Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Circusvaardigheden bieden een aantal opvoedingskansen die perfect aansluiten bij de huidige eindtermen LO voor lager en secundair onderwijs en de vakoverschrijdende eindtermen, vooral op het vlak van de motorische competentie en van het zelfbeeld en de sociale relaties. Circus schept een plezierige en krachtige leeromgeving. De jongeren leren en werken samen om hun eigen creatie aan de groep te tonen. Met de periodewijzers en geïllustreerde kijkwijzers in dit boek kunnen ze zelfstandig aan de slag. Ze oefenen clowneske bewegingsvormen, balansen en piramides bouwen, bewegen aan de trapeze, balanceren op een evenwichtsplank, ton en bal, lopen op stelten en koord, rijden op een eenwieler, jongleren met ballen, diabolo en borden. De leerlingen kunnen op eigen niveau vorderen en zelf hun leerproces evalueren. In het theoretisch deel vindt de lezer de nodige ondersteuning en aanwijzingen voor een ontwikkelingsgerichte begeleiding van circusspel en circusvaardigheden. Pedagogische concepten zoals zelfstandig leren, samenwerkend leren, probleemoplossend leren, ervaringsleren, betrokkenheid en zorgverbreding zijn hier geen modewoorden maar maken efficient deel uit van de gebruikte werkvormen. (Bron: covertekst)
Acrobatie. --- Bewegingsopvoeding. --- Lichamelijke opvoeding. --- Circussen. --- Jongleren. --- Didactics of secundary education --- jongleren --- acrobatie --- Didactics of sports and games --- bewegingsopvoeding --- lichamelijke opvoeding --- circussen --- Didactics of primary education --- Bewegingsopvoeding ; basisonderwijs ; didactiek --- Bewegingsopvoeding ; secundair onderwijs ; didactiek --- circusvaardigheden --- 372.879.6 --- 791.83 --- 796 --- #PBIB: +117.30 --- Academic collection --- basisonderwijs --- circus --- 616.01 --- 620 --- 797 --- Acrobatie --- Circus --- Evenwicht --- Jongleren --- Lichamelijke opvoeding --- 477.8 --- 486.88 --- 616.6 --- Acrobatiek --- Basisonderwijs --- Bewegingsopvoeding --- Circustechnieken --- Piramides --- Secundair onderwijs --- circustechnieken --- Bewegingsopvoeding ; basisonderwijs --- Bewegingsopvoeding ; kleuteronderwijs --- Circus ; basisonderwijs --- Creativiteit --- Evenwichtsturnen --- Expressie --- Lichamelijke opvoeding ; onderwijs --- Vaardigheden --- 616.8 --- Bewegingsopvoeding; didactiek --- Circusvaardigheden --- D31072.jpg --- Lichamelijke opvoeding: circustechnieken: lagere school: secundair onderwijs --- 791.83 Ontspanning: circussen --- Ontspanning: circussen --- 796 Lichamelijke opvoeding. Sport en spel --- Lichamelijke opvoeding. Sport en spel --- 372.879.6 Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- Muzische vorming : Beweging & dans --- Circus - Variété --- Soorten gymnastiek - Gymnastiekoefeningen --- Lager onderwijs --- Ergotherapie --- Leermethoden --- Bewegingstherapie --- Leermethode
Choose an application
In Salto Humano gaat Roland Vermeylen op zoek naar hoe circusmensen een bon van inspiratie kunnen zijn voor ons persoonlijke manier van leven, voor toewijding en onvoorwaardelijk engegement, voor durf en moed. Hij gaat op zoek naar het eigene in mensen, groepen en organisaties. Het maakt Salt Humano tot een inspirerend boek voor wie streeft naar uitzonderlijke prestaties. (Bron: covertekst)
Personnel Management. --- Total Quality Management. --- Organizational Culture. --- Cooperative Behavior. --- Motivation. --- Leadership. --- Organizational Innovation. --- 616.8 --- Circusvaardigheden --- Organisatieleer --- 366.4 --- Coaching --- Management --- 040829.jpg --- circusmensen --- management --- samenwerking in organisaties --- Lean Six Sigma --- Sigma Metrics --- Six Sigma --- Continuous Quality Management --- Lean Six Sigmas --- Management, Continuous Quality --- Management, Total Quality --- Metric, Sigma --- Metrics, Sigma --- Sigma Metric --- Sigma, Six --- Sigmas, Six --- Six Sigma, Lean --- Six Sigmas --- Six Sigmas, Lean --- Quality Control --- Client-Staff Ratio --- Client Staff Ratio --- Client-Staff Ratios --- Management, Personnel --- Ratio, Client-Staff --- Ratios, Client-Staff --- Corporate Culture --- Corporate Cultures --- Culture, Corporate --- Culture, Organizational --- Cultures, Corporate --- Cultures, Organizational --- Organizational Cultures --- Safety Management --- Change, Organizational --- Innovation, Organizational --- Organizational Change --- Changes, Organizational --- Innovations, Organizational --- Organizational Changes --- Organizational Innovations --- Influentials --- Disincentives --- Expectations --- Incentives --- Disincentive --- Expectation --- Incentive --- Motivations --- Drive --- Compliant Behavior --- Behavior, Compliant --- Behavior, Cooperative --- Behaviors, Compliant --- Behaviors, Cooperative --- Compliant Behaviors --- Cooperative Behaviors --- 65.012.4 --- 65.012 --- leidinggeven --- organisatieleer --- organisatieverandering --- samenwerking --- Leren --- Teamwerk --- Leidinggeven --- Veranderingen --- Veranderingsmanagement --- Personeelsmanagement --- Organisatie --- Organisatieontwikkeling --- Bedrijfspsychologie --- Organisatieveranderingen --- Verandering --- Personnel Management --- Total Quality Management --- Organizational Culture --- Cooperative Behavior --- Motivation --- Leadership --- Organizational Innovation --- 65.01 --- 159.923 --- Circus --- Ervaringsleren --- Samenwerking --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 65.01 Methods and methodology. Theory and practice of organization --- Methods and methodology. Theory and practice of organization --- Management ; algemeen --- graduaat orthopedagogie --- Social Cohesion --- Cohesion, Social --- Cohesions, Social --- Social Cohesions --- Leiderschap --- Organisatieverandering
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|