Listing 1 - 10 of 44 << page
of 5
>>
Sort by
[Overdrukken]
Author:
Year: 1995 Publisher: Place of publication unknown

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
[Overdrukken]
Author:
Year: 1995 Publisher: Place of publication unknown

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Strategische heroriëntatie in context : casestudies in de elektrotechnische installatie-industrie
Author:
Year: 1999 Publisher: Antwerpen UFSIA

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Barriers to strategic innovation: a network perspective
Authors: ---
Year: 1999 Publisher: Antwerp: University of Antwerp. UFSIA. Faculty of applied economics,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Key success factors and competitive advantages for industrial services
Authors: ---
Year: 1996 Publisher: Rotterdam Erasmus Universiteit Rotterdam, Faculteit Bedrijfskunde

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Barriers to strategic innovation: a network perspective
Authors: ---
Year: 1999 Publisher: Antwerp

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Business policy


Book
Toelevering: specialisatie als sleutel tot succes: trends en uitdagingen in innovatie en waardecreatie voor de sector metaalbewerking
Authors: ---
Year: 2007 Publisher: Brussel Agoria

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Sous-traitance: la spécialisation, clé du succès: tendances et défis dans l'innovation et la création de valeur dans le secteur de la transformation du métal
Authors: ---
Year: 2007 Publisher: Bruxelles Agoria

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Evaluatie van concurrentiestrategie: een industrieel-dynamisch perspectief
Authors: ---
Year: 1995 Publisher: Antwerpen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Business policy


Book
Creative jumpers : businessmodellen van groeiondernemingen in creatieve industrieën
Authors: ---
ISBN: 9789033488528 9033488523 Year: 2012 Volume: 4 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Creativiteit en een uniek aanbod alleen zijn geen garantie voor succes van ondernemers in de creatieve industrieën. De veranderende context heeft de druk op deze creatieve ondernemers enorm verhoogd. Het kunnen overleven en doorgroeien in deze veeleisende sectoren vereist dat de creativiteit vertaald wordt in een aangepast businessmodel. Maar wat maakt hierbij nu precies het verschil ? Hoe slagen sommige ondernemers erin hun creatief idee ook commercieel leefbaar te maken en te houden ? Is het mogelijk om tot een algemeen geldend succesrecept te komen ? Wij proberen dit door het verhaal te vertellen van elf groeiende ondernemingen binnen de creatieve industrieën. Meer specifiek beschrijven we in deze collectie de businessmodellen van deze ondernemers. Zonder exhaustief te willen zijn, hebben we oog voor de breedte en diepte van de creatieve industrieën (van beeldende kunst tot gameontwikkeling). Vanuit de eigenheid van elk van deze ondernemers en met een praktisch perspectief wordt uiteengezet hoe deze ondernemingen door middel van hun businessmodel op een doordachte wijze de specifieke uitdagingen aangaan en duurzame groei mogelijk maken.Met de diversiteit aan casestudies willen we ook de verschillende aspecten van het ondernemen in de creatieve industrieën illustreren. Hierdoor levert het boek concrete handvatten voor ondernemers die een groeisprong ambiëren in de creatieve industrieën of voor ondernemers in de 'nieuwe economie' waarin service, kennis en creativiteit de sleutel zijn tot een concurrentievoordeel.Bron : http://www.acco.be

Listing 1 - 10 of 44 << page
of 5
>>
Sort by