Listing 1 - 10 of 47 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
86.16 legal aid. --- Advocatuur. --- Beloningen. --- EU-landen. --- Hongkong.
Choose an application
Literary prizes --- 06.068 --- Prijzen, beloningen --- 06.068 Prijzen, beloningen --- Book awards --- Book prizes --- Literary awards --- Literature --- Awards --- Prizes --- Europe --- Directories
Choose an application
929:2 --- 351.856 --- 351.856 Morele vorming. Beloningen voor moed en toewijding. Eervolle onderscheidingen --- Morele vorming. Beloningen voor moed en toewijding. Eervolle onderscheidingen --- 929:2 Biografie. Genealogie. Heraldiek-:-Godsdienst. Theologie --- Biografie. Genealogie. Heraldiek-:-Godsdienst. Theologie
Choose an application
Awards --- Competitions --- Prijzen (Beloningen) --- Prix (Recompenses) --- Prizes (Rewards) --- Rewards (Prizes, etc.) --- Awards and Prizes --- directories --- Awards. --- directories.
Choose an application
'Orde houden met verstand' is het vervolg op het eerder verschenen boek 'Orde houden zonder tranen'. In dit boek wordt de theorie nog eens extra duidelijk uiteen gezet en zijn er praktijkvoorbeelden toegevoegd. Daarnaast is er uitgebreide aandacht voor 'Eerste Hulp Bij Ongelukken' waar het gaat om direct ingrijpen als zich storend gedrag voordoet om erger te voorkomen. Het gaat verder in op communicatie en begeleidershouding, en ook het stellen van grenzen komt in dit boek aan de orde.
tucht --- didactiek --- onderwijsstijlen --- 454.22 --- Orde houden ; onderwijs --- onderwijsstijlen, beloningen, omgang leerkracht-leerling, straffen --- Primary education --- Secondary education
Choose an application
culture --- artistieke prijzen --- cultuur --- cultuurspreiding --- History of civilization --- Flanders --- Annuaires --- Jaarboeken --- awards --- Cultuurgeschiedenis --- prijzen [beloningen] --- Vlaanderen --- culture [concept] --- Architecture --- architecture [discipline]
Choose an application
Awards --- Competitions --- Literaire prijzen --- Literary prizes --- Prijzen (Beloningen) --- Prix (Recompenses) --- Prix littéraires --- Prizes (Rewards) --- Rewards (Prizes, etc.) --- Prix littéraires --- Prix littéraires.
Choose an application
De eerste weken van het schooljaar zijn cruciaal voor de groepsvorming in je klas. Welke subgroepjes zie je ontstaan, wie worden de informele leiders en wat zijn de normen en waarden in de groep? Dit proces van groepsvorming kun je als leraar positief beïnvloeden. Goed van Start helpt je om samen met je leerlingen de toon te zetten voor een positief leef- en leerklimaat.Samen met je leerlingen maak je afspraken over de gang van zaken in jullie groep. In een aantal klassenvergaderingen bespreek je vragen als: Wat voor groep willen wij zijn? Welke afspraken en routines gelden er? Hoe wordt goed gedrag beloond? Het heeft een enorme impact om regels niet voor te schrijven, maar leerlingen actief te betrekken bij het opstellen ervan. Daardoor voelen ze zich meer betrokken bij de sfeer in de klas. Leerlingen nemen verantwoordelijkheid voor wat er gezamenlijk is afgesproken. Naast deze klassenvergaderingen zet je gerichte activiteiten in om te werken aan de sociale verbondenheid in je groep. Zo zorg je ervoor dat je groep een fijne groep wordt, waarin iedereen zich prettig voelt.Uiteraard kun je de klassenvergaderingen ook na een herfst- of kerstvakantie inzetten. Of op een ander moment, bijvoorbeeld als je halverwege het schooljaar de nieuwe leraar van de klas bent.Goed van Start is een praktisch boek, ondersteund door onderzoek en theorie. Het is ontstaan op de werkvloer. De afgelopen jaren zijn vele leraren Goed van Start gegaan. Op basis van hun ervaringen is het boek geheel herzien, zodat je er nog makkelijker mee kunt werken.(Bron: https://shop.bazalt.nl/uitgaven/boeken/417/goed-van-start)
Klassenmanagement --- Klasklimaat --- Klassenvergadering --- Lager onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Gedragsregels --- Relatie leraar - leerling --- klasklimaat --- Klassfeer --- Klassengesprek --- Gedragsregel --- 454.22 --- klassfeer --- onderwijsstijlen, beloningen, omgang leerkracht-leerling, straffen
Choose an application
Good behaviour is the beginning of great learning. All children deserve classrooms that are calm, safe spaces where everyone is treated with dignity. Creating that space is one of the most important things a teacher needs to be able to do. But all too often teachers begin their careers with the bare minimum of training - or worse, none. How students behave, socially and academically, dictates whether or not they will succeed or struggle in school. Every child comes to the classroom with different skills, habits, values and expectations of what to do. There's no point just telling a child to behave; behaviour must be taught. Behaviour is a curriculum. This simple truth is the beginning of creating a classroom culture where everyone flourishes, pupils and staff. Running the Room is the teacher's guide to behaviour. Practical, evidence informed, and based on the expertise of great teachers from around the world, it addresses the things teachers really need to know to build the classrooms children need. Bursting with strategies, tips and solid advice, it brings together the best of what we know and saves teachers, new or old, from reinventing the wheels of the classroom. It's the book teachers have been waiting for.
onderwijs --- 454.22 --- leraarschap --- communicatie --- relatie leraar - leerling --- onderwijsstijlen, beloningen, omgang leerkracht-leerling, straffen --- Classroom management. --- Problem children --- Educational psychology. --- Behavior modification.
Choose an application
gedragsbeoordeling --- motiverend onderwijs --- Educational psychology --- Personality development --- pedagogiek --- Didactic strategies --- leraren-leerling relatie --- persoonlijkheidsontwikkeling --- gedragsproblemen --- basisonderwijs --- tucht --- didactiek --- onderwijsstijlen --- 454.22 --- Orde houden ; onderwijs --- 454.23 --- ordeproblemen --- onderwijsstijlen, beloningen, omgang leerkracht-leerling, straffen
Listing 1 - 10 of 47 | << page >> |
Sort by
|