar te maken voor de digitale revolutie. Daaruit ontstond hun Digital Transformation-model, dat de impact van het digitale op de activiteiten van een organisatie verklaart en voorspelt. Dit boek biedt je een totaaloverzicht van het model en toont via concrete cases hoe het te integreren in de meest uiteenlopende bedrijfstakken.
organisatiemanagement --- Computer. Automation --- Organization theory --- digitalisering --- veranderingsmanagement --- bedrijfsbeleid --- DISRUPTIEVE TECHNOLOGIEEN -- 658.8 --- Ondernemingen en internet --- Management --- Bedrijfsstrategieën --- Internet --- Cybermarketing --- Veranderingsmanagement --- Organisaties --- Digitale revolutie --- digitaal --- 366.1 --- 930.25:681.3 --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren E-business --- 930.25:681.3 Archiefwetenschap. Archivistiek-:-Computerwetenschap --- Archiefwetenschap. Archivistiek-:-Computerwetenschap --- Inrichting en organisatie --- Digitale revolutie. --- digitaal. --- Digitaal. --- Business enterprises --- Technological innovations --- 096 Informatica --- 098 Bedrijfskunde --- 468 Innovatie
Choose an application
Voor bedrijven en organisaties zijn digitale en online activiteiten vandaag niet langer een gimmick. Het digitale verandert nu de essentie van een organisatie. Om bij te blijven moeten bedrijven dit integreren in hun bedrijfsstrategie. Uitstel is gewoonweg geen optie meer. De laatste jaren hielpen Jo Caudron en Dado Van Peteghem talrijke organisaties om zich klaar te maken voor de digitale revolutie. Daaruit ontstond hun Digital Transformation-model, dat de impact van het digitale op de activiteiten van een organisatie verklaart en voorspelt. Dit boek biedt je een totaaloverzicht van het model en toont via concrete cases hoe het te integreren in de meest uiteenlopende bedrijfstakken.Bron : http://www.lannoo.be
Entreprises --- Informatique --- Internet. --- Developpement technologique --- Bedrijven. --- Informatica. --- Technologische ontwikkeling. --- organisatiemanagement --- Computer. Automation --- Organization theory --- digitalisering --- veranderingsmanagement --- bedrijfsbeleid --- Ondernemingen en internet --- entreprises --- informatique --- internet --- developpement technologique --- Changement Verandering --- Développement de l'organisation Organisatieontwikkeling --- bedrijven --- informatica --- technologische ontwikkeling --- PXL-Central Office 2016 --- organisatieverandering --- bedrijfsstrategiëen --- innovatie --- technologische verandering --- Organisatieveranderingen --- Computergebruik --- Internet --- Organisaties, verandering
Choose an application
Een boek over digitale transformatie en hoe ermee om te gaan. Voor bedrijven en organisaties zijn digitale en online activiteiten vandaag niet langer een gimmick. Het digitale verandert nu de essentie van een organisatie. Om bij te blijven moeten bedrijven dit integreren in hun bedrijfsstrategie. Uitstel is gewoonweg geen optie meer. De laatste jaren hielpen Jo Caudron en Dado Van Peteghem talrijke organisaties om zich klaar te maken voor de digitale revolutie. Daaruit ontstond hun Digital Transformation-model, dat de impact van het digitale op de activiteiten van een organisatie verklaart en voorspelt. Dit boek biedt je een totaaloverzicht van het model en toont via concrete cases hoe het te integreren in de meest uiteenlopende bedrijfstakken.
Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren E-business --- Ondernemingen en internet --- Business enterprises --- Computer networks --- Management --- organisatieverandering --- bedrijfsstrategiëen --- innovatie --- technologische verandering --- PXL-Business 2016 --- digitalisering
Choose an application
Is jouw bedrijf klaar voor de digitale wereld ?Een boek over digitale transformatie en hoe ermee om te gaanVoor bedrijven en organisaties zijn digitale en online activiteiten vandaag niet langer een gimmick. Het digitale verandert nu de essentie van een organisatie. Om bij te blijven moeten bedrijven integreren in hun bedrijfsstrategie. Uitstel is gewoonweg geen optie meerDe laatste jaren hielpen Jo Caudron en Dado Van Peteghem talrijke organisaties om zich klaar te maken voor de digitale revolutie. Daaruit ontstond hun Digital Transformation-model, dat de impact van het digitale op de activiteiten van een organisatie verklaart en voorspelt. Dit boek biedt je een totaaloverzicht van het model en toont via concrete cases hoe het te integreren in de meest uiteenlopende bedrijfstakken.Bron : http://www.lannoocampus.be
Veranderingsmanagement. --- organisatieverandering --- bedrijfsstrategiëen --- innovatie --- technologische verandering --- PXL-Research 2018 --- Ondernemingen --- Toekomstvisies --- Ondernemingen en internet --- Veranderingsmanagement --- Maatschappelijke ontwikkelingen --- Trends --- Digitalisering --- Ondernemen --- Onderneming --- Toekomstvisie --- Maatschappelijke ontwikkeling --- Trend --- Overheidsbeleid
Choose an application
This is not the hype story of how cool startups are and why you should invest in them with a fund or setup an accelerator. Corporate Venturing is so much more than CVC - corporate venture capital.The aim of this book is to provide insights in the different strategies and tactics to accelerate innovation and growth through collaboration, as well as plenty of cases as examples where these methods are successfully applied. This is not a book for people that are looking for complex innovation theories around venturing. Rather it?s a no-nonsense, ready-to-apply comprehensive guide for creating and reviewing your corporate venturing strategy as a strategic instrument to thrive in this fast changing world.The book will provide guidance, insights, perspective and inspiration for anyone that has an interests in corporate venturing as a strategy to accelerate growth. Whether you are a large corporate or an upcoming player in the market.Bron : https://www.diekeure.be/nl-be/professional
Business policy --- Financial organisation --- Firms and enterprises --- Organisatiemanagement --- Strategisch management --- Verandering --- Veranderingsmanagement --- Kostenbeheersing
Choose an application
Different strategies and tactics to accelerate innovation and growth through collaboration. This is not the hype story of how cool startups are and why you should invest in them with a fund or setup an accelerator. Corporate Venturing is so much more than CVC - Corporate Venture Capital. The aim of this book is to provide insights in the different strategies and tactics to accelerate innovation and growth through collaboration, as well as plenty of cases as examples where these models are successfully applied. This is not a book for people that are looking for complex innovation theories around venturing. Rather it's a no-nonsense, ready-to-apply comprehensive guide for creating and reviewing your corporate venturing strategy as strategic growth. The book will provide guidance, insights, perspective and inspiration for anyone that has intrests in corporate venturing as a strategy to accelerate growth. Whether you are a large corporate or an upcoming player in the market. With cases from Ricolab, BNP Paribas Fortis, Roularta Media Group, SNCF and Cartamundi. Discover a ready-to-apply comprehensive guide for creating and reviewing your corporate venturing strategy as strategic growth. EXTRACT Attract a-typical ventures For starters, you will attract ventures that you may not have found yourself, because you're too focused on specific fields. While a company may not fit the profile you're looking for at first sight, digging deeper may reveal that they are solving the same problem in a different industry, or that they are doing breakthrough work that you hadn't even considered yet. It's a more passive approach than scouting, but you will need to keep creating content to keep it going, so don't underestimate the work.
Choose an application
There is a new generation waiting on our doorsteps, flourishing in virtual worlds and virtual communities. They think and act differently, from leisure over work and everything in between.The third wave of the Internet is unfolding in front of our eyes, but what is it about and which opportunities will the emerging virtual economy create for businesses, governments and society at large? How do you win in a world accelerated by artificial intelligence, immersive virtual environments, and blockchain technologies?This book will guide you through the different layers of the virtual economy and how you can leverage its potential to serve the next generation of customers, communities and citizens.Prepare yourself for the promising future of the next generation and get ready to delight them.https://www.pelckmansuitgevers.be/
Economics --- Computer architecture. Operating systems --- Economie --- Internet --- Toekomstvisie --- Technologische vooruitgang --- Generatie Z --- Organisatieontwikkeling --- Bedrijfseconomie --- Virtual reality --- Augmented reality --- Artificiële intelligentie --- Duurzame ontwikkeling --- Economische ontwikkeling --- Economische theorie
Choose an application
In the past 30 years, technology has caused waves after waves of disruptive developments, each crashing onto society and business alike. With the tide building and the pace accelerating, the next wave promises to come in big. Being systemic and increasingly complex, what we are up against are challenges that touch society as a whole. For companies, this means it's no longer about crafting the best product or service. Our old ways of doing business are falling short, while the future proves too fast and too complex to go at it alone. The solution lies in no longer thinking in termes of competition, but in finding ways to formulate answers together. In recognising the human factor matters, in knowing trust in essential, in believing a company's purpose should weigh more than its profit. This book gives companies the tools to build mutually beneficial, equal and sincere partnerships. We call them metasystems, and we believe them to be the most suitable armor for the next decade.
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|