Listing 1 - 10 of 130 << page
of 13
>>
Sort by

Book
Animez la communication de votre association
Authors: ---
ISBN: 9782711791941 2711791947 Year: 2006 Publisher: Paris : Vuibert,


Book
Communicatieve (v)aardigheden : spreken, schrijven, luisteren, lezen.
Author:
ISBN: 9014032773 Year: 1983 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom


Book
Effectief presenteren : handleiding voor het houden van succesvolle presentaties.
Author:
ISBN: 9064340552 Year: 1983 Publisher: Amsterdam Intermediair

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Zo leidt u een bespreking.
Author:
ISBN: 9027461309 Year: 1985 Volume: vol *18 Publisher: Antwerpen Het Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Nooit meer verbaasd over je baas : wegwijzers voor het soepel manoeuvreren in de hiërarchie
Authors: ---
ISBN: 9026515030 Year: 1997 Publisher: Lisse : Swets & Zeitlinger

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Projectmanagement 2. Managementvaardigheden voor projectleiders.
Author:
ISBN: 9053526366 Year: 2003 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Iedereen ambassadeur ! : het belang van interne communicatie in uw organisatie
Author:
ISBN: 9789046520017 Year: 2009 Volume: 2009/4 Publisher: Mechelen Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Elk bedrijf, groot of klein, heeft ambassadeurs in dienst. Of beter: alle medewerkers van een onderneming zouden de ambassadeurs van dat bedrijf moeten zijn! Medewerkers die weten wat er in hun organisatie gebeurt, zijn gemotiveerd en presteren beter. De sleutel voor dat succes: interne communicatie! Sterke interne communicatie is een basisvoorwaarde om goed te ondernemen. Goede interne informatie is een vereiste om goed te functioneren, in eender welke organisatie. Dit boek maakt de lezer daarin wegwijs. (bron: covertekst)


Book
Luisteren loont : hoe je tot iedereen doordringt en je doel bereikt
Author:
ISBN: 9789043021487 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Je hebt een collega die vijandig is? een furieuze klant? een werknemer die verbitterd is. Hoe krijg je in dit soort lastige situaties mensen zo ver te doen wat je wilt? In Luisteren loont wordt onthuld hoe je tot iedereen kunt doordringen, zelfs wanneer productieve communicatie onmogelijk lijkt.Dit boek geeft effectieve tools en communicatietechnieken waarmee je de onbereikbare en soms onmogelijke mensen in je leven kunt benaderen. Met gedenkwaardige anekdotes, bruikbare inzichten en specifieke actiestappen is Luisteren loont de ultieme gids voor diegenen wiens carrière, gezondheid en geluk afhankelijk is van een goede omgang met anderen.


Book
Omgaan met personeel : gemotiveerde medewerkers in de kleine en middelgrote onderneming
Authors: --- ---
ISBN: 9061208580 9789061208587 Year: 1991 Publisher: Rijswijk Elmar bv

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De multiculturele organisatie en het belang van intercultureel management.
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9026719175 Year: 1993 Publisher: Deventer : Kluwer Bedrijfswetenschappen

Listing 1 - 10 of 130 << page
of 13
>>
Sort by