Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
In een wereld waarin klanten foutloze producten als een gegeven zien, vormt service het essentiële verschil tussen concurrenten op elk terrein. In dit inspirerende boek zet Amerika's meest vooraanstaande service¬expert Leonard Berry uiteen hoe grote organisaties omgaan met de moeilijkste taak waarvoor zij zich gesteld zien: succesvol zijn en blijven op de lange termijn. Berry onderzocht veertien grote, zeer succesvolle en prijzenwinnende organisaties. Waar kwam hun succes vandaan? Hij kwam tot een opmerkelijke ontdekking: niet een uitgekiend handelsbeleid stond aan de basis, maar menselijke waarden bleken de belangrijkste factor te zijn. In alle veertien organisaties nam de tevredenheid van de klanten - en ook hun aantal - toe, doordat het management in heel zijn beleidsvorming voortdurend het oog gericht hield op die menselijke waarden. Dat kwam tot uiting in een heldere strategie, zorgde voor een uitmuntende uitvoering van de dienstverlening en voor vertrouwensrelaties met klanten, medewerkers en partners, gaf greep op de toekomst, personaliseerde de service en versterkte het merk. Het bracht mee dat in medewerkers werd geïnvesteerd, wat een grotere kwaliteit van dienstverlening tot gevolg had en dwong door een in het oog springende gulheid het respect en de loyaliteit van klanten af. (Bron: covertekst)
Accueil Onthaal --- Qualité Kwaliteitszorg --- Relations humaines Menselijke relaties --- Service à la clientèle Klantendienst --- Bedrijfsbeleid 658.011.1 --- 65.012.4 --- 658.811 --- bedrijven --- dienstenmarketing --- dienstverlening --- klantenservice --- management --- marketing --- Kwaliteitszorg --- Dienstverlening --- Dienstensector --- Klantgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Marketing --- Management --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Choose an application
HRM (human resource management) --- arbeidsorganisatie --- Industrial psychology --- bedrijfsorganisatie, grondbeginselen --- personeelsbeleid --- kwaliteit --- Chefs Diensthoofden --- Qualité Kwaliteitszorg --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Client Klant --- Développement de l'organisation Organisatieontwikkeling --- Organisatie 658.014 --- Kwaliteitszorg 658.56 --- Bedrijfsbeleid 658.011.1 --- 65 --- 658.3 --- 658.5
Choose an application
Economic growth --- Economic policy and planning (general) --- Business management --- Entrepreneurship --- Government policy --- 338.22 --- 658.116 --- Bedrijfsleven 658:338 --- Bedrijfsbeleid 658.011.1 --- Wetenschappelijk onderzoek 001.891 --- AA / International- internationaal --- 338.40 --- Economische organisatieleer. Economisch beleid. Economische politiek --- Technologische ontwikkeling. Innovatie. Ondernemerschap --- Industrieel beleid: algemeenheden. --- 338.22 Economische organisatieleer. Economisch beleid. Economische politiek --- Entrepreneur --- Intrapreneur --- Capitalism --- Business incubators --- Industrieel beleid: algemeenheden --- Entrepreneurship - Government policy
Choose an application
Dit boek laat er geen twijfel over bestaan: bedrijven moeten groeien als ze hun bestaansreden niet in het gedrang willen brengen. Maar groeien alleen is niet voldoende. Op een eigenzinnige manier legt de auteur ' voormalig directielid bij Interbrew ' uit hoe organisaties een ethisch groeibeleid toepassen, met actieve betrokkenheid van alle werknemers. Hoe creëert u waarde? Hoe vermijdt u dat innovatie leidt tot conflict? Moet u als bedrijfsleider varen op het advies van analisten, of volgt u beter uw eigen route? Hoe pakt u concreet een fusie of overname aan? De auteur stelt een aantal traditionele bedrijfsinstrumenten ter discussie en biedt een verfrissende kijk op ondernemen en geeft talloze concrete tips en praktische voorbeelden.
Beroepsethiek --- Ethique professionnelle --- Management --- Bedrijfsbeleid 658.011.1 --- Organisatieverandering 658.016.7 --- #SBIB:17H25 --- #SBIB:33H12 --- #SBIB:35H300 --- #ECO:03.17:industrie en onderneming sociaal duurzaam milieu ethiek --- bedrijfsethiek --- bedrijfseconomie --- 360.8 --- E04031.jpg --- Ethisch ondernemen --- Sociale wijsbegeerte: economische orde en arbeid --- Sociale verdediging / sociale economie --- Organisatieleer: algemene werken --- ondernemen --- Bedrijfseconomie --- Bedrijfsethiek --- Bedrijven --- ethiek --- Bedrijfsethiek. --- ethiek. --- Ethiek.
Choose an application
strategisch beleid --- management --- Business policy --- strategieën --- AA / International- internationaal --- 658.1 --- 650 --- 658.1 Forms of enterprise. Finances --- Forms of enterprise. Finances --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Strategievorming --- Prestatiemetingen --- Scorecard --- Managementtechnieken --- Management --- 658.011.1 --- ondernemingsbeleid --- Bedrijfsbeleid. Bedrijfsdoelstellingen --- politique de l'entreprise --- Prestatiemeting
Choose an application
Business policy --- #SBIB:043.IO --- #SBIB:316.334.2A551 --- Partijen en strategieën in de onderneming: ondernemingsbeleid en management --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- Balanced scorecard Balanced scorecard --- Bedrijfsstrategieën --- Bedrijfskunde --- Productie --- Dienstverlening --- Relaties --- Innovatie --- Ondernemerschap --- 65.012.4 --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 658.011.1 --- Bedrijfsbeleid. Bedrijfsdoelstellingen --- Bedrijfsstrategie --- Bedrijfsmanagement --- Relatie
Choose an application
, 315 p.
65.012.45 --- 316.772.43 --- 659.4 --- interne communicatie --- bedrijfscommunicatie --- communicatiemanagement --- communicatie --- management --- 366.42 --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR) --- 65.012.45 Internal communications, information --- Internal communications, information --- 316.772.43 Communicatie en organisatie. Bedrijfscommunicatie--(communicatiesociologie) --- Communicatie en organisatie. Bedrijfscommunicatie--(communicatiesociologie) --- Advertising. Public relations --- Organization theory --- #A9806A --- 659.3 --- 658.011.1 --- E99059.jpg --- Interne communicatie ; ondernemingen --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Bedrijfsbeleid. Bedrijfsdoelstellingen --- Bedrijfsbeleid --- Management --- Interne communicatie --- Organisatieveranderingen --- Bedrijfsmanagement --- Organisatieverandering
Choose an application
veranderingsmanagement --- management --- organisatiecultuur --- Business policy --- Organization theory --- reorganisatie van organisaties --- 658 --- 65.016 --- #SBIB:316.334.2A551 --- #SBIB:HIVA --- #ECO:03.13:industrie en onderneming management --- #ECO:03.18:industrie en onderneming strategie --- Organisatie 658.014 --- Bedrijfsbeleid 658.011.1 --- 658.011 --- bedrijfsorganisatie --- 65.016 Development, evolution of a firm. Foundation, establishment. Growth, expansion, rise. Shrinking, contraction, decline. Amalgamation, merger. Division, splitting, decartellization. Change, conversion, reorganization. Dissolution. Closing down, wi --- Development, evolution of a firm. Foundation, establishment. Growth, expansion, rise. Shrinking, contraction, decline. Amalgamation, merger. Division, splitting, decartellization. Change, conversion, reorganization. Dissolution. Closing down, wi --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- Business management, administration. Commercial organization --- 65.012 --- Partijen en strategieën in de onderneming: ondernemingsbeleid en management --- Bedrijfsbeleid --- organisation de l'entreprise --- Business Process Re-engineering --- Reorganisaties --- Organisatieveranderingen --- Organisaties --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat --- Business Process Reengineering --- Reorganisatie --- Organisatieverandering --- Organisatie
Choose an application
Hoe motiveert u uw medewerkers zo dat zij de missie van het bedrijf uitvoeren? Hoe kunt u individuele, organisatorische en multidepartementale initiatieven zo op elkaar afstemmen dat u nog beter aan de wensen van uw klant tegemoet kunt komen? In dit boek leest u hoe u met de balanced scorecard op een evenwichtige manier de energie, de vaardigdheden en de specifieke kennis die uw medewerkers bezitten, kunt richten op lange-termijndoelstellingen. In Op kop met de balanced scorecard leggen de auteurs duidelijk uit hoe u dit nieuwe managementsinstrument kunt opzetten en in praktijk kunt brengen. Met de balanced scorecard worden vier categorieën gemeten: financiële prestaties, kennis van de klant, interne bedrijfsprocessen en innovatie en kennisontwikkeling. Uw bedrijf is vervolgens in staat te investeren op lange termijn - in klanten, in medewerkers, in productontwikkeling en in nieuwe systemen - in plaats van zich te richten op snelle resultaten op korte termijn. Het boek is gelardeerd met voorbeelden van bedrijven die de balanced scorecard al toepassen, zoals Sears, Roebuck and Company, Mobil Oil Corpoation en Cigna Poperty and Casualty
Social Sciences and Humanities. Management studies, Business Administration, Organizational Science --- Quality Management. --- Informatiemanagement. --- Personeelsmanagement. --- Strategisch management. --- Personnel management --- BSC (balanced scorecard) --- Organization theory --- strategisch beleid --- management --- bedrijfsbeleid --- 658.5 --- Appréciation des prestations du personnel Prestatiebeoordeling --- Balanced scorecard Balanced scorecard --- Mesure Maat --- Changement Verandering --- Performance Prestatie --- Management (cas concrets) Concreet management --- Développement de l'organisation Organisatieontwikkeling --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- 658.5 Production engineering and planning. Design. Production management and control --- Production engineering and planning. Design. Production management and control --- #SBIB:316.334.2A553 --- #SBIB:309H251 --- #SBIB:HIVA --- #SBIB:35H203 --- #SBIB:316.334.2A551 --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- Interne communicatie en organisatie --- Overheidsmanagement: strategisch management --- Partijen en strategieën in de onderneming: ondernemingsbeleid en management --- 658.011.1 --- Bedrijfsbeleid. Bedrijfsdoelstellingen --- Management --- Motivatie --- Veranderingsproces --- Balanced scorecard --- Strategisch management --- Bedrijfspsychologie --- Kostenbeheersing
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|