Listing 1 - 10 of 28 << page
of 3
>>
Sort by
Brand royalty : how the world's top 100 brands thrive and survive
Author:
ISBN: 0749442573 Year: 2004 Publisher: London Kogan Page

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Customer clubs and loyalty programmes : a practical guide
Author:
ISBN: 0566080249 Year: 1998 Publisher: Aldershot Gower

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Merkrelaties
Author:
ISBN: 9080376140 Year: 1998 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Out-of-stock onderzocht : kan de retailer de negatieve gevolgen voor (koop)gedrag en tevredenheid beïnvloeden ?
Author:
ISBN: 9075270372 Year: 2002 Publisher: Amsterdam Genootschap voor Reclame

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Reclame als zwakke kracht : een overzicht van de theorie van Andrew Ehrenberg
Author:
ISBN: 9080376175 Year: 1999 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Relatiemarketing : stapsgewijs naar customer loyalty
Author:
ISBN: 9014068182 Year: 2000 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Integraal klachtenmanagement : inspiratiebron voor klantloyaliteit, merkreputatie en kwaliteitsverbetering
Authors: ---
ISBN: 9789013072693 Year: 2010 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Klantenloyaliteit : over ongelijke behandeling in het digitale tijdperk
Author:
ISBN: 9043005215 Year: 2001 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Consumeren in magere tijden : Aldi Jam en Douwe Egberts koffie ?
Author:
ISBN: 9076802165 Year: 2004 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Customer loyalty : succesvol klanten winnen en binden
Author:
ISBN: 9075432070 Year: 1996 Publisher: Utrecht F&G Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 28 << page
of 3
>>
Sort by