Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Marketing --- Marktgericht ondernemen --- Marketingstrategie --- Praktijk
Choose an application
Marketing --- Marktgericht ondernemen --- Klantgericht ondernemen --- Klantenbinding
Choose an application
Glimmende folders en een nieuwe huisstijl - reclame is de meest zichtbare vorm van marketing. Maar u kunt veel meer doen om de volle potentie van marketing te benutten. Marketing raakt de kern van de organisatie: haar klanten, producten en concurrenten. Marketing is geen reclame beschrijft marketing vanuit die drie invalshoeken: Hoe kijkt de klant naar uw organisatie? Wat is de waarde van uw product of dienst voor de klant? Hoe richt u uw organisatie in om uw klant nog beter van dienst te zijn en zo uw positie op de markt te versterken? Hoe kunt u uw positie op de markt verdedigen of zelfs verbeteren? Hoe gaat u om met concurrentie en benut u uw eigen kracht? De kennis uit dit boek kunt u direct toepassen door: de korte theoretische inleidingen in de nieuwste inzichten op marketinggebied het praktijkvoorbeeld dat als een rode draad door het boek loopt de praktische checklists.
E-books --- Marketing --- Marketingmix --- Marktgericht ondernemen --- Klantgericht ondernemen --- Reclame --- Financiewezen
Choose an application
Marketing --- Verkooptechniek --- Multinational --- Strategisch management --- Planning --- Klantgericht ondernemen --- Marktgericht ondernemen
Choose an application
Rembrandt --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Geschiedenis --- Kunsten --- Marktgericht ondernemen --- Branding --- Marketingstrategie --- Kunst --- Financiewezen --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum
Choose an application
In dit boek worden de tien belangrijkste, meest actuele problemen van marketing, hun oorzaken en mogelijke oplossingen besproken
Marketing. --- Marketing --- Leidinggeven --- Marktgericht ondernemen --- Klantgericht ondernemen --- Gedrag --- Creativiteit --- Innovatie --- Effectiviteit --- Leiderschap --- Musiceren --- Financiewezen
Choose an application
De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken ? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee ? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert ?Er bestaan enorm veel marketingboeken met mooie theorieën en modellen, met nieuwe invalshoeken over hoe je merken en klantrelaties kunt managen. Maar er zijn vrijwel geen boeken over hoe je marketing binnen de organisatie integraal organiseert. Daarom is dit boek een must voor wie wil scoren met de marketingorganisatie van morgen!Bron : http://www.bol.om
marketingorganisatie --- marketing --- Marketing --- Klantgericht ondernemen --- Marktgericht ondernemen --- Toekomstbeeldvorming --- Organisatieontwikkeling --- Trendwatching --- Toekomstvisie --- Financiewezen
Choose an application
Het handboek Marketing toegepast – Klant- en Marktgericht Ondernemen is ontstaan door het samenbrengen en confronteren van vele jaren marketing- en verkoopmanagementervaring met de marketingtheorie en recente inzichten in marketing, communicatie en verkoop. Het handboek benadert het marketingvak vanuit een holistische visie: de marketing ten dienste van de onderneming. Er wordt een werkbaar stappenplan aangereikt, dat toelaat op een beproefde praktijkgerichte manier het inzicht in ‘marketing denken én doen’ meteen toe te passen. Op die manier kan iedere verantwoordelijke medewerker bijdragen aan een betere marktprestatie van de organisatie. Dit handboek is bestemd voor studenten in bacheloropleidingen en voor niet-bedrijfseconomen die een grondig inzicht in marketing willen. Ook de ondernemer en alle bedrijfsmedewerkers niet-marketeers kunnen met dit handboek meteen aan de slag. (flaptekst)
Marketing. --- Marketing --- marketing --- Klantgerichtheid --- 658.8 --- Klantgericht ondernemen --- Marktgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Waarom wordt het ene bedrijf of merk wel marktleider en het andere niet? Is het geluk, toeval of het resultaat van hard werken en briljante inzichten? Eén ding is zeker: frontrunners ontstaan nooit vanzelf. De stuwende kracht erachter zijn altijd mensen die bepaalde zaken beter begrijpen en uitvoeren dan anderen. Het vermogen om de klantbehoeften van vandaag én morgen te doorgronden is daarbij van doorslaggevend belang. Frontrunners blijken een aantal bijzondere eigenschappen met elkaar gemeen te hebben. De acht toonaangevendste worden in dit boek besproken. Enkele voorbeelden: frontrunners creëren hun eigen categorie; hebben een sterke identiteit; nemen hun maatschappelijke verantwoordelijkheid. Dit boek biedt een schat aan inzichten,inspiratie en aansprekende voorbeelden voor toekomstige marktleiders. Bron : http://www.businesscontact.nl
Entrepreneurship --- Market surveys --- Marktgericht ondernemen --- Strategisch management --- Klantgericht ondernemen --- Marktsegmentatie --- Innovatie --- Marketingstrategieën --- Casestudies --- Marketingstrategie --- Casestudy --- Kostenbeheersing
Choose an application
Het leven wordt steeds duurder. Zowel in het nieuws als in de supermarkt worden we er dagelijks mee geconfronteerd: torenhoge inflatie die onze koopkracht doet dalen. Voor wie de koopkracht van zijn spaargeld wil beschermen, kan beleggen een oplossing zijn.Maar hoe kun je veilig (beginnen) beleggen in turbulente tijden als deze? Waarin beleg je het best, en in welke verhouding? En wat is het ideale moment om een aandeel te (ver)kopen?In dit boek leer je, aan de hand van enkele basisbegrippen zoals inflatie, rente en de tijdswaarde van het geld, hoe je in financieel onzekere tijden een beleggingsportefeuille kunt samenstellen en beheren. Je ontdekt welke valkuilen er zijn en krijgt talloze concrete tips om jouw portefeuille doorheen turbulente periodes te loodsen. Tot slot geven enkele bekende beleggers hun tips en strategieën mee.Zo hoef je je voortaan niet meer zo snel zorgen te maken als het stormt op de financiële markten!Bron: https://www.standaardboekhandel.be/
Money market. Capital market --- beleggen --- beurs --- aandelen --- vermogensbeheer --- Belegging --- Investering --- Cryptomunt --- Betaalmiddel --- Financiële planning --- Marktgericht ondernemen --- Geldbeheer --- Geld --- Inflatie --- Aandeel
Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|