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The premise driving the new thinking in this book is that the early stand-alone experimentation with new marketing channels is over for many organizations. The key now is the total integration of new techniques and technologies within the wider marketing process. e-Commerce and CRM, for instance, no longer stand alone as something to plan for separately. Instead, the core processes of marketing need to take account of e-commerce and other IT-enabled channels such as call centres. This development has meant important new steps in decision making for marketers, who now have to choose the channels which are most appropriate for certain tasks and how they should be integrated to maximise customer value. The book focuses on: How marketing must integrate the interactive environment from the outset How the choice of channels changes the offer as well as the customer contact How the marketing manager's role must change Having worked on e-commerce and CRM strategy with a range of major companies over the last four years, the authors have developed tools and frameworks to fill these gaps in traditional marketing. The New Marketing draws heavily on this direct practical experience, and offers the ideal guide to tailoring your marketing strategy to the demands and opportunities of the 21st century marketplace. Provides the marketing framework and tools to help you integrate traditional and e-marketing techniques Shows how to adapt your marketing role to maximize the customer value and channel advantage Written by the best selling author of Marketing Plans in collaboration with the leading e-marketing expert
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Measuring return on marketing investment doesn't have to be mysterious...even in the age of Web 2.0.
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Now in its fourth edition, the hugely successful Emarketing Excellence is fully updated; keeping you in line with the changes in this dynamic and exciting field and helping you create effective and up-to-date customer-centric e-marketing plans. A practical guide to creating and executing e-marketing plans, it combines established approaches to marketing planning with the creative use of new e-models and e-tools. This new edition seamlessly integrates social media technology like Facebook check-in, social networking, tablets and mobile applications into the mix, demons
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Intégrer la vidéo dans sa stratégie marketing est indispensable : près de 80% du trafic global d'Internet est issu des vidéos. Comment intégrer la vidéo dans une stratégie marketing? Comment construire un contenu efficace? Quel matériel choisir? Comment être bien référencé pour développer son audience? Comment monétiser sa vidéo?Cette boîte à outils propose une soixantaine d'outils pour créer ses vidéos et gérer ses chaînes sur les réseaux sociaux (YouTube, Instagram, Facebook...). De nombreuses interviews et vidéos accompagnent les outils.
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Présentation des produits, coulisses des marques, identité de marque, opérations marketing et même vente des produits, Instagram est un véritable outil publicitaire. Vitrine des marques, c'est le réseau social incontournable pour fédérer et fidéliser ses clients. Le taux d'engagement y est d'ailleurs supérieur par rapport à Facebook ou Twitter. Comment créer et animer un compte ? Quelle ligne éditoriale lui donner ? A quelle fréquence publier ? Quelles opérations marketing mener ? Faut-il recruter des influenceurs ? Comment automatiser les publications ? Voici quelques-unes des questions auxquelles répond cette boite à outils.
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La transformation digitale dont tout le monde parle, c'est quoi ? Le référencement naturel est-il si important qu'on le dit ? Quelle différence entre brand content et content marketing ? Quand faut-il s'exprimer sur les médias sociaux ? Qu'est-ce que l'inbound marketing ? Le growth hacking est-il une solution efficace ? Comment définir avec précision vos persona ? 60 outils indispensables pour transformer en profondeur vos pratiques marketing ou tout simplement mieux les maîtriser. Pour s'adapter aux nouvelles attentes des clients connectés, les fonctions marketing, communication et vente doivent profondément se réinventer. Cela peut parfois sembler complexe, mais passé le cap des acronymes barbares et des concepts nébuleux, de nouveaux horizons apparaissent.
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Le Comité de la politique à l'égard des consommateurs de l'OCDE a tenu une Session Forum sur "Le marketing et la publicité en ligne destinés aux enfants". Cette session se composait de brèves présentations par les Délégués du Royaume-Uni, des Etats-Unis, de la Suède et de la Belgique, destinées à fournir des informations sur la façon dont différents pays Membres de l'OCDE abordent les questions concernant les enfants et l'Internet.
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