Listing 1 - 10 of 60 << page
of 6
>>
Sort by

Book
Communicatieonderzoek
Authors: --- ---
ISBN: 9014049145 Year: 1997 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Bedrijfsinformatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Onderzoeksmethoden
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9053524517 Year: 1998 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Cd-rom bij het gelijknamige boek.


Book
Onderzoek naar interne communicatie : een praktische inleiding voor niet-ingewijden

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Communicatiemanagement in Nederland : een verkenning naar de visie van communicatiemanagers op de inhoud van hun beroep
Author:
Year: 1996 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De dialoog : bloemlezing uit het werk van prof. Dr. Guido Fauconnier
Authors: --- ---
ISBN: 9044111595 Year: 2004 Publisher: Leuven Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Onderzoeksmethoden
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9053524517 Year: 1998 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Meten en scoren : vergroot je impact als communicatieprofesional
Authors: ---
ISBN: 9789462200999 Year: 2014 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Zie je het voor je ? Met de inzichten waarmee jij als communicatieprofessional de organisatie confronteert, geef jij je eigen rol opnieuw vorm. Je voegt direct waarde toe aan de business en zit daarom aan tafel bij de beslissers. Je bent bovendien meer dan ooit betrokken bij strategische besluitvorming. Gewoon, omdat ze jou nodig hebben!Dit boek helpt je om de broodnodige verandering te brengen. Stap voor stap nemen we je mee. Waarom zijn communicatiemetingen belangrijk en wat kun je ermee ? Wat voor soorten metingen zijn er ? En hoe gebruik je die ? En vooral: wanneer en hoe breng je de meetresultaten effectief in ? Door integratie van metingen in de dagelijkse praktijk van de communicatieadviseur lukt het om de organisatie effectief in contact te brengen met haar stakeholders, en daarmee het alignment te vergroten. En zo vergroot jij als communicatieprofessional tegelijkertijd je impact in de organisatie!Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Communicatie-onderzoek
Author:
ISBN: 9062838138 Year: 1991 Publisher: Muiderberg Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Information overload
Author:
Year: 2000 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De interpretatieve benadering in de communicatiewetenschap : theorie, methodologie en case-studies
Authors: ---
Year: 1997 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 60 << page
of 6
>>
Sort by