Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
Groeien in het buitenland : geef uw zaken wereldwijd een nieuwe wending.
Author:
ISBN: 9020967290 9789020967296 Year: 2006 Publisher: Leuven Lannoo


Book
Business Model Generatie : een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers
Authors: ---
ISBN: 9789013074086 Year: 2014 Publisher: Deventer Vakmedianet

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Business Model Generatie is een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers die verouderde businessmodellen op de schop willen nemen om de ondernemingen van de toekomst te ontwerpen. Voorbeelden van nieuwe ontwrichtende businessmodellen die het concurrentielandschap volledig veranderen zijn er inmiddels ruimschoots. Echter vaak worden ze nog niet begrepen.Business Model Generatie beschrijft krachtige, eenvoudige en geteste hulpmiddelen waarmee u deze businessmodellen leert begrijpen, ontwerpen, en implementeren.Het boek is verdeeld in vijf delen:Het Business Model Canvas, een tool om businessmodellen te beschrijven, te analyseren en te ontwerpen.Business Model Patronen, gebaseerd op concepten van vooraanstaande businessdenkers.Technieken om u te helpen businessmodellen te ontwerpen.Herinterpreteren van strategie door de businessmodel-lens.Een generiek proces om u te helpen innovatieve businessmodellen te ontwerpen, waarbij alle concepten, technieken en tools die in het boek zijn besproken met elkaar worden verbonden. Het laatste gedeelte van Business Model Generatie geeft een visie op vijf businessmodelthema's voor de toekomst. Het nawoord biedt een kijkje achter de schermen van the making of Business Model Generatie.https://www.businezz.nl/product/100-5614_Business-model-generatie


Book
Handboek waarderen van ondernemingen : due diligence en waarderingstechnieken
Author:
ISBN: 9789050956185 Year: 2008 Publisher: Antwerpen : Intersentia,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het waarderen van een onderneming is geen exacte wetenschap. Afhankelijk van de specifieke kenmerken van een bedrijf en de omgevingsfactoren kan men een andere waarderingsmethode gebruiken en een andere waardering verkrijgen. Dit handboek geeft een overzicht van de verschillende onderdelen van het waarderingsproces en behandelt ze op een duidelijke en gestructureerde wijze: het verzamelen van de informatie, de due diligence, de risicoanalyse en de waardering zelf. De auteur legt vanuit dit theoretische kader voortdurend de link met de praktijk en verduidelijkt welke waarderingsmethode en -techniek in welke omstandigheden het meest aangewezen zijn. Voor de specialist biedt deze uitgave diepgang in de waarderingsproblematiek en een belangrijke ruggensteun in de praktijk. De auteur reikt praktische oplossingen aan binnen een wetenschappelijk verantwoord kader. Ook voor de niet-specialist met een minimum aan financieel-economische kennis is dit handboek een nuttig en toegankelijk naslagwerk, mede dankzij de uitgewerkte gevalstudie die doorheen het boek de verschillende principes en methoden illustreert. (Bron: covertekst)


Book
Maatschappelijk verantwoord ondernemen : van strategische visie tot operationele aanpak
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789045528793 Year: 2010 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Business Model Generation
Authors: --- --- ---
ISBN: 9780470876411 9780470901038 0470901039 0470876417 111872772X 1118656407 9786612756290 128275629X 9781118656402 Year: 2010 Publisher: New Jersey Wiley

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Business Model Generation' biedt praktische en krachtige innovatiemethoden die worden gebruikt door de topondernemingen van dit moment. U leert hoe u een businessmodel kunt begrijpen, systematisch kunt ontwerpen en uiteraard gaan de auteurs uitgebreid in op de implementatie van uw businessmodel. Inhoudsopgave1. Definition of a Business Model2. The 9 Building Blocks3. The Business Model Canvas4. Unbuilding Business Models5. The Long Tail6. Multi-Sided Platforms7. FREE as a Business Model8. Open Business Models9. Customer Insights10. Ideation11. Visual Thinking12. Prototyping13. Storytelling14. Scenarios15. Business Model Environment16. Evaluating Business Models17. Business Model Perspective on Blue Ocean Strategy18. Managing Multiple Business Models19. Business Model Design Process20. Outlook21. Afterword

Keywords

Business policy --- productontwikkeling --- strategisch beleid --- Business planning. --- Innovationsmanagement. --- New business enterprises. --- Strategic planning. --- Business planning --- New business enterprises --- Strategic planning --- Veranderingsmanagement --- 360.8 --- bedrijfseconomie --- innovatie --- ondernemen --- 658.011 --- 005.7 --- 366.43 --- 658.112 --- bedrijfsmodellen (businessmodellen) --- Goal setting (Strategic planning) --- Planning, Strategic --- Strategic intent (Strategic planning) --- Strategic management --- Planning --- Business starts --- Development stage enterprises --- How to start a business --- New companies --- Start-up business enterprises --- Start-up companies --- Start-ups (Business enterprises) --- Starting a business --- Startups (Business enterprises) --- Business enterprises --- Business incubators --- Business plans --- Corporate planning --- Corporate strategy --- Corporations --- Strategy, Corporate --- 658.112 Site, location, place of business --- Site, location, place of business --- Bedrijfsbeleid --- Organisational management (OM) --- Bedrijfseconomie - Zakendoen --- Strategisch management --- ondernemingsvormen.financiën: vestigingsplaats --- PXL-Business 2015 --- businessplanning --- innovatiemanagement --- Projet d'entreprise. --- Entreprises --- Planification stratégique. --- Créations. --- Social Sciences and Humanities. Management studies, Business Administration, Organizational Science --- Organization Science. --- Business & economics --- Electronic books. --- Projet d'entreprise --- Nouvelles entreprises --- Planification stratégique --- Innovatie ; ondernemingen --- Businessmodellen --- Management --- Transitie --- organisatieleer --- Ondernemen --- veranderingsmanagement --- 005.52 --- 005.4 --- Kostenbeheersing --- Création. --- Organisatieleer --- Organisaties, gedrag --- Organisaties, verandering --- Organizational effectiveness.


Book
Pratique de la création d'entreprise.
Authors: ---
ISBN: 2960039319 9782960039313 Year: 2004 Publisher: Saint-Amand : Le Solutionnaire ASBL,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

331.102.1 --- 331.102.1 <493> --- BE / Belgium - België - Belgique --- 658.0 --- 347.720.1 --- 657.30 --- 338.040 --- 650 --- 331.102.1 Arbeid als zelfstandige; als vrij beroep; tengevolge arbeidsovereenkomst --- Arbeid als zelfstandige; als vrij beroep; tengevolge arbeidsovereenkomst --- Organisatie van de ondernemingen. Bedrijfsplan. Algemeenheden. --- Aard, definitie, eigenschappen van handelsvennootschappen. Bedrijfspatrimonium. Multinationale bedrijven. --- Boekingsverrichtingen: algemeenheden. --- Ondernemingen: algemeenheden. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- 351.72 --- 658.015 --- 351.713 <493> --- Starten met een onderneming --- 351.82 --- 347.72 --- ondernemingen --- recht, economisch --- 658.1 --- startersproblematiek --- bedrijven, administratie --- 351.83 --- BTW --- handelsrecht --- risicoverzekeringen --- fiscaal recht --- boekhoudrecht --- fiscaliteit, stimulans bedrijfsleven --- zelfstandigen, juridisch statuut --- sociale zekerheid --- 351.713 <493> Fiscaal recht. Belastingsrecht. Overheidsfinancien. Belastingswezen--z.o.{336.2}--België --- Fiscaal recht. Belastingsrecht. Overheidsfinancien. Belastingswezen--z.o.{336.2}--België --- Fiscaal recht --- Economisch recht --- Vennootschapsrecht. Verenigingsrecht --- Ondernemingsvormen --- Sociaal recht. Arbeidsrecht --- Tax law --- Economic law --- belastingen (economie) --- Company law. Associations --- Firms and enterprises --- bedrijfsbeleid --- boekhouden --- Social law. Labour law --- Entrepreneurship. --- Management --- Ondernemen. --- Ondernemingen --- KMO's. --- organisatie. --- New business enterprises --- Entrepreneurship --- Nouvelles entreprises --- Entrepreneuriat --- Law and legislation --- Droit --- Commercial law --- Corporation law --- Social legislation --- Droit commercial --- Sociétés --- Droit social --- BTW belasting over de toegevoegde waarde --- KMO kleine en middelgrote ondernemingen --- Oplossingen in fiscale, boekhoudkundige, sociale, juridische en administratieve materies --- financieel management --- fiscaliteit --- management --- sociologie --- verzekeringen --- zelfstandig ondernemen --- Ondernemingsvormen.Financiën --- bedrijven --- entreprises --- Organisatie van de ondernemingen. Bedrijfsplan. Algemeenheden --- Aard, definitie, eigenschappen van handelsvennootschappen. Bedrijfspatrimonium. Multinationale bedrijven --- Boekingsverrichtingen: algemeenheden --- Ondernemingen: algemeenheden --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Entreprises --- Création --- 340 --- bedrijfsbeheer --- economie --- économie --- 0 --- comptabilité --- Gestion de l'entreprise --- CREATION D'ENTREPRISE --- INDEPENDANTS --- CADRE ADMINISTRATIF, COMPTABLE, SOCIAL, FISCAL

Listing 1 - 7 of 7
Sort by