Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Didactiek van het lager onderwijs. --- Didactische evaluatie. --- Didactische werkvormen. --- Kleuteronderwijs. Peuteronderwijs. --- Lerarenopleiding. Lerarenberoep. --- Onderwijsdoelstellingen. --- Onderwijsmiddelen. --- Onderwijsonderzoek. --- Onderwijsorganisatie. --- didactische werkvormen. --- lager onderwijs. --- lerarenopleiding. --- leren. --- onderwijsonderzoek. --- onderwijsorganisatie. --- schoolbeleid. --- Vlaanderen.
Choose an application
Audiovisual methods --- Enseignement --- Media --- Methodologie --- Médias --- Méthodologie --- Onderwijs --- #GSDBP --- #BAVD --- didactiek --- audiovisuele leermiddelen --- didactische middelen --- 484.5 ) * ONDERWIJSMIDDELEN - S.O. --- audiovisuele media --- classificeren --- didactische werkvormen --- media --- multimedia --- onderwijs --- onderwijsleerproces --- Audio-visuele leermiddelen --- Didactiek:media --- Onderwijsmedia --- Lerarenopleiding --- algemeen --- algemeen. --- Algemeen. --- 484.5 ) * ONDERWIJSMIDDELEN - S.O
Choose an application
Computer. Automation --- Teaching aids --- Higher education --- Technical, artistic and vocational education --- #eLINK --- cdrom --- 681.3 --- 371.6 --- 378 --- 377 --- Computer. Informatica. Automatisering --- Onderwijsmiddelen --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- Technisch, kunst- en beroepsonderwijs --- Contains audio-visual material
Choose an application
Graphics industry --- Teaching aids --- Boeken --- Education --- Enseignement --- Livres --- Onderwijs --- Opvoeding --- Textbooks --- Manuels scolaires --- 02 <063> --- -655 --- 371.6 --- School-books --- Schoolbooks --- Text-books --- Handbooks, vade-mecums, etc. --- Bibliotheekwezen--Congressen --- Congresses --- Grafische industrie --- Onderwijsmiddelen --- Congresses. --- 02 <063> Bibliotheekwezen--Congressen --- didactisch materiaal --- 655
Choose an application
Lexicology. Semantics --- Didactics of Spanish --- Teaching aids --- #KVHA:Taalonderwijs; Spaans --- #KVHA:Woordenschatverwerving; Spaans --- woordenboeken --- 800.03 --- 030.82 --- 372.880.6 --- 371.6 --- Spaans --- woordenschat --- didactiek --- spaa 844 --- Lexicologie. Semantiek --- Vertaalwoordenboeken --- Didactiek van het Spaans --- Onderwijsmiddelen --- Spaans - idioom, woordenschatverrijking --- Spaanse woordenschat --- Spaanse taal --- basiswoordenschat --- woordenlijsten --- Spaanse woordenschat. --- woordenboeken. --- woordenlijsten. --- Woordenboeken. --- Basiswoordenschat --- Woordenlijsten.
Choose an application
Dit boek laat aan de hand van aansprekelijke praktijkvoorbeelden zien hoe u de betooglijn uit teksten kunt destilleren, en hoe u de redelijkheid van de gebruikte argumenten kunt beoordelen. Ook redeneertrucs en redeneerfouten komen daarbij aan de orde. Daarnaast wordt aandacht besteed aan het zelf opbouwen van een betoog.
Nederlandse taal --- Argumentatie --- Praktische handboeken. --- Didactics of secundary education --- conflicthantering --- Personnel management --- Pragmatics --- Logic --- mondelinge communicatie --- Teaching aids --- Didactics of Dutch --- gesprekstechnieken --- argumenteren --- Logica --- Onderwijsmiddelen --- Didactiek van het Nederlands --- Didactiek van het secundair onderwijs --- Personeelsbeleid --- Pragmatiek --- #KVHA:Argumenteren --- #KVHA:Taalkunde --- 305.8 --- 499.4 --- Argumentatieleer --- Communicatie --- Mondelinge communicatie --- Redeneren --- E090377.jpg --- Communicatie ; algemeen --- discussietechnieken (ler)
Choose an application
Alle tekeningen van de eerste drie Nellie & Cezar-boeken op A3-formaat, met eenvoudige woorden en begrippen voor taalstimulering.
kleuters --- praatplaten --- taalverwerving --- 471.41 --- Blij zijn --- Dansen --- Feesten --- Fietsen --- Geluid --- Groot en klein --- Inhoud (wiskunde) --- Kleuren --- Kleuteronderwijs --- Koude --- Lengte --- Ontluikende geletterdheid --- Praatplaten (Vertelprenten) --- Regen --- Ruimtelijke oriëntatie --- Speeltuinen --- Stilte --- Taal --- Taalontwikkeling --- Tegenstellingen --- Verdriet --- Warmte --- Woordenschat --- poster --- Taalverwerving --- Taal en verbale expressie --- Didactics of Kindergarten --- Teaching aids --- kleuteronderwijs (doelgroep) --- Onderwijsmiddelen --- Didactiek van het kleuteronderwijs
Choose an application
499.4 --- formuleren (ler) --- discussiemethoden --- #KVHA:Formuleren; Nederlands --- formuleren --- schriftelijke communicatie, notuleren --- Nederlands --- schriftelijke communicatie --- communicatie in organisaties --- KVH-AND --- 499.5 --- communicatie, schriftelijk --- 8 --- 007.2 --- 65.012 --- Didactics of secundary education --- mondelinge communicatie --- Teaching aids --- Didactics of Dutch --- argumenteren --- Onderwijsmiddelen --- Didactiek van het Nederlands --- Didactiek van het secundair onderwijs --- 808.1 --- Auteurschap. Literaire activiteit en techniek
Choose an application
computers in het onderwijs --- hoger onderwijs --- leerpsychologie --- projectonderwijs --- zelfstudie --- #eLINK --- 061.3 --- 681.3 --- 371.6 --- 378 --- 159.95 --- 371.3 --- 371.21 --- Congressen: verslagen --- Computer. Informatica. Automatisering --- Onderwijsmiddelen --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- Research on teaching --- Teaching aids --- Higher education --- Computer. Automation --- HO (hoger onderwijs) --- e-learning
Choose an application
Zowel in het secundair als in het hoger onderwijs is het kunnen oplossen van fysicavraagstukken een wezenlijk onderdeel van het curriculum fysica. Toch blijkt dat weinig leraren de recente ontwikkelingen op dit vlak kennen. In dit Cahier worden eerst de meer theoretische, wetenschappelijke studies besproken die over probleemoplossen zijn verschenen. Daarnaast wordt aandacht besteed aan oplossingsstrategieën en de methoden om deze over te dragen aan lerenden. De auteurs geven een eigen classificatie om de verscheidenheid aan vraagstukken te illustreren. Ook de mogelijke werkvormen voor probleemoplossingssessies worden belicht. De aandacht die in eindtermen, leerplannen en leerboeken wordt gegeven aan vraagstukken, wordt kritisch bekeken. Het boek sluit af met een overzicht van de knelpunten in het curriculum fysica, en de mogelijke remedies om deze te voorkomen.
#SBIB:37H0 --- Academic collection --- didactiek --- fysica --- secundair onderwijs --- vraagstukken --- 485.410 --- 531.11 --- Didactiek --- Fysica --- Leren leren --- Probleemoplossend denken --- Vraagstukken --- 485.41 --- 485.4 ) Natuurkunde - Scheikunde - Biologie --- didactiek so : fysica (ler) --- fysicavraagstukken --- Natuurkunde --- Secundair onderwijs --- 531 --- Fysica : vraagstukken --- natuurkunde (fysica) --- Fysica: didactiek --- Pedagogie --- Natuurkunde - vakdidactiek --- "(zie ook: wiskunde (didactiek; s.o.))" --- Didactics of secundary education --- Teaching aids --- Didactics of physics --- Onderwijsmiddelen --- Didactiek van de fysica --- Didactiek van het secundair onderwijs --- #BSCH: vak: fysica --- Vraagstuk (wiskunde)
Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|