Narrow your search

Library

Hogeschool Gent (1)

KBR (1)

KU Leuven (1)

LUCA School of Arts (1)

Thomas More Kempen (1)

UGent (1)

VIVES (1)

VUB (1)


Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

1996 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
Mediacreativiteit aan de top van de piramide
Authors: ---
ISBN: 9034109380 Year: 1996 Publisher: Antwerpen MIM/Standaard

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Mediacreativiteit in reclame is een slecht gekend begrip en dit boek wil daaraan verhelpen. In het eerste deel beschrijft de auteur zijn visie op de rol van de reclamebureaus en de aankoopcentrales in het mediagebeuren. Hij wijst op de sterke en de zwakkekanten van beide partijen en probeert op die manier de grondslag te leggen voor een creatievere mediareflectie in iedere reclamecampagne. In het tweede deel geeft de auteur een beschrijving met illustratie van verschillende campagnes waaraan hij heeft deelgenomen en waarin zijn perssonlijke inbreng inzake het creatieve gebruik van de media zichtbaar is.

Listing 1 - 1 of 1
Sort by