Listing 1 - 10 of 91 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Quality control --- Qualité --- Contrôle --- Changement Verandering --- Qualité Kwaliteitszorg --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- Système Systeem --- Communication interne Interne communicatie --- Qualité --- Contrôle
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Bedrijfsorganisatie --- Organisation des entreprises --- Public relations --- Relations publiques --- Communication interne Interne communicatie --- Entreprises Ondernemingen --- Relations publiques Public relations --- Communication externe Externe communicatie --- Politique Politiek --- Corporate relations --- Corporate relations.
Choose an application
Presse d'entreprise Bedrijfspublicaties --- Information (gestion) Informatie (management) --- Modes de communication Communicatiewijzen --- Management (cas concrets) Concreet management --- Communication interne Interne communicatie --- Communication in organizations. --- Communication in organizations
Choose an application
#KVHA:Zakelijke communicatie; Frans --- #KVHA:Interne communicatie; Frans --- Communication in management --- Communication in marketing --- Communication en gestion --- Communication en marketing --- Communication interne Interne communicatie --- Information (communication) Informatie (communicatie)
Choose an application
In organisaties wordt heel wat gecommuniceerd. Niet iedereen is daarin even succesvol. Communicatiespecialisten zouden met name managers kunnen helpen effectiever te communiceren, met een 'communicatievere organisatie' als resultaat. Vaak concentreren communicatiespecialisten zich echter op informatieoverdracht terwijl ze diep in hun hart weten dat dat niet de kern van interne communicatie is. In zijn werk laat E. Reijnders zien dat het ook anders kan. Daartoe introduceert hij een andere kijk op communicatie. Met behulp van de interactie-visie kunnen (senior-)communicatieprofessionals groeien van het werken met middelen naar het werken met mensen, van 'his master's voice' naar 'his master's coach'. Gezamenlijke betekenisgeving in dialoog en interactie staat hierbij centraal. Het boek is opgebouwd uit drie delen: deel I laat zien dat veranderingen in de samenleving en in organisaties consequenties hebben voor de interne communicatie; In deel II staat de professie centraal; deel III is een zeer praktische vertaling van de interactie-visie. Drie hoofdstukken geven antwoord op vragen als: hoe help je managers zodat zij effectiever communiceren, hoe stimuleer je de dialoog in groepen en hoe kun je veranderingen interactiever maken?
Mass communications --- Organisatieleer --- Communicatie --- Interne communicatie --- interne communicatie --- Communication interne Interne communicatie --- #SBIB:309H251 --- bedrijfscommunicatie --- communicatiemanagement --- communicatie --- 366.42 --- Interne communicatie en organisatie
Choose an application
Mass communications --- Communication in management --- Mondelinge communicatie. --- Schriftelijke communicatie. --- Information (gestion) Informatie (management) --- Communication interne Interne communicatie --- Technologie Technologie --- Communication Communicatie --- Modes de communication Communicatiewijzen --- management --- information --- informatie
Listing 1 - 10 of 91 | << page >> |
Sort by
|