Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Information resources management --- Research --- Gestion de l'information --- Recherche --- Information resources management. --- Research. --- Social Sciences and Humanities. Communication Studies --- Communication Studies (General) --- Communication Studies (General). --- Science policy --- Methods in social research (general) --- 591 --- Science --- Science research --- Scientific research --- Information services --- Learning and scholarship --- Methodology --- Research teams --- Corporations --- Information resource management --- Information systems management --- IRM (Information resources management) --- Management --- Management information systems --- Onderzoek (algemene literatuur)
Choose an application
Marketing --- Advertising. Public relations --- Mass communications --- communicatieonderzoek --- massacommunicatie --- Journalism --- Communication --- Communicatiewetenschap. --- Communication. --- Journalism. --- Periodicals --- Arts and Humanities --- Literature --- Writing (Authorship) --- Communication, Primitive --- Mass communication --- Publicity --- Sociology --- Fake news --- Massacommunicatie --- Communication studies. --- Journalisme --- communicatie --- communication --- Communication Studies (General) --- Communicatiestudies (algemeen)
Choose an application
Communication --- Mass media --- Journalism & Communications --- Communication & Mass Media --- Study and teaching (Higher) --- Management --- Handbooks, manuals, etc --- Handbooks, manuals, etc. --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication, Primitive --- Sociology --- Communication Studies (General) --- Communicatiestudies (algemeen)
Choose an application
Social Sciences and Humanities. Communication Studies -- Communication Studies (General) --- ALLW. --- verkooptechniek --- 316.772.15 --- 82.085 --- 82.085 Retorica. Argumentatieleer. Voordrachtkunst --- Retorica. Argumentatieleer. Voordrachtkunst --- 316.772.15 Retoriek. Betoog--(communicatiesociologie) --- Retoriek. Betoog--(communicatiesociologie) --- Marketing --- marketingstrategie
Choose an application
Communication --- Mass media --- Interpersonal communication --- Social aspects --- Social aspects. --- Communication Studies (General) --- Communicatiestudies (algemeen) --- Communication and culture --- Interpersonal relations --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Médias --- Communication interpersonnelle --- Aspect social --- Mass communications
Choose an application
De vierdelige serie Leiderschap & Management is gericht op de vaardigheden die van cruciaal belang zijn om effectief en succesvol te zijn als manager. De serie bevat talloze voorbeelden, diagnostische tests en oefeningen die het aanleren en toepassen van de vaardigheden vergemakkelijken. Elk van de vier delen biedt interactief gereedschap dat sterk leunt op zowel praktijkervaringen als wetenschappelijke inzichten, tezamen vormen ze een complete cursus managementvaardigheden. Alle delen bevatten dezelfde algemene inleiding, appendices met de antwoorden op de tests, een verklarende woordenlijst van managementtermen en een uitgebreid register. Elk hoofdstuk is volgens een vijf-stappenleermodel ingedeeld in paragrafen aan de hand waarvan men de betreffende vaardigheid kan (1) inventariseren, (2) aanleren, (3) analyseren, (4) oefenen en (5) toepassen. Deel I Persoonlijke vaardigheden - Zelfinzicht ontwikkelen - Stress managen - Creatief problemen oplossen Deel II Interpersoonlijke vaardigheden - Coaching, counseling en ondersteunende communicatie - Macht en invloed verwerven - Anderen motiveren - Conflictmanagement Deel III Groepsvaardigheden - Empowerment en delegeren - Effectieve teams vormen Naast deze negen kernvaardigheden biedt het laatste deel in de serie drie extra communicatievaardigheden die vooral relevant zijn voor mensen met weinig managementervaring of vaardigheidstraining. Deel IV Communicatieve vaardigheden - Mondeling en schriftelijk presenteren - Vraaggesprekken voeren - Vergaderingen leiden
Social Sciences and Humanities. Communication Studies --- Communication Studies (General). --- vergaderen --- presenteren --- gesprekstechnieken --- communicatievaardigheden --- Mass communications --- Communicatieve vaardigheden --- Presentaties --- Gesprekstechnieken --- Vergaderen --- Managementvaardigheden --- 65.012.4 --- management --- schriftelijke communicatie --- sociale vaardigheden --- vergadertechniek --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 007.2 --- 007 --- 007.1 --- Presentatie --- Gesprekstechniek --- 499 --- mondelinge communicatie --- maatschappelijk verkeer
Choose an application
Mass communications --- Communication in public administration --- Communication in public administration. --- Public administration --- Communication --- Public relations --- Communication. --- Public relations. --- Communication Studies (General) --- Communicatiestudies (algemeen) --- Business --- Industries --- PR (Public relations) --- Advertising --- Industrial publicity --- Mass media and business --- Propaganda --- Publicity --- Communication, Primitive --- Mass communication --- Sociology --- Relations publiques
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|