Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Sponsoring et politique de marketing
Author:
ISBN: 2708113038 9782708113039 Year: 1991 Publisher: Paris Les Editions d'organisation


Book
Communauté Bruxelles-Wallonie : quelles politiques culturelles?
Authors: --- ---
ISBN: 2873990937 9782873990930 Year: 2000 Publisher: Gerpinnes [Belgique] : Editions Quorum,


Book
Het industrieel erfgoed en de kunst van het vernietigen
Author:
ISBN: 9072691067 Year: 1989 Publisher: Zeist Rijksdienst voor monumentenzorg


Book
Staatliche Kunstförderung in den Niederlanden nach 1945: Kulturpolitik versus Kunstautonomie
Author:
ISBN: 3631529058 Year: 2005 Volume: 3 Publisher: Frankfurt am Main Lang


Book
Aspecten van cultuurbeleid : een verzameling opstellen ter informatie en inspiratie
Authors: ---
ISBN: 9014022964 9789014022963 Year: 1974 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij


Book
1 + 1 = 3 : over samenwerkingsverbanden in de culturele sector
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9789020986884 Year: 2009 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De laatste jaren is er heel wat beweging in de culturele sector: gezelschappen en steunpunten fuseren en nieuwe samenwerkingsmodellen worden uitgeprobeerd. Ook de overheid roept op tot samenwerking. Meestal wordt het delen van de overheadkosten, en dus een efficiëntere aanwending van de overheidsmiddelen, als argument ingeroepen. Zeker in tijden van crisis zal deze oproep nog sterker doorklinken. Het boek gaat op zoek naar de kritieke succesfactoren van dergelijke samenwerkingsverbanden. Want een structurele artistieke samenwerking is niet steeds voor de hand liggend. Kan de culturele sector op dit vlak iets leren van de profit sector en vice versa? Welke recente ontwikkelingen doen zich voor in de podiumkunstensector? En welke conclusies kunnen we trekken uit een aantal recente praktijkverhalen uit de erfgoedsector en de podiumkunstensector?

Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by