Listing 1 - 10 of 10
Sort by

Book
La publicité en question
Author:
Year: 1972 Publisher: Paris Bruxelles Montréal Bordas

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

659.1.01


Book
L'efficacité de la publicité : Comment l'accroître par une approche " marketing-media "
Authors: ---
Year: 1973 Publisher: [Brux.] Editions H.H.D. (Houwaert, Hollander & Deneef)

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

659.1.01


Book
La publicité, stratégie de l'entreprise
Author:
Year: 1973 Publisher: [Verviers] [Gérard & C]

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

659.1.01


Book
La publicité pharmaceutique
Authors: ---
Year: 1936 Publisher: Paris Louvain Libr. des Etudes de vente Impr. F. Ceuterick

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The brand handbook
Author:
ISBN: 9780500514085 Year: 2017 Publisher: London Thames & Hudson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Features ground rules for branding success and explains why understanding the links between business, brand and consumer is vital for commercial success. This book is intended for those in advertising, marketing, and business who need to understand why successful brands triumph by making insiders believe in them and consumers buy into them.Bron: www.standaardboekhandel.be


Book
Hegarty on advertising : turning intelligence into magic
Author:
ISBN: 9780500515563 Year: 2011 Publisher: London Thames & Hudson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Here is a book that no creative professional should be without. Written by one of the worlds leading advertising men, it contains over four decades of wisdom and insight from the man who put Nick Kamen into a laundrette for Levi Strauss and gave Audi the immortal Vorsprung durch Technik, amongst many, many other highly successful campaigns for major brands. Hegarty on Advertising represents the 21st centurys answer to David Ogilvys bestselling Confessions of an Advertising Man and provides both John Hegartys advice on the elements of advertising, from pitching to the effects of new technology, and the story of his career from his early days at Saatchi and Saatchi to the global force that Bartle, Bogle, Hegarty is today.bron : http://www.bol.com


Book
Copy & concept : prikkels voor reclamemakers.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789020979336 Year: 2008 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek wil het conceptuele denkvermogen en de copyvaardigheden op een hoger niveau brengen; junior professionals prikkelen tot het maken van conceptueel en strategisch verantwoord creatief werk; studenten communicatie en marketing inspireren en motiveren om in hun latere beroepspraktijk in een creatief team te gaan werken docenten aansporen om aansprekende lessen te geven. Hierbij volgen de auteurs het creatieve proces zoals dat in de dagelijkse praktijk voorkomt. Copy & Concept bestaat daarom uit twee delen. Het eerste deel behandelt conceptontwikkeling, met daarin strategie, de inspirerende briefing, soorten concepten, creativiteitstechnieken en conceptpresentatie. Het tweede deel, copywriting, gaat over de voorbereiding op copy, het schrijfproces, copywriting per middel, en de copy-specialismen pay-off en merknaamontwikkeling. Dankzij actuele voorbeelden van een groot aantal topbureaus vullen theorie en praktijk elkaar optimaal aan. Inhoud: Creatieve strategie, De inspirerende briefing, Conceptontwikkeling, De conceptpresentatie, Voorbereiding op copy, Copywriting, Copy voor alle denkbare middelen, De pay-off, Merknamen. (Bron: www.lannoo.be)


Book
The advertising concept book : think now, design later : a complete guide to creative ideas, strategies and campaigns.
Author:
ISBN: 9780500514054 Year: 2010 Publisher: London Thames and Hudson


Book
Waarom reclame niet werkt
Author:
ISBN: 9020944002 9789020944006 Year: 2001 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Kritische analyse van feiten en mythen in de hedendaagse reclamebranche.


Book
Maak van je merk een held
Author:
ISBN: 9789086791828 Year: 2008 Publisher: Roeselare Roularta Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Master Marketeer Guillaume Van der Stighelen ontsluiert de mechanismen achter heldenverering, en legt uit hoe je die mechanismen in je voordeel kunt gebruiken. Hij illustreert kleurrijk hoe CEO's, marketingmensen en reclamemakers het verhaal van hun merk op zo'n manier kunnen verspreiden dat het tot het collectieve geheugen gaat behoren. En het kan je helpen om je eigen persoonlijk verhaal in een gunstig daglicht te stellen.

Listing 1 - 10 of 10
Sort by