Listing 1 - 10 of 80 << page
of 8
>>
Sort by

Book
De vent is de tent : reputatiemanagement in de praktijk
Author:
ISBN: 9789052617954 Year: 2010 Publisher: Den Haag Sdu

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reputatie --- Imagomanagement --- Profiel --- Imago


Book
Measure what matters : online tools for understanding customers, social media, engagement and key relationships
Authors: ---
ISBN: 9780470920107 Year: 2011 Publisher: Hoboken (N.J.) John Wiley & Sons

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key business relationships, you can improve them. Even though relationships are fuzzy and intangible, they can be measured and managed-with powerful results. Measure What Matters explains simple, step-by-step procedures for measuring customers, social media reputation, influence and authority, the media, and other key constituencies.- Based on hundreds of case studies about how organizations have used measurement to improve their reputations, strengthen their bottom lines, and improve efficiencies all around- Learn how to collect the data that will help you better understand your competition, do strategic planning, understand key strengths and weaknesses, and better respond to customer preferences- Author runs a successful blog and serves as a measurement consultant to companies such as Facebook, Southwest Airlines, Raytheon, and Allstate Don't draw conclusions or make key decisions based on guesswork. Instead, Measure What Matters and the difference will show in the most important measure: your bottom line.Bron : http://www.bol.com


Book
Wat is onze naam waard ?
Authors: --- ---
ISBN: 9789052619750 Year: 2012 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Aan welke organisatie zou jij je eigen naam wel willen verbinden ? Welke organisaties waardeer je om wat ze zíjn, en om wat ze dóen ? Welke organisaties die jij kent creëren waarde voor al hun stakeholders ? Over dit soort organisaties gaat Wat is onze naam waard ? En vooral: hoe je zo'n organisatie wordt. Het eenzijdig sturen op aandeelhouderswaarde uit de afgelopen tientallen jaren heeft ons niet verder gebracht dan een wereldwijde economische crisis. Een nieuw perspectief is noodzakelijk. Onze huidige economie heeft organisaties nodig die niet alleen waarde creëren voor hun aandeelhouders, maar juist ook voor hun klanten, hun medewerkers én de maatschappij waarbinnen ze opereren. Dat is beter voor iedereen. Kan dat dan ? Ja! Dit boek laat zien hoe organisaties die zich richten op al hun stakeholders op lange termijn veel succesvoller zijn dan de beurshelden van vandaag. Wat is onze naam waard ? laat de principes zien die ten grondslag liggen aan duurzame waardecreatie, namelijk de drie waardegolven: - Leid de waarde; - Manage de waarde; - Market de waarde. Hoe creëer je duurzame waarde ? Hoe zorg je ervoor dat alle stakeholders enthousiast zijn over je organisatie? Dit boek geeft antwoord op al deze vragen aan de hand van vele voorbeelden, inspirerende cases (waaronder Rabobank, Starbucks, Aravind Eye Hospital en Zappos) en nieuw onderzoek. Bovendien krijg je als lezer indringende vragen voorgelegd ter zelfreflectie en tools aangereikt om zelf mee aan de slag te gaan. Bron : http://www.academicservice.nl


Book
Reputatie onder druk : het managen van reputaties in een veranderende samenleving
Author:
ISBN: 9789052619262 Year: 2012 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Reputatiemanagement en crisiscommunicatie zijn cruciaal in een tijd waarin thema's als vertrouwen, ethiek en transparantie centraal staan. Organisaties, bedrijven en bestuurders liggen onder een vergrootglas; ze waren nog niet eerder zo kwestbaar als tegenwoordig. Denk aan Shell en Nigeria, T-Mobile en Youp van 't Hek, of de examenfraude bij InHolland. De omgeving rekent, geholpen door internet en social media, keihard met u af als er zich onrechtmatigheden voordoen. Een zorgvuldig opgebouwde reputatie is dan in een oogwenk weer afgebroken. 'Responsiveness', ofwel: de vraag of, en hoe snel u reageert in geval van een crisis, bepaalt of uw reputatie overleeft of sneuvelt. Reputatie/crisisexpert Frank Peters zet in dit boek uiteen hoe een reputatie wordt gevormd. Hij legt uit hoe de druk op reputaties toeneemt en hoe u daar het beste mee om kunt gaan. U krijgt praktische handvatten voor het bouwen, beschermen en redden van uw reputatie, met daarbij veel onmisbare adviezen van toppers uit het vakgebied van reputatiemanagement. De vraag is immers niet óf er ooit een crisis komt, maar wanneer ... Bron : http://www.academicservice.nl


Book
Organizational reputation in the public sector
Authors: ---
ISBN: 9780415729772 Year: 2015 Publisher: New York Routledge

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

A favorable reputation is an asset of importance that no public sector entity can afford to neglect because it gives power, autonomy, and access to critical resources. However, reputations must be built, maintained, and protected. As a result, public sector organizations in most OECD countries have increased their capacity for managing reputation. This edited volume seeks to describe, explain, and critically analyze the significance of organizational reputation and reputation management activities in the public sector. This book provides a comprehensive first look at how reputation management and branding efforts in public organizations play out, focusing on public agencies as formal organizations with their own hierarchies, identities, and cultures existing in a network of other public organizations with similar or different functions, power, and reputation. From this unique organizational perspective, the chapters in this volume examine issues such as organizational identity, power, conflict, politics, culture, and symbolism within the public sector. Paying specific attention to strategies and processes, and illustrating with examples from the countries of Belgium, Denmark, Norway, Ireland, Israel, Italy, and Sweden, the book deepens our understanding of reputation management efforts at various levels of government.Bron : http://www.routledge.com


Book
Spanning rond de boardroom : reputatielessen voor directeuren en commissarissen
Authors: ---
ISBN: 9789492221353 Year: 2016 Publisher: Amsterdam Futuro

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bestuurders en toezichthouders van organisaties worden steeds kritischer door hun omgeving gevolgd. Klanten, politici, media en maatschappij verwachten, eisen en halen informatie over zaken die zij belangrijk vinden. Loze beloftes straffen ze genadeloos af en bij falen eisen ze 'de kop' van de topman/topvrouw van de organisatie. Reputatie komt te voet en gaat per twitter! En daarom staat in onze twitter-democratie reputatie boven aan de agenda in boardrooms.Maar als organisaties het goed doen zijn er juist volop kansen om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie. In dit boek vertellen boegbeelden uit bedrijfsleven, gezondheidszorg, onderwijs & wetenschap en cultuur & media geven in persoonlijke gesprekken hoe zij belangrijke issues hebben aangepakt. En delen hun persoonlijke best practices en lessons learned. Lessen die worden aangevuld met praktische, overzichtelijke, op de laatste wetenschappelijke inzichten gebaseerde do's and don'ts van reputatie-experts Eric Heres en Frank Peters. Bron http://www.bol.com


Book
Ik maak het verschil : de 7 strategieën om succesvol te zijn voor je klanten, je organisatie en jezelf
Authors: ---
ISBN: 9789089651563 Year: 2015 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Markten veranderen in snel tempo. Hogere eisen van klanten, meer concurrentie, nieuwe businessmodellen en digitalisering bepalen het toekomstbeeld van veel organisaties. Daarmee wijzigt ook het speelveld voor jou als professional. Goed zijn in je vak is niet meer voldoende. Je wordt voortdurend uitgedaagd om jezelf opnieuw uit te vinden. Een professional die in deze markt het verschil maakt en succesvol is voor zijn klanten, organisatie en zichzelf: - heeft een persoonlijke missie - beschikt over een uniek aanbod - durft nieuwe klanten te benaderen - verdiept de relatie met bestaande klanten - maakt deel uit van een community - is proactief met zijn business bezig - houdt zijn lichaam en geest vitaal Hij heeft een scherp oog voor de veranderende wereld van zijn klanten en is authentiek en bevlogen in zijn ambitie om van betekenis te zijn. Hij heeft visie, maar is ook praktisch, en weet daarmee zijn omgeving te inspireren. Ben jij die nieuwe professional en ga jij de uitdaging in jouw markt aan? Dan tref je in dit boek zeven strategieën aan die je helpen om succesvol te zijn! Bron : http://www.bol.com


Book
Dictionnaire de l'E-réputation : Veille et communication d'influence sur le web
Author:
ISBN: 9782847696943 2847696946 Year: 2015 Publisher: Cormeilles-le-Royal EMS

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Aujourd'hui, chaque organisation, chaque marque et chaque dirigeant public ou privé doit pouvoir maîtriser l'évolution de son E-réputation. Il ne s'agit plus seulement de mesurer la notoriété ou la popularité d'une entreprise, d'une association ou d'une collectivité publique. Il faut comprendre les mécanismes et saisir la tonalité des perceptions qui s'expriment sur les différentes sphères du web 2.0. Chacun doit promouvoir et protéger son E-Réputation. Le premier 'Dictionnaire de l'E-réputation' est conçu comme un outil pratique au service des professionnels. Il comporte plus de 350 définitions détaillées enrichies par de nombreux shémas et tableaux de synthèse sur les outils, les techniques et les stratégies de l'E-réputation. Cet ouvrage apportera une aide précieuse et de nombreuses références à tous les directeurs généraux, chefs d'entreprise, cadres et dirigeants du secteur public, responsables de communication, présidents d'association et consultants qui désirent mettre en œuvre une stratégie de positionnement, de communication d'influence et de surveillance de leur E-réputation


Book
Integraal klachtenmanagement : inspiratiebron voor klantloyaliteit, merkreputatie en kwaliteitsverbetering
Authors: ---
ISBN: 9789013072693 Year: 2010 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The 18 immutable laws of corporate reputation : creating, protecting & repairing your most valuable asset
Author:
ISBN: 0749445718 Year: 2004 Publisher: London Kogan Page

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 80 << page
of 8
>>
Sort by