Listing 1 - 10 of 12 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Teamtools online
Authors: ---
ISBN: 9789058718808 9058718808 Year: 2014 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

E-mail, social media en smartphones zijn niet meer weg te denken uit het dagelijks leven van mensen die samenwerken. Waarom gebruiken we deze tools dan zo spaarzaam als het om samen leren gaat?Veel trainers hebben nog behoorlijk wat schroom om bij opleiding en teamcoaching het internet op te gaan. Jammer, want de mogelijkheden met App en Web zijn eindeloos.Met Teamtools Online haal je teamontwikkeling uit het vergaderlokaal naar de dagelijkse realiteit. In dit boek vind je maar liefst 50 inspirerende oefeningen waarbij je online tools kunt inzetten. Er zijn laagdrempelige werkvormen die je misschien al kent, maar nu kun je deze oefeningen verrijken met een tool op het web. En er zijn werkvormen die geheel online zijn, voor wie de uitdaging aandurft. Vrijwel alle oefeningen kunnen ook zonder professionele begeleiding gedaan worden. En om het helemaal makkelijk te maken: alle tools die genoemd worden zijn gratis beschikbaar.Bron: https://www.thema.nl/boek-teamtools-online


Book
En nu online...sociale media voor professionals, organisaties en facilitatoren
Authors: ---
ISBN: 9789031386079 9789031386086 Year: 2011 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

We kunnen er niet meer omheen. Sociale media zijn er en zullen invloed hebben op onze manier van werken en leren. Hoe kun je als professional en als organisatie goed gebruik maken van sociale media ? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken ? Wat betekent dit voor organisaties en managers ? En hoe kunnen sociale media een ondersteunende rol vervullen in formele en informele leerprocessen ?Dit boek gaat in op deze vragen en is interessant voor iedereen die wil weten wat je nu zelf met sociale media kunt en hoe je meer strategisch in deze wereld kunt participeren. Met als doel om zelf, in een team of als organisatie, online te leren. Ook als je wilt weten óf je je er wel in moet willen verdiepen. In dit boek worden sociale media niet bekeken vanuit en marketing- of communicatieperspectief, maar vanuit het perspectief van collectief leren. Het boek bestaat uit drie delen :1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional.2. Sociale media bij het werken als team of lerende organisatie.3. Het faciliteren van online leren.En nu online ... Sociale media voor professionals, organisaties en facilitatoren laat zien hoe sociale media werken. Dit wordt uitgebreid geïllustreerd aan de hand van praktijkvoorbeelden en -verhalen. Dankzij de vele praktische tips en tools kun je hiermee zelf direct aan de slag. Werken via sociale media is als het betreden van een nieuw land, doordat de ongeschreven regels, de cultuur, het openlijk delen van informatie en ideeën fundamenteel anders zijn dan gewend. Een land met een nieuwe taal, onbekende tools en een nog ongekende hoeveelheid mogelijkheden. Met dit boek hopen we ons enthousiasme voor sociale media over te brengen en lezers te verleiden tot experimenteren. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Leren in tijden van tweets, apps en likes : de invloed van sociale technologie
Authors: ---
ISBN: 9789082326147 Year: 2016 Publisher: Utrecht Kessels en Smit

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sociale technologie dringt ook steeds meer door tot onze manier van leren en werken. Daar gaat dit boek over. Hoe leren professionals via sociale technologieën? Welke invloed hebben die op onze manier van werken? Wat zien we in de praktijk van organisaties en netwerken gebeuren? Welke kansen liggen er nog? Voor welke uitdagingen komen leerprofessionals te staan? Het boek is bestemd voor HRD'ers, professionals, managers en adviseurs. Eigenlijk voor iedereen met een affiniteit voor leren en lerend werken. De auteurs beschrijven vanuit verschillende invalshoeken de invloed van de sociale technologie. Ze laten zien hoe onze kijk op leren zich ontwikkelt en welke nieuwe leervormen daardoor ontstaan. Ze schetsen vier stadia waarin een organisatie zich kan bevinden in gebruik van sociale media. Hoe kun je hier als organisatie stappen in zetten? De tekst is rijk geïllustreerd met praktijkverhalen uit organisaties en netwerken, die ons laten delen in successen en zoektochten. In een reeks intermezzo's beschrijven internationaal erkende professionals nieuwe leervormen.


Book
Blended leren ontwerpen : alles over tools, design en faciliteren
Authors: ---
ISBN: 9789462722958 9462722951 Year: 2021 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Online leren hoeft helemaal geen slap aftreksel te zijn van een serie bijeenkomsten in een zaaltje. Sterker nog: een doordachte blend van online en offline leren, van groepswerk en individueel werk, van leren op je eigen tijd en leren met anderen tegelijk, is veel effectiever dan de traditionele opzet. Voeg daar nog de voordelen van meer flexibiliteit in tijd en plaats en meer autonomie voor de lerende aan toe, en je begrijpt waarom blended leren niet meer weg te denken is uit het ontwikkellandschap van vandaag.Maar hoe ontwerp je zo?n sterk en innovatief leertraject? Want er is wel veel meer te kiezen dan vroeger. Wie betrek je bij je ontwerp? Welke cruciale keuzes maak je voor de vorm? Hoe kies je de beste tools uit? En waar moet je op letten bij het faciliteren?In Blended leren ontwerpen geven we je een state-of-the-art overzicht van het vakgebied en krijg je volop handvatten, modellen en tips. Geven we je dé oplossing, dé blauwdruk of dé tool voor blended leren? Nee, daar geloven we niet in.Jij, als HRD?er, ontwikkelaar of trainer kunt met hulp van dit boek je eigen leerpad kiezen en doorlopen. Of je nou op zoek bent naar de juiste blended oplossing voor een traject in jouw organisatie of naar de snelste manier om een superstrakke innovatieve sessie neer te zetten: dit boek is een handige gids. https://www.thema.nl/boek-blended-leren-ontwerpen/


Book
En nu online : sociale media voor professionals, organisaties en trainers
Authors: ---
ISBN: 9789031397457 9789031397464 Year: 2013 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

We kunnen er niet meer omheen. Sociale media zijn er en zullen invloed hebben op onze manier van werken en leren. Hoe kun je als professional en als organisatie goed gebruik maken van sociale media? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken? Wat betekent dit voor organisaties en managers? En hoe kunnen sociale media een ondersteunende rol vervullen in formele en informele leerprocessen?Dit boek gaat in op deze vragen en is interessant voor iedereen die wil weten wat je nu zelf met sociale media kunt en hoe je meer strategisch in deze wereld kunt participeren. Met als doel om zelf, in een team of als organisatie, online te leren. Ook als je wilt weten óf je je er wel in moet willen verdiepen. In dit boek worden sociale media niet bekeken vanuit een marketing- of communicatieperspectief, maar vanuit het perspectief van collectief leren.Het boek bestaat uit drie delen: 1/ Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional; 2/ Sociale media bij het werken als team of lerende organisatie; 3/ Het gebruik van sociale media in trainingen, workshops en langer lopende leerprocessen. Het werk laat zien hoe sociale media werken en ïllustreert dit uitgebreid aan de hand van praktijkvoorbeelden en -verhalen. Dankzij de vele praktische tips en tools kun je hiermee zelf direct aan de slag


Book
En nu online ... : sociale media voor professionals, organisaties en facilitoren
Authors: ---
Year: 2010 Publisher: Houten Bohn Stafleu van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
En nu online : sociale media voor professionals, organisaties en facilitatoren
Authors: ---
ISBN: 9789031386079 9789031386086 Year: 2011 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
En nu online... : sociale media voor professionals, organisaties en facilitatoren
Authors: ---
ISBN: 9789031397457 9789031397464 Year: 2013 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

We kunnen er niet meer omheen. Sociale media zijn er en zullen invloed hebben op onze manier van werken en leren. Hoe kun je als professional en als organisatie goed gebruik maken van sociale media? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken? Wat betekent dit voor organisaties en managers? En hoe kunnen sociale media een ondersteunende rol vervullen in formele en informele leerprocessen?Dit boek gaat in op deze vragen en is interessant voor iedereen die wil weten wat je nu zelf met sociale media kunt en hoe je meer strategisch in deze wereld kunt participeren. Met als doel om zelf, in een team of als organisatie, online te leren. Ook als je wilt weten óf je je er wel in moet willen verdiepen. In dit boek worden sociale media niet bekeken vanuit en marketing- of communicatieperspectief, maar vanuit het perspectief van collectief leren. Het boek bestaat uit drie delen:1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional. 1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional.2. Sociale media bij het werken als team of lerende organisatie.3. Het gebruik van sociale media in trainingen, workshops en langer lopende leerprocessenEn nu online... Sociale media voor professionals, organisaties en trainers laat zien hoe sociale media werken. Dit wordt uitgebreid geïllustreerd aan de hand van praktijkvoorbeelden en -verhalen. Dankzij de vele praktische tips en tools kun je hiermee zelf direct aan de slag. Hoe kun je als professional en als organisatie goed gebruik maken van sociale media? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken? Wat betekent dit voor organisaties en managers? En hoe kunnen sociale media een ondersteunende rol vervullen in formele en informele leerprocessen? Dit boek gaat in op deze vragen en is interessant voor iedereen die wil weten wat je nu zelf met sociale media kunt en hoe je meer strategisch in deze wereld kunt participeren. Met als doel om zelf, in een team of als organisatie, online te leren. Ook als je wilt weten óf je je er wel in moet willen verdiepen. In dit boek worden sociale media niet bekeken vanuit en marketing- of communicatieperspectief, maar vanuit het perspectief van collectief leren. Het boek bestaat uit drie delen: 1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional. 2. Sociale media bij het werken als team of lerende organisatie. 3. Het gebruik van sociale media in trainingen, workshops en langer lopende leerprocessen


Book
En nu online ... : Sociale media voor professionals, organisaties en trainers
Authors: ---
ISBN: 9031397466 Year: 2013 Publisher: Houten : Bohn Stafleu van Loghum : Imprint: Bohn Stafleu van Loghum,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

We kunnen er niet meer omheen. Sociale media zijn er en zullen invloed hebben op onze manier van werken en leren. Hoe kun je als professional en als organisatie goed gebruik maken van sociale media? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken? Wat betekent dit voor organisaties en managers? En hoe kunnen sociale media een ondersteunende rol vervullen in formele en informele leerprocessen?Dit boek gaat in op deze vragen en is interessant voor iedereen die wil weten wat je nu zelf met sociale media kunt en hoe je meer strategisch in deze wereld kunt participeren. Met als doel om zelf, in een team of als organisatie, online te leren. Ook als je wilt weten óf je je er wel in moet willen verdiepen. In dit boek worden sociale media niet bekeken vanuit en marketing- of communicatieperspectief, maar vanuit het perspectief van collectief leren. Het boek bestaat uit drie delen:1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional. 1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional.2. Sociale media bij het werken als team of lerende organisatie.3. Het gebruik van sociale media in trainingen, workshops en langer lopende leerprocessenEn nu online... Sociale media voor professionals, organisaties en trainers laat zien hoe sociale media werken. Dit wordt uitgebreid geïllustreerd aan de hand van praktijkvoorbeelden en -verhalen. Dankzij de vele praktische tips en tools kun je hiermee zelf direct aan de slag.


Book
En nu online... : sociale media voor professionals en facilitatoren
Authors: ---
ISBN: 9031386081 9031386073 Year: 2010 Publisher: Houten : Bohn Stafleu van Loghum : Imprint: Bohn Stafleu van Loghum,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sociale media voor professionals, organisaties en facilitatoren. We kunnen er niet meer omheen. Sociale media zijn er en zullen invloed hebben op onze manier van werken en leren. Hoe kun je als professional en als organisatie goed gebruik maken van sociale media? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken? Wat betekent dit voor organisaties en managers? En hoe kunnen sociale media een ondersteunende rol vervullen in formele en informele leerprocessen? Dit boek gaat in op deze vragen en is interessant voor iedereen die wil weten wat je nu zelf met sociale media kunt en hoe je meer strategisch in deze wereld kunt participeren. Met als doel om zelf, in een team of als organisatie, online te leren. Ook als je wilt weten óf je je er wel in moet willen verdiepen. In dit boek worden sociale media niet bekeken vanuit een marketing- of communicatieperspectief, maar vanuit het perspectief van collectief leren. Het boek bestaat uit drie delen. 1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional. 2. Sociale media bij het werken als team of lerende organisatie. 3. Het faciliteren van online leren. En nu online Sociale media voor professionals, organisaties en facilitatoren laat zien hoe sociale media werken. Dit wordt uitgebreid geïllustreerd aan de hand van praktijkvoorbeelden en -verhalen. Dankzij de vele praktische tips en tools kun je hiermee zelf direct aan de slag. Werken via sociale media is als het betreden van een nieuw land, doordat de ongeschreven regels, de cultuur, het openlijk delen van informatie en ideeën fundamenteel anders zijn dan gewend. Een land met een nieuwe taal, onbekende tools en een nog ongekende hoeveelheid mogelijkheden. Met dit boek hopen we ons enthousiasme voor sociale media over te brengen en lezers te verleiden tot experimenteren.

Listing 1 - 10 of 12 << page
of 2
>>
Sort by