Listing 1 - 10 of 66 << page
of 7
>>
Sort by
Linking the formal and informal economy : concepts and policies
Authors: --- ---
ISBN: 9780199237296 9780199204762 Year: 2007 Publisher: Oxford Oxford University Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
La mafia albanaise, comment est née cette superpuissance criminelle balkanique? : une menace pour l'Europe.
Authors: ---
ISBN: 2828906574 Year: 2000 Publisher: Lausanne Favre

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De Amerikaanse maffia : een geschiedenis
Authors: --- ---
ISBN: 9085490030 Year: 2004 Publisher: Amsterdam Antwerpen Standaard Anthos

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Crowdfunding : realiseer je droom zonder bank of subsidie
Author:
ISBN: 9789048815760 Year: 2012 Publisher: Den Haag Einstein Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe werkt crowdfunding en hoe maak je van een project een succes ? Erwin Blom, internetondernemer en schrijver van de boeken Handboek Communities en De Realtime Revolutie, zet het op een rij in dit overzichtelijke boekHoe realiseer je je droom zonder bank of subsidie ? Dankzij laagdrempelige internettechniek en de kracht van social media, maakt crowdfunding op een vernieuwende en originele manier financiering mogelijk. Door publiek, fans of klanten in korte tijd een project of bedrijf te laten financieren, ontstaat een betrokken en loyale aanhang die niet alleen voor geld zorgt, maar ook een rol kan spelen bij o.a. marketing, productontwikkeling en verkoop. Wat zijn de zes pijlers van crowdfunding ?1. Financiering: Crowdfunding is de eigentijdse manier om geld bij elkaar te krijgen voor een plan, product of bedrijf. 2. Marktonderzoek: Crowdfunding is ook een vorm van marktonderzoek. Immers, of mensen geld willen steken in een product in ontwikkeling zegt iets over de behoefte van een publiek. 3. Productontwikkeling: Met de mensen die met de portemonnee praten, haal je een betrokken publiek binnen dat feedback wil geven op wat je plan of idee is, en een eerste ervaring graag deelt als er een prototype of betaversie is. 4. Marketing: Met crowdfunding maak je mensen onderdeel van een verhaal. Ze hopen dat het doel, ook hun doel, gehaald wordt. 5. Sales: Mensen die over je product vertellen helpen natuurlijk een handje met de sales. 6. Klantenbinding: Crowdfunders zijn mensen die iemand het gunnen dat ie zijn droom kan realiseren of doel kan halen. Maar het kunnen ook believers in een concept of bedrijf zijn. Door die mensen met geld en een verhaal aan je te binden, creëer je trouw. Ze zitten in je database, ze hebben aangegeven dat ze het leuk vinden om op de hoogte te blijven waar je mee bezig bent en je mag ze dus blijven informeren met waardevolle berichten. Dat zorgt voor betrokkenheid, dat zorgt voor binding, van grote waarde in het vervolg van project of bedrijf.En met succes. In de kunst, in de media, in zaken, in design, in games, overal wordt op een nieuwe manier geld verzameld om initiatieven mogelijk te maken:- Slijter Petra de Boevere haalde bij honderd klanten ieder duizend euro op om de verhuizing van haar winkel mogelijk te maken. In ruil daarvoor krijgen ze over een jaar 1200 euro aan tegoedbonnen terug.- Marijke Krabbenbos. Met crowdfunding zag ze kans om 55.000 euro aan startkapitaal op te halen voor kledinglijn Qolors. Een mooi voorbeeld dat laat zien dat crowdfunding er ook voor business is.- Stella van Heezik werkt bij Stadsherstel Amsterdam. Ze vertelt over de rol van crowdfunding bij het behoud van het schooltje van Dik Trom. Een voorbeeld dat crowdfunding ook voor de overheid van waarde kan zijn. - De gamemakers van Double Fine Adventure hadden 400.000 dollar nodig om een spel te bouwen. In een dag brachten fans meer dan een miljoen in het laatje om de teller uiteindelijk op ruim 3 miljoen te laten stilstaan. De fans kregen bijvoorbeeld speciale mooi verpakte versies in ruil voor hun steun.Bron : http://www.lebowskipublishers.nl


Book
Marriage trafficking : women in forced wedlock
Author:
ISBN: 1138650765 9781138650763 9781315620138 9781317216018 Year: 2018 Publisher: London Routledge

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This book examines the traffic in women for Marriage, a phenomenon that has been largely overlooked in international efforts to address to the problem of human trafficking. In contrast to current international and state-based approaches to trafficking - which tend to focus on sex trafficking and trafficking for forced labour - this book seeks to establish how Marriage, as an institution, is often implicated in the occurrence of trafficking in women. Through the use of case studies on forced Marriage, mail-order bride (MOB) Marriage, and Fundamentalist Mormon polygamy, the book demonstrates that certain kinds of Marriage may in fact constitute situations of trafficking in persons, and together form an under-recognised phenomenon of 'Marriage trafficking'. Additionally, the book offers a new perspective on the types of harm involved in trafficking in women by developing a framework for identifying the particular abuses characteristic to Marriage trafficking. It argues that the traffic in women for Marriage cannot be understood merely as a subset of sex trafficking or trafficking for forced labour but constitutes a distinctive form of trafficking in its own right. The book aims firstly to establish why Marriage has tended to not be included in dominant conceptions of trafficking in persons, particularly at the level of international and state-based policy and legislation. The second aim is to determine whether certain types of Marriage may constitute cases of human trafficking, in and of themselves, thereby pointing to a broader problem of 'Marriage trafficking'. It will be of great interest to scholars and postgraduates working in the fields of human rights theory and institutions, political science, international law, transnational crime, trafficking in persons, and feminist political theory.


Book
Retele invizibile de transfer al valorilor Hawala : piata neagra a schimbului de pesos.
Author:
ISBN: 9789736702846 Year: 2008 Publisher: Iasi Sedcom Libris

Listing 1 - 10 of 66 << page
of 7
>>
Sort by