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Advertising at the point of purchase
Author:
Year: 1957 Publisher: New York: McGraw-Hill,

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Marketing sensoriel et expérientiel du point de vente
Author:
ISBN: 9782100839001 2100839004 Year: 2022 Publisher: Malakoff: Dunod,

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"Comment offrir une expérience de consommation unique à ses clients ? Je cherche des idées pour créer une ambiance dans mon magasin : je m'interroge sur la rentabilité du marketing sensoriel ; je voudrais savoir comment les sensations peuvent avoir une influence sur le comportement des clients en magasin ; je veux utiliser les nouvelles technologies pour proposer une expérience innovante dans mon magasin. Vous avez coché au moins une proposition ? Ce livre est fait pour vous ! Le marketing sensoriel utilise les facteurs d'ambiance du magasin – musique, senteurs, couleurs, sensations tactiles et gustatives – afin de susciter des réactions favorables à l'acte d'achat et une expérience plaisante en magasin. Cette 5e édition offre une version réactualisée des résultats des recherches et des pratiques de la distribution sur ce sujet. Elle s'enrichit d'un chapitre sur le magasin connecté (smart shop) et de nouveaux éléments sur le marketing expérientiel."


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The best in point-of-sale design
Author:
ISBN: 0713473959 2880461456 Year: 1993 Publisher: London : Batsford,

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Consuming visions : accumulation and display of goods in America, 1880-1920
Authors: ---
ISBN: 0393027090 0393960021 Year: 1989 Publisher: New York ; London Norton


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Marketing sensoriel et expérientiel du point de vente
Author:
ISBN: 2100843664 Year: 2022 Publisher: Malakoff : Dunod Editeur,

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"Comment offrir une expérience de consommation unique à ses clients ? Je cherche des idées pour créer une ambiance dans mon magasin ; Je m'interroge sur la rentabilité du marketing sensoriel ; Je voudrais savoir comment les sensations peuvent avoir une influence sur le comportement des clients en magasin ; Je veux utiliser les nouvelles technologies pour proposer une expérience innovante dans mon magasin. Vous avez coché au moins une proposition ? Ce livre est fait pour vous ! Le marketing sensoriel utilise les facteurs d'ambiance du magasin - musique, senteurs, couleurs, sensations tactiles et gustatives - afin de susciter des réactions favorables à l'acte d'achat et une expérience plaisante en magasin. Cette 5e édition offre une version réactualisée des résultats des recherches et des pratiques de la distribution sur ce sujet. Elle s'enrichit d'un chapitre sur le magasin connecté (smart shop) et de nouveaux éléments sur le marketing expérientiel."--[Source inconnue].

The death of fashion : the passage rite of fashion in the show window
Author:
ISBN: 128104363X 9786611043636 3211498559 3211498540 Year: 2007 Publisher: Wien ; New York : Springer,

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When, for a few weeks each year, Western fashion victims become red-hot with excitement waiting for the fashion sales to take place, they are unconsciously following an ancient sacrificial ritual. Just as in ancient Greece, the God of Fertility had to be killed during the Dionysia in order to be resurrected, the season??'s fashion has today to be symbolically sacrificed in order for the shop windows to be filled with something new. Harald Gruendl, who with EOOS designs shopping temples for such as Armani and Adidas, here observes the death and resurrection of fashion in the shop windows of Par


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Visual merchandising : windows and in-store displays for retail
Author:
ISBN: 1780679238 9781780679235 9781780676876 1780676875 Year: 2016 Publisher: London, England : Laurence King Publishing,


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Exhibitions and displays
Authors: ---
ISBN: 3034615558 3764399554 9783034615556 129986404X 9781299864047 9783764399559 Year: 2009 Publisher: Basel

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From trade fair stands to museum concepts, the successful transfer of information to a wide public audience relies on effective staging and appropriate architectural design. While museum exhibitions focus on the art of communicating content, with commercial aspects tending to play a more subordinate role, the goal of trade fair stands and showrooms is to convey a brand image. And at least since large companies like BMW and Mercedes began introducing commercialized museum concepts designed to stage their brands, the phenomenon has come full circle. Not infrequently, planners today must not only accomplish the demanding task of designing an exhibition; they must also meet full service demands, from briefings and CI design to realization. How to do this successfully is the subject of short articles by authors from the relevant fields. With extensively documented project examples organized by presentation or exhibition type, these valuable technical articles offer a detailed roadmap to practical success. Practical knowlwdge from briefing to implementation

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