Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Journalistiek ; methodiek --- Journalistiek en internet --- Journalism
Choose an application
Schrijftrainer, online eindredacteur en contentspecialist Merel Roze deelt in “het beste papieren boek over online schrijven” met humor en vaart alles wat je moet weten over geschreven content en online copywriting. Een praktisch handboek, dat het gat vult tussen boeken over schrijfvaardigheid en online marketing. Passen je (interne) opdrachtgevers weer eens je teksten aan? Met De regels van Roze sta je stukken sterker in je schoenen. --Bookspot.be
Stilistics --- Dutch language --- Schrijven --- Journalistiek en internet
Choose an application
Choose an application
Journalistiek --- Journalistiek en internet --- Sociale media
Choose an application
Online and social media have become indispensible tools for journalists, but you still have to know how to find and tell a great story. To be a journalist today, you must have not only the practical skills to work with new technologies, but also the understanding of how and why journalism has changed. Combining theory and practice, Online Journalism: The Essential Guide will take you through the classic skills of investigating, writing and reporting as you master the new environments of mobile, on-demand, social, participatory and entrepreneurial journalism. You will also develop must-have skills in app development for smartphones and tablets, as well as techniques in podcast, blog and news website production.
Journalistiek en internet --- Journalistiek en internet. --- Online journalism --- Journalism --- Digital media --- Technological innovations --- Journalism - Technological innovations
Choose an application
Internationaal journalist Pieter van den Blink legt in 'The medium kills the message' hedendaagse journalistiek langs de meetlat. Informatie is steeds onmiddellijk beschikbaar en blijft dat vaak ook; sociale media hebben invloed op het maatschappelijk debat; amusement speelt een rol in het verdienmodel van een journalistiek medium. Wat betekent dit? Hoe is de journalistieke boodschap hierdoor veranderd ? Bron : http://www.bol.com
Philosophy and psychology of culture --- Journalism --- Journalistiek en internet --- Informatiemaatschappij --- Media --- Journalistiek --- Informatie --- Sociale media --- media --- 384 --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
How do we practice journalism in a digital world, in which the old 'rules' no longer apply? This text offers comprehensive, instructive coverage of the techniques and secrets of being a successful online journalist, both from a theoretical and practical point of view. Reflecting the vitality of the web, it will inspire aspiring journalists to acquire new skills and make sense of a transforming industry.
Online journalism --- Online journalism. --- Electronic journalism --- Internet journalism --- Journalism --- Digital media --- Journalistiek en internet --- Journalistiek en internet. --- #SBIB:309H1010 --- #SBIB:309H1713 --- Organisatorische aspecten van de media: algemene werken (incl. journalistiek) --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...)
Choose an application
Van pen en kladblok naar camera en laptop. Wie als moderne journalist of redacteur wil slagen, koppelt een ouderwetse passie om goed en helder te informeren aan een actuele kennis van technische hulpmiddelen. Het Handboek Crossmediale journalistiek en redactie helpt hedendaagse publicisten te bepalen hoe ze de kracht van het web kunnen gebruiken om de juiste doelgroep te bereiken met de juiste middelen. Daarom is er in de 24 hoofdstukken van dit uitgebreide boek aandacht voor uiteenlopende redactievaardigheden zoals: - succesvol schrijven voor het web - zoekmachineoptimalisatie van redactionele teksten - optimale interactie met de achterban - het maken van goede foto's, geslaagde infographics en bruikbare audio-opnames - de principes van cinematografie en de benodigdheden voor een aantrekkelijk webfilmpje Daarnaast komt ook de theorie aan bod in hoofdstukken over: - de geschiedenis van multimediale en crossmediale journalistiek - online journalistieke businessmodellen - redactiepolitiek en de journalistieke weerzin tegen veranderingen
Journalistiek en internet. --- Journalistiek. --- redacties --- crossmedia --- journalistiek --- journalistieke technieken --- Journalism --- 092 --- redactievaardigheden --- media --- journalistiek, pers --- Contains audio-visual material --- Journalistiek --- Internetjournalistiek --- Internet --- Redactie --- Convergentie --- Mediarecht --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
Niet alle mores gaan naar de stortplaats van de geschiedenis. Journalisten moeten zich vasthouden aan de wetenschap dat de waarheid er nog steeds toe doet - al wordt die misschien anders gedefinieerd. Ook al is het businessmodel van hun uitgevers defect, en kunnen ze steeds minder vertrouwen op een loyaal publiek, naar de kern van wat ze doen zal vraag blijven bestaan. Die kern bestaat niet langer uit het overal zichtbare nieuws van gisteren. Maar aan journalisten die kunnen vertellen, die de verhalen kunnen doorgeven over de meest recente geschiedenis, die dat betrouwbaar en boeiend kunnen doen, zal ook in een digitale cultuur van bloggende burgers behoefte blijven bestaan. In de eenentwintigste eeuw is er weinig zo sterk veranderd als de media. Alle vertrouwde journalistieke wetten lijken overboord te zijn gegooid door de opkomst van internet en commerciële zenders. Henk Blanken maakt in Mediamores de stand van zaken op. Hij stelt prikkelende vragen en geeft tegendraadse en verrassende meningen, over onder andere de kwestie Joran van der Sloot, Wikipedia, weblogs, YouTube en uiteraard de populaire website GeenStijl.
Burgerjournalistiek. --- Journalistiek en internet. --- Journalistiek. --- mediacultuur --- weblogs --- media-ethiek --- journalistieke deontologie --- Professional ethics. Deontology --- Journalism --- internet --- Mass communications --- Internet --- Moral and ethical aspects --- Google (Firm) --- Digital media --- Journalistic ethics --- Media --- Websites --- Blogging --- Journalistieke ethiek --- nieuwe media --- eenentwintigste eeuw --- journalistiek --- ethiek --- digitale cultuur --- samenleving --- sociologie --- massamedia --- 130.2 --- 092.2 --- burgerjournalistiek --- media --- Website --- Blog
Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|