Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Innovatie prijkt (opnieuw) bovenaan de agenda in directiekamers overal ter wereld. Onderzoek van onder meer McKinsey en Bain toont aan dat het onderwerp relevanter is dan ooit tevoren. Dat is niet zo vreemd: veel markten zijn verzadigd en het onderscheidend vermogen van veel organisaties lijdt aan erosie. De meerwaarde van producten en diensten veroudert steeds sneller en voortdurende innovatie is noodzakelijk om de concurrentie voor te blijven. Maar hoe voorkomt u dat een innovatietraject spaak loopt, zoals in 70% van de gevallen nog steeds gebeurt? Het helpt om meerwaarde-innovatie op te vatten als een proces. Roland en Rogier van Kralingen introduceren hiertoe The Wheel of Innovation een werkwijze die elk bedrijf kan leren en implementeren. Het creëren van meerwaarde volgt bovendien een aantal wetmatigheden, die u hier aantreft in de Innovatie-Matrix. Deze matrix geeft u inzicht in wat Radicale, Grote, Slimme en Strategische innovaties zijn. Meerwaarde-innovatie is de primaire opdracht voor elke organisatie die wil overleven in commodity hell. De groeimotor biedt u een arsenaal aan waardevolle inzichten, maar ook een schat aan praktische en direct toepasbare methodieken om in de weerbarstige realiteit van vandaag het verschil te maken. Innoveer of crepeer!
Marketing --- marketingstrategie --- bedrijfsinnovatie --- Organization theory --- marketingbeleid --- innovatie --- organisatieleer --- bedrijfsstrategie --- bedrijven, management --- concurrentie, internationaal --- research & development --- duurzaam ondernemen --- 001.895 --- Innovatie --- Merken --- Waardecreatie --- Merkbeleid --- Veranderingsmanagement --- 005.4 --- Merk --- Financiewezen
Choose an application
369.1 --- consumptie --- innovatie --- psychologie --- waarden --- 366.43 --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- Marketing --- Strategisch management
Choose an application
Wereldwijd zijn economieën door een recessie overvallen. In een paar weken tijd zijn uw klanten radicaal veranderd. Goede raad is duur. Hoe moeten bedrijven omgaan met deze situatie? Gelukkig zijn er altijd ondernemers en managers die juist kansen zien in barre tijden, juist doorzetten op het moment dat het tegenzit. Die geen angst hebben voor de recessie. Voor deze ondernemers en managers hebben Roland en Rogier van Kralingen dit boekje geschreven. Als hart onder de riem. Maar ook als antwoord op de vragen die nu opkomen bij uzelf en bij het topmanagement. Met De 13 gouden wetten van recessiemarketing kunt u angst vervangen door strijdvaardigheid en bedreigingen omzetten in kansen.
Marketing. --- Economische crisis --- Marketing --- Trends --- Marketingstrategieën --- Strategische marketing --- Trend --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Innovatie --- Veranderingsmanagement --- Merk --- Merkbeleid --- Emotie --- Consumentenpsychologie --- Beleveniseconomie --- Branding --- Marketingstrategie
Choose an application
De economie is drastisch aan het veranderen en een nieuwe markt is ontstaan: de C2B markt. Hier is het de consument die meedenkt, mee produceert, en zelfs de marketingmix van elke organisatie omgooit, op manieren die traditioneel gezien onmogelijk lijken. Steeds meer organisaties ondervinden de kracht van deze beweging, van het ontwerpen van logo's tot het oplossen van de wereldwijde hongersnood. De verdere potentie lijkt eindeloos.Crowdsourcing maakt deel uit van deze revolutionaire beweging en dit handboek legt in 7 concrete stappen uit hoe je gebruik maakt van de 'power of the crowd'. Laat je inspireren door de combinatie van vlot geschreven wetenschappelijke theorie en inzichten van 19 Nederlandse cases. Een greep uit deze cases: Lay's, KLM, Lego, Pickwick, Gemeente Amsterdam, Boomerang Create, Nestlé, TNO, Rabobank, maar ook bijvoorbeeld Rita Verdonk en verschillende professoren.De C2B-revolutie is onmisbaar voor iedereen die een eigen crowdsourcing-initiatief wenst te starten of open staat om de consument te omarmen. Het is bestemd voor elke manager, marketeer of pionier die de klant centraal wil zetten en mee wil gaan in de krachtige nieuwe stroming die de C2B-revolutie heet.Bron : http://www.boekenbank.be
Consumenten --- Consumentengedrag --- Marketing --- Mass-customization --- Crowdsourcing --- innovatie --- marketing --- 658.8 --- LEGO --- Nestle --- Rabobank --- Sara Lee --- cases --- crowdsourcing --- marketing, verkoop, distributie --- Consument --- Financiewezen
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|