Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Educational psychology --- 37.015.3 --- 371.11 --- Pedagogische psychologie --- Educational psychology. --- 37.015.3 Pedagogische psychologie --- Psychologie pédagogique --- Opvoedkundige psychologie.
Choose an application
Teacher education. Teacher's profession --- Curriculum development --- Classroom management --- Teaching --- 371.11 --- #SBIB:316.334.1O440 --- Didactics --- Instruction --- Pedagogy --- School teaching --- Schoolteaching --- Education --- Instructional systems --- Pedagogical content knowledge --- Training --- School discipline --- School management and organization --- Schoolraden. Representatieve organen in school. Schoolleiding --pedagogisch didactisch --- Onderwijsgedrag: algemeen --- Classroom management. --- Teaching. --- 371.11 Schoolraden. Representatieve organen in school. Schoolleiding --pedagogisch didactisch
Choose an application
School management --- Flanders --- Basisonderwijs --- Enseignement primaire --- Enseignement secondaire --- Flandre --- Middelbaar onderwijs --- Vlaanderen --- 371.11 --- Academic collection --- #SBIB:316.334.1O213 --- #SBIB:316.334.1O280 --- #SBIB:HIVA --- #A9706A --- Onderwijs 37 --- Basisonderwijs / kleuteronderwijs 373.3 --- Secundair onderwijs 373.5 --- Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap 353.11 --- Schoolraden: Vlaanderen --- Schoolraden. Representatieve organen in school. Schoolleiding --pedagogisch didactisch --- Onderwijsbeleid: regionaal --- Relaties tussen personeel, school en community: algemeen --- Lerarenopleiding --- algemeen --- algemeen. --- 371.11 Schoolraden. Representatieve organen in school. Schoolleiding --pedagogisch didactisch --- Algemeen.
Choose an application
DEEL I : GRONDSLAGEN- Mensbeeld- Hoofdregels voor de gespreksleiding- Contracten- Onze visie - referentiekader en herdefiniëren- Het omgaan met aandachtDEEL II : SPECIALE MODELLEN EN CONCEPTEN VAN DE TA- Ego-posities : over de structuur van de menselijke persoonlijkheid- Transacties- Dramadriehoek- Manipulatieve spelen- Rackets- Passiviteit- Weerstand- Een leidraad voor de gespreksleiding met concepten van de TA- Analyse van een mislukte alledaagse communicatie volgens Loirot DEEL III : STRATEGIEËN- Het counselinggesprek- Confrontatie- Hoe zeg ik het ? : het aankaarten van problemen- Het omgaan met kritiek- Als er twee ruzie hebben : de bemiddeling van conflicten- Gespreksleiding in groepen- Het constructieve gesprek met uzelf : de dialoog met de innerlijke adviseur- Over de houding bij het leiden van gesprekken
Gesprekstechnieken. --- Transactionele analyse. --- Primary groups --- transactionele analyse --- interpersonele communicatie --- Mass communications --- 371.11 --- #GBIB:IDGP --- 316.77 --- Communicatie --- Conflicten --- Relaties --- Transactionele Analyse --- bemiddeling --- communicatie --- mondelinge communicatie --- 371.11 Schoolraden. Representatieve organen in school. Schoolleiding --pedagogisch didactisch --- Schoolraden. Representatieve organen in school. Schoolleiding --pedagogisch didactisch --- 007 --- 007.1 --- 615.88 --- Conversation Gesprek --- Entretien (conversation) Onderhoud (gesprek) --- 305.8 --- 607.32 --- groepsdynamica --- leiding geven --- overleg --- psychoanalyse --- S2007287.JPG --- Psychoanalyse als therapie --- Gespreksvoering --- Gesprekstechnieken --- Transactionele analyse --- Overleg --- Onderwijs --- Leidinggeven --- Gesprekstechniek --- Overleg (beraad) --- Leiderschap --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|