Listing 1 - 10 of 91 << page
of 10
>>
Sort by

Book
High Impact Teaming : slow down to go faster.
Authors: --- ---
ISBN: 9789401469975 Year: 2020 Publisher: Tielt LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
La boîte à outils de la communication
Authors: ---
ISBN: 9782100848300 Year: 2023 Publisher: Malakoff Duno

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Les paradoxes de la qualité
Authors: --- ---
ISBN: 2708108174 9782708108172 Year: 1987 Publisher: Paris Ed. d'organisation

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
L'usine s'affiche : communication visuelle et management.
Author:
ISBN: 270811011X Year: 1989 Publisher: Paris Ed. d'organisation

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Interne marketing : hoe maakt u van uw afdeling een slagvaardige onderneming?
Author:
ISBN: 9051895275 Year: 1996 Publisher: Utrecht Lemma


Book
Alles draait om het imago!
Author:
ISBN: 9031312037 Year: 1991 Publisher: Houten ; Antwerpen : Bohn Stafleu van Loghum,


Book
L'entreprise communicante : démarches et méthodes de communication interne
Author:
ISBN: 287880001X 9782878800012 Year: 1990 Publisher: Paris Liaisons

Entre marketing et management : la communication interne.
Authors: ---
ISBN: 2910157814 9782910157814 Year: 2003 Publisher: [Paris] Demos


Book
Interne communicatie voor de professional : naar een interactie-visie.
Author:
ISBN: 9789023242000 9023242009 Year: 2006 Publisher: Assen Van Gorcum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In organisaties wordt heel wat gecommuniceerd. Niet iedereen is daarin even succesvol. Communicatiespecialisten zouden met name managers kunnen helpen effectiever te communiceren, met een 'communicatievere organisatie' als resultaat. Vaak concentreren communicatiespecialisten zich echter op informatieoverdracht terwijl ze diep in hun hart weten dat dat niet de kern van interne communicatie is. In zijn werk laat E. Reijnders zien dat het ook anders kan. Daartoe introduceert hij een andere kijk op communicatie. Met behulp van de interactie-visie kunnen (senior-)communicatieprofessionals groeien van het werken met middelen naar het werken met mensen, van 'his master's voice' naar 'his master's coach'. Gezamenlijke betekenisgeving in dialoog en interactie staat hierbij centraal. Het boek is opgebouwd uit drie delen: deel I laat zien dat veranderingen in de samenleving en in organisaties consequenties hebben voor de interne communicatie; In deel II staat de professie centraal; deel III is een zeer praktische vertaling van de interactie-visie. Drie hoofdstukken geven antwoord op vragen als: hoe help je managers zodat zij effectiever communiceren, hoe stimuleer je de dialoog in groepen en hoe kun je veranderingen interactiever maken?


Book
Savoir communiquer pour être plus efficace dans son travail
Author:
ISBN: 2040188452 2893150233 9782893150239 9782040188450 Year: 1989 Publisher: Paris : Bordas Dunod ; Bopré,

Listing 1 - 10 of 91 << page
of 10
>>
Sort by