Listing 1 - 9 of 9
Sort by

Book
Nederlandstalige en Afrikaanstalige media : Aruba, Frans-Vlaanderen, Indonesië, Namibië, Nederland, Nederlandse Antillen, Suriname, Vlaanderen, Zuid-Afrika.
Authors: --- ---
ISBN: 905487077X Year: 1994 Publisher: Brussel VUB press

Media policy : covergence, concentration and commerce.
Authors: --- ---
ISBN: 0761959408 1446250350 1446265242 128388156X 0761959394 1446232697 Year: 1998 Publisher: London Sage

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In this state-of-the-art assessment of media policy in the information age, members of the Euromedia Research Group examine the ways in which national and supranational policy is reacting to profound changes in the European media landscape.


Book
Media and politics in transition : cultural identity in the age of globalization
Authors: --- ---
ISBN: 9033438356 9789033438356 Year: 1997 Publisher: Leuven Amersfoort Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

globalisering --- cultuur --- Philosophy and psychology of culture --- Mass communications --- Communicatie --- Communication --- Geschiedenis van de nieuwste tijden --- Histoire contemporaine --- Maatschappij --- Politiek --- Politique --- Société --- Communication in politics --- Mass media --- Mass media and culture --- Political aspects --- Social aspects --- 842 Media --- 824 Globalisering --- 32.019.51 --- -Mass media --- -Mass media and culture --- #SBIB:309H270 --- 316.774.12 --- #SBIB:309H1000 --- #SBIB:309H022 --- #SBIB:AANKOOP --- #GBIB:Overlegcentrum Christelijke Ethiek --- #SBIB:013.IO --- #A9711A --- Culture and mass media --- Culture --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Political communication --- Political science --- Massacommunicatie. Opinievorming. Politieke beinvloeding. Politieke manipulatie. Propaganda --- Politieke communicatie: algemene werken --- Massamedia. communicatiepolitieke aspecten--(communicatiesociologie) --- Media: algemene en theoretische werken --- Massacommunicatie --- Communication in politics. --- Mass media and culture. --- Hulpwetenschappen --- Political aspects. --- Social aspects. --- politieke wetenschappen --- politieke wetenschappen. --- 316.774.12 Massamedia. communicatiepolitieke aspecten--(communicatiesociologie) --- 32.019.51 Massacommunicatie. Opinievorming. Politieke beinvloeding. Politieke manipulatie. Propaganda --- Politieke wetenschappen. --- Mass media Political aspects --- Mass media - Political aspects --- Mass media - Social aspects


Book
Stop de pers ! : hoe de media werken, hoe werken met de media
Author:
ISBN: 9020958682 9789020958683 Year: 2005 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

U gaat mee op een boeiende ontdekkingsreis door de Vlaamse media. U beleeft een dag in het leven van een journalist. U bezoekt de redactielokalen van radio- en tv-stations, kranten en persagentschappen. U komt alles te weten over onderzoeksjournalisten, Wetstraatratten en lokale correspondenten. U verneemt waarom de herfst een gevaarlijke periode voor hoofdredacteurs is . In dit boek vindt u honderden tips en vuistregels. Hoe u de aandacht krijgt van de pers. Hoe u het persbericht schrijft dat elke journalist wel wil lezen. Hoe u een interview op radio of televisie voorbereidt. Wat een woordvoerder allemaal moet weten. Waarom uw onderneming, vereniging of club een mediastrategie moet hebben. Hoe u een klacht indient tegen een journalist ...

Keywords

Journalistiek. --- Media --- Mediatraining. --- Vlaanderen. --- correspondenten --- mediacultuur --- redacties --- media-educatie --- perscontacten --- journalistiek --- persberichten --- persbeleid --- Mass communications --- Media ; Vlaanderen --- Journalistiek --- Mass media --- Press --- Médias --- Presse --- Mediastrategieën --- Externe communicatie --- Perswezen --- Vlaanderen --- Mediarelaties --- 316.774.12 --- 316.772.1 --- 316.774 --- #SBIB:309H1025 --- communicatie 165.212 --- media 654 --- 690 Media, mediarecht --- Médias Media --- Presse Pers --- 659.3 --- media --- mediakunde --- 090.1 --- België --- pers --- 070 --- Media (Communicatiemedia) --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- berichtgeving --- communicatie --- interviews --- journalisten --- massamedia --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- 316.774.12 Massamedia. communicatiepolitieke aspecten--(communicatiesociologie) --- Massamedia. communicatiepolitieke aspecten--(communicatiesociologie) --- 316.772.1 Communicatiewetenschap. Communicatietheorie. Communicatieonderzoek--(communicatiesociologie) --- Communicatiewetenschap. Communicatietheorie. Communicatieonderzoek--(communicatiesociologie) --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Massacommunicatie --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele middelen in België --- krantenbedrijf, de pers --- Mediastrategie --- Mediarelatie --- Emigratie --- 360 --- pers en communicatie --- presse et communication


Book
Media cultures : reappraising transnational media
Authors: ---
ISBN: 041506385X 0415063841 9780415063845 9780415063852 Year: 1992 Publisher: London Routledge

Listing 1 - 9 of 9
Sort by