Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Stem uw product of dienst maximaal af op maat van de gebruiker want er is een groot verschil tussen wat hij zegt en effectief kiest. Observeer de consument, ontdek wat hij nodig heeft en stem uw product of service daarop af. Dit vormt de basis van Human Centred Design (HCD) en laat u toe diepe inzichten te verwerven in het gedrag van uw gebruiker. Cecilia is een mogelijke gebruiker die ontwerpers voor ogen hebben wanneer ze een product of dienst ontwerpen. Daarom moeten ze haar eerst leren kennen. Een praktisch handboek met tal van Vlaamse en Europese voorbeelden. Bron : http://www.boekenbank.be
Applied marketing --- productontwikkeling --- ontwerpen --- Product strategy --- consumentengedrag --- consumentenmarketing --- marktgerichtheid --- Human engineering --- User-centered system design --- industrieel ontwerp --- design --- 625.2 Grafische vormgeving --- 749.01 --- Produktontwikkeling ; inzicht in het gedrag van de gebruiker --- Product Design ; handboeken ; 21ste eeuw --- Ontwerpproces --- Design ; ontwerptheorie ; handboeken --- Meubelkunst en design ; theorie, filosofie, esthetica --- Productstrategie --- Toegepaste marketing --- Consumentengedrag --- Psychologie van de consument --- Gedrag --- Productontwikkeling --- Productinnovatie --- Human Centered Design --- User experience --- Consumentenpsychologie --- Human-centered design --- Gebruikerservaring --- #SBIB:309H1720 --- Informatiekunde, informatie management
Choose an application
prentkunst --- Graphic arts --- anno 2000-2009 --- anno 1980-1989 --- anno 1990-1999 --- Flanders --- verzameling GIMV --- grafiek --- hedendaagse kunst --- Vlaanderen --- 625.2 Grafische vormgeving --- 76 <493-17> "19" --- Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België--20e eeuw. Periode 1900-1999 --- 76 <493-17> "19" Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België--20e eeuw. Periode 1900-1999 --- prints [visual works] --- Prints, Belgian --- Belgian prints --- GIMV (Firm) --- Art collections --- Belgium --- Flanders (Belgium) --- 20th century --- verzameling GIMV. --- hedendaagse kunst. --- Vlaanderen.
Choose an application
74-5
Grafische communicatie. --- Grafische technieken. --- Grafische vormgeving. --- Graphics industry --- grafische communicatie --- grafische technieken --- Mass communications --- 655 --- #SBIB:309H1713 --- Grafische industrie. Drukkerij. Uitgeverij. Boekhandel-- algemeen --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Grafische industrie --- Massacommunicatie --- #SBIB:012.AANKOOP --- #A0103A --- 625.2 Grafische vormgeving --- #KVHA:Grafische communicatie; Nederlands --- #KVHA:Grafische technieken; Nederlands --- Informatie 002 --- Grafische industrie 655 --- Grafische vormgeving ; communicatie ; technieken ; naslagwerken --- 766(035) --- Reclame ; handboeken --- Marc Mombaerts, Misjel Vossen --- grafische- en reclamevormgeving --- drukwerk --- publicaties --- boeken --- grafiek --- fotografie --- grafische vormgeving --- reproductie --- elektronische beeldverwerking --- desktop publishing --- DTP --- CAD --- Computer Aided Design --- papier --- drukprocédés --- druktechnieken --- kleur --- typografie --- vormleer --- huisstijl --- corporate image --- illustraties --- rasters --- postpress --- 766.023 --- 766.04 --- 766.041 --- 766.042 --- 766.043 --- 766.044 --- 766.045 --- 766.046 --- i766.047 --- 655 )* GRAFISCHE INDUSTRIE --- beeldvorming --- ontwerpen --- tekstverwerking --- visualisatie --- Gebruiksgrafiek ; handboeken --- Grafische productieproces --- Grafische sector --- Industrie --- Voorlichting --- Reclame --- Spionage --- Communicatietheorie
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|