Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (1)

EHC (1)

VUB (1)


Resource type

book (3)


Language

Dutch (2)

English (1)


Year
From To Submit

2024 (1)

2012 (1)

2010 (1)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Ontrafeld : hoe rampen de wereld veranderen: een geschiedenis van crisis en herstel
Author:
ISBN: 9789038810065 Year: 2024 Publisher: Amsterdam Nijgh & Van Ditmar

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

World history


Book
Omarm de octopus : social media voor de financiële dienstverlener
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789013112801 Year: 2012 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Als financiële dienstverlener wil je zo dicht mogelijk bij je klanten staan en daar een intense band mee opbouwen. Bovendien wil je als dienstverlener op interactieve manier communiceren met je doelgroep. Met social media kan dat op een bijzonder effectieve en efficiënte manier.Vroegen internettoepassingen 20 jaar geleden nog grote investeringen, die voor kleine en middelgrote financiële dienstverleners nagenoeg niet op te brengen waren, nu kan iedereen heel gemakkelijk zelf gratis accounts aanmaken op LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Blogger, Pinterest, SlideShare en nog veel meer social media. Daarmee komen de huidige 'online consument 2.0' en de 'connected consument 3.0' van binnenkort, onder handbereik van elke financiële dienstverlener, groot en klein. Je kunt als 'serieus' bedrijf, of je wilt of niet, eigenlijk niet om die 'leuke' social media heen. Ze hebben invloed op onze omgeving en ook op de zakelijke praktijk van alledag. Als je de social media niet omarmt, dan omstrengelen zij jou. Zie social media als een octopus, die zich met al zijn tentakels de samenleving inwerkt, zich erin vastzuigt en niet meer loslaat.Doel van dit boek is allereerst de lezer inzicht te geven in wat social media zijn, hoe snel deze zich ontwikkelen en wat er allemaal mee mogelijk is. Als je er als financiële dienstverlener mee aan de slag gaat, dan wil je dat het een blijvend succes wordt. Dit boek helpt de financiële dienstverlener daartoe met een planmatige aanpak. De casussen in dit boek van verschillende collega-dienstverleners, helpen valkuilen te voorkomen en de voor jou als financiële dienstverlener juiste aanpak van social media te kiezen.Bron : http://shop.kluwer.be


Book
The Cultural Landscape and Heritage Paradox
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789048510962 Year: 2010 Publisher: Amsterdam

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Listing 1 - 3 of 3
Sort by