Narrow your search
Listing 1 - 10 of 24 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Marketingimplementatie : ask for the order !
Author:
ISBN: 9789074885379 Year: 2007 Publisher: Heemstede Holland Business Publications

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Zeven marketingwetten voor professionals : de kortste weg naar nieuwe opdrachten
Authors: ---
ISBN: 9052615349 Year: 2005 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing is geen reclame : het is het hart van uw bedrijf
Authors: ---
ISBN: 9789052617138 9052617139 Year: 2009 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Glimmende folders en een nieuwe huisstijl - reclame is de meest zichtbare vorm van marketing. Maar u kunt veel meer doen om de volle potentie van marketing te benutten. Marketing raakt de kern van de organisatie: haar klanten, producten en concurrenten. Marketing is geen reclame beschrijft marketing vanuit die drie invalshoeken: Hoe kijkt de klant naar uw organisatie? Wat is de waarde van uw product of dienst voor de klant? Hoe richt u uw organisatie in om uw klant nog beter van dienst te zijn en zo uw positie op de markt te versterken? Hoe kunt u uw positie op de markt verdedigen of zelfs verbeteren? Hoe gaat u om met concurrentie en benut u uw eigen kracht? De kennis uit dit boek kunt u direct toepassen door: de korte theoretische inleidingen in de nieuwste inzichten op marketinggebied het praktijkvoorbeeld dat als een rode draad door het boek loopt de praktische checklists.


Book
Grote klanten binnen handbereik : een strategische kijk op het werven van grote organisaties
Author:
ISBN: 9051792115 Year: 2006 Publisher: Groningen Gopher Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Rembrandt Inc. : marktstrategieën van een genie
Author:
ISBN: 9046801845 9789046801840 Year: 2006 Publisher: Amsterdam Nieuw Amsterdam

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing aan de top : 10 problemen, 10 oorzaken, 10 oplossingen
Authors: ---
ISBN: 9789043016421 Year: 2009 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek worden de tien belangrijkste, meest actuele problemen van marketing, hun oorzaken en mogelijke oplossingen besproken


Book
De marketingorganisatie van de toekomst
Author:
ISBN: 9789089653468 9089653465 Year: 2016 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken ? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee ? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert ?Er bestaan enorm veel marketingboeken met mooie theorieën en modellen, met nieuwe invalshoeken over hoe je merken en klantrelaties kunt managen. Maar er zijn vrijwel geen boeken over hoe je marketing binnen de organisatie integraal organiseert. Daarom is dit boek een must voor wie wil scoren met de marketingorganisatie van morgen!Bron : http://www.bol.om


Book
Marketing toegepast : klant- en marktgericht ondernemen
Authors: --- ---
ISBN: 9789400008175 Year: 2017 Volume: *27 Publisher: Mortsel Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het handboek Marketing toegepast – Klant- en Marktgericht Ondernemen is ontstaan door het samenbrengen en confronteren van vele jaren marketing- en verkoopmanagementervaring met de marketingtheorie en recente inzichten in marketing, communicatie en verkoop. Het handboek benadert het marketingvak vanuit een holistische visie: de marketing ten dienste van de onderneming. Er wordt een werkbaar stappenplan aangereikt, dat toelaat op een beproefde praktijkgerichte manier het inzicht in ‘marketing denken én doen’ meteen toe te passen. Op die manier kan iedere verantwoordelijke medewerker bijdragen aan een betere marktprestatie van de organisatie. Dit handboek is bestemd voor studenten in bacheloropleidingen en voor niet-bedrijfseconomen die een grondig inzicht in marketing willen. Ook de ondernemer en alle bedrijfsmedewerkers niet-marketeers kunnen met dit handboek meteen aan de slag. (flaptekst)


Book
Frontrunners : de 8 eigenschappen van marktleiders
Author:
ISBN: 9789047007630 Year: 2014 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Waarom wordt het ene bedrijf of merk wel marktleider en het andere niet? Is het geluk, toeval of het resultaat van hard werken en briljante inzichten? Eén ding is zeker: frontrunners ontstaan nooit vanzelf. De stuwende kracht erachter zijn altijd mensen die bepaalde zaken beter begrijpen en uitvoeren dan anderen. Het vermogen om de klantbehoeften van vandaag én morgen te doorgronden is daarbij van doorslaggevend belang. Frontrunners blijken een aantal bijzondere eigenschappen met elkaar gemeen te hebben. De acht toonaangevendste worden in dit boek besproken. Enkele voorbeelden: frontrunners creëren hun eigen categorie; hebben een sterke identiteit; nemen hun maatschappelijke verantwoordelijkheid. Dit boek biedt een schat aan inzichten,inspiratie en aansprekende voorbeelden voor toekomstige marktleiders. Bron : http://www.businesscontact.nl


Book
Beleggen in turbulente tijden : do's & don'ts
Author:
ISBN: 9789072201188 Year: 2023 Publisher: Gent Borgerhoff & Lamberigts

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het leven wordt steeds duurder. Zowel in het nieuws als in de supermarkt worden we er dagelijks mee geconfronteerd: torenhoge inflatie die onze koopkracht doet dalen. Voor wie de koopkracht van zijn spaargeld wil beschermen, kan beleggen een oplossing zijn.Maar hoe kun je veilig (beginnen) beleggen in turbulente tijden als deze? Waarin beleg je het best, en in welke verhouding? En wat is het ideale moment om een aandeel te (ver)kopen?In dit boek leer je, aan de hand van enkele basisbegrippen zoals inflatie, rente en de tijdswaarde van het geld, hoe je in financieel onzekere tijden een beleggingsportefeuille kunt samenstellen en beheren. Je ontdekt welke valkuilen er zijn en krijgt talloze concrete tips om jouw portefeuille doorheen turbulente periodes te loodsen. Tot slot geven enkele bekende beleggers hun tips en strategieën mee.Zo hoef je je voortaan niet meer zo snel zorgen te maken als het stormt op de financiële markten!Bron: https://www.standaardboekhandel.be/

Listing 1 - 10 of 24 << page
of 3
>>
Sort by