Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Praktijkgids voor de basisschool.
Year: 1985 Publisher: Diegem : Kluwer editorial,


Book
Onderwijsmedia. 1 : Hardware, software, didactische exploitatie.
Author:
ISBN: 9028911758 Year: 1986 Publisher: Kapellen : Nederlandsche boekhandel,


Book
Digitale leermiddelen in beroepsopleidingen.
Author:
ISBN: 9061557305 Year: 1996 Publisher: Den Haag Delwel


Book
Het educatieve boek : [symposium : Diepenbeek, 24 februari 1979]
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9064400016 9789064400018 Year: 1979 Publisher: Hasselt Diepenbeek Heideland Limburgs Universitair Centrum


Book
Vocabulario básico del español : listas temáticas.
Authors: ---
ISBN: 9030978635 Year: 1993 Publisher: Leuven Wolters


Book
Praktische cursus argumenteren
Authors: --- ---
ISBN: 9001431747 9789001431747 Year: 1992 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek laat aan de hand van aansprekelijke praktijkvoorbeelden zien hoe u de betooglijn uit teksten kunt destilleren, en hoe u de redelijkheid van de gebruikte argumenten kunt beoordelen. Ook redeneertrucs en redeneerfouten komen daarbij aan de orde. Daarnaast wordt aandacht besteed aan het zelf opbouwen van een betoog.


Multi
Nellie & Cezar. Educatieve praatplaten.
Authors: ---
ISBN: 903171688X 9789031716883 Year: 2004 Publisher: Averbode Altiora

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Alle tekeningen van de eerste drie Nellie & Cezar-boeken op A3-formaat, met eenvoudige woorden en begrippen voor taalstimulering.


Book
Praktische cursus formuleren.
Author:
ISBN: 9001400159 9001400140 9789001400149 Year: 1991 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff


Book
De digitale leeromgeving
Authors: --- ---
ISBN: 9001886620 Year: 1997 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff


Book
Tijd voor fysicavraagstukken
Author:
ISBN: 9030908718 Year: 1999 Publisher: Deurne Wolters Plantyn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Zowel in het secundair als in het hoger onderwijs is het kunnen oplossen van fysicavraagstukken een wezenlijk onderdeel van het curriculum fysica. Toch blijkt dat weinig leraren de recente ontwikkelingen op dit vlak kennen. In dit Cahier worden eerst de meer theoretische, wetenschappelijke studies besproken die over probleemoplossen zijn verschenen. Daarnaast wordt aandacht besteed aan oplossingsstrategieën en de methoden om deze over te dragen aan lerenden. De auteurs geven een eigen classificatie om de verscheidenheid aan vraagstukken te illustreren. Ook de mogelijke werkvormen voor probleemoplossingssessies worden belicht. De aandacht die in eindtermen, leerplannen en leerboeken wordt gegeven aan vraagstukken, wordt kritisch bekeken. Het boek sluit af met een overzicht van de knelpunten in het curriculum fysica, en de mogelijke remedies om deze te voorkomen.

Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by